angelou Skrevet 11. november 2009 #241 Del Skrevet 11. november 2009 Ble så glad når Eeyore fortalte meg de gode nyhetene GRATULERER!!!!!! Skikkelig gøy altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. november 2009 Forfatter #242 Del Skrevet 11. november 2009 Håper du snart følger etter, angelou! Takk for gratulasjonene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. november 2009 Forfatter #243 Del Skrevet 12. november 2009 Vi har forresten en navnediskusjon på gang. Av jentenavn har vi forelpig kommet på: Tuva Vilde Mannen vil gjerne ha John på guttenavn-listen, men det heter onkelen min, og jeg liker ikke navnet heller. Synes det er veldig synd, for mannen ønsker å bruke det av personlige årsaker.. Bestekompisen gjennom barneårene døde for noen få år tilbake, og han het John. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. november 2009 #244 Del Skrevet 12. november 2009 :dåne: Her ligger dere ikke på latsiden Vi har ikke begynt å tenke på navn enda vi... Dvs jentenavnet er klart fra sist, men vi er vel fortsatt ikke enig om guttenavn... Du får håpe at det blir ei jente til da, så slipper du navneproblemet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 12. november 2009 #245 Del Skrevet 12. november 2009 Dere er kommet langt ja! Jeg diskuterer det ikke jeg for jeg har jentenavn klart - må bare få kjære til å forstå at han også liker det Skjønner deg angående guttenavnet... men skjønner jo mannen din også da... får håpe det blir ei jente da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. november 2009 Forfatter #246 Del Skrevet 12. november 2009 :dåne: Her ligger dere ikke på latsiden Vi har ikke begynt å tenke på navn enda vi... Dvs jentenavnet er klart fra sist, men vi er vel fortsatt ikke enig om guttenavn... Du får håpe at det blir ei jente til da, så slipper du navneproblemet Dere er kommet langt ja! Jeg diskuterer det ikke jeg for jeg har jentenavn klart - må bare få kjære til å forstå at han også liker det Skjønner deg angående guttenavnet... men skjønner jo mannen din også da... får håpe det blir ei jente da Jeg elsker slike ting som å bestemme navn. Vi hadde navnet klart til Live ganske tidlig forrige gang. Blir nok vanskelig å finne guttenavn, ja. Kan det ha noe med at fantasien min ikke er like velvillig til å finne guttenavn, siden jeg håper på jente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 12. november 2009 #247 Del Skrevet 12. november 2009 Kan det ha noe med at fantasien min ikke er like velvillig til å finne guttenavn, siden jeg håper på jente? Akkurat som om jeg kjente meg veeeeldig godt igjen der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. november 2009 #248 Del Skrevet 12. november 2009 Ønsker du deg ikke en av hvert kjønn? Her har sambo vært skråsikker på at det er jente, helt til nå. Og han har med alle han har kjent som har vært gravide hatt en tidlig magefølelse på kjønn, og stort sett hatt rett (også med englegutten). Nå er han veldig usikker og litt nervøs for at det en homse Og jeg blir glad uansett hva det blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. november 2009 Forfatter #249 Del Skrevet 12. november 2009 Han kommer til å gå konstant nervøs de 15 første årene han da, hvis det blir en gutt. Jeg blir glad uansett hva det blir, men ønsker meg mest jente akkurat nå da Mannen vil gjerne ha en gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. november 2009 #250 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Ja skrekken hans er en sønn som ikke vil ha bilbane eller interesserer seg for fotball For øyeblikket er jeg mest redd for at gynekologen en eller annen gang skal forsnakke seg og røpe kjønnet nå som jeg skal ha UL hver 14. dag... Er veeeeldig nysgjerrig, men synes det er fantastisk å ikke vite Endret 12. november 2009 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 12. november 2009 #251 Del Skrevet 12. november 2009 Er veeeeldig nysgjerrig, men synes det er fantastisk å ikke vite Da er du flink hvis du klarer å holde deg! Jeg hadde aaaaldri klart det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. november 2009 Forfatter #252 Del Skrevet 12. november 2009 Ja skrekken hans er en sønn som ikke vil ha bilbane eller interesserer seg for fotball For øyeblikket er jeg mest redd for at gynekologen en eller annen gang skal forsnakke seg og røpe kjønnet nå som jeg skal ha UL hver 14. dag... Er veeeeldig nysgjerrig, men synes det er fantastisk å ikke vite Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å ikke vite! Hvor mange uker er du på vei nå? Da er du flink hvis du klarer å holde deg! Jeg hadde aaaaldri klart det Ikke meg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. november 2009 #253 Del Skrevet 12. november 2009 Noen overraskelser må vi jo spare til slutt Er 18 uker idag, ble flyttet 6 dager på ordinær UL, så nå har jeg ikke termin før 17. april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 12. november 2009 #254 Del Skrevet 12. november 2009 Syns begge jentenavnene er nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 13. november 2009 Forfatter #255 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Noen overraskelser må vi jo spare til slutt Er 18 uker idag, ble flyttet 6 dager på ordinær UL, så nå har jeg ikke termin før 17. april Oj, tiden går så fort. Vært på ordinær UL og greier, har ikke klart å følge helt med i svingene. Det er så utrolig mange som er gravid for tiden. Svigerinnen min har termin 1. april, og naboen i mars. Venninnen min har termin i mai. Når er det du har termin, Faerytale? Skal skrive det ned så jeg husker det. Syns begge jentenavnene er nydelige Det synes jeg også! Vil helst ha et kort navn, og så skal det jo passe sammen med Live Synes det er vanskelig å finne navn som ikke er så mye brukt. Endret 13. november 2009 av Kykkelikokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 13. november 2009 #256 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg har termin 15. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 13. november 2009 Forfatter #257 Del Skrevet 13. november 2009 Skikkelig babyboom på gang her nå :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 13. november 2009 #258 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg er så glad for å være en del av babyboomen! (og at du kom etter nå :rødme: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. november 2009 Forfatter #259 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg er så glad for å være en del av babyboomen! (og at du kom etter nå :rødme: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 16. november 2009 #260 Del Skrevet 16. november 2009 Hvordan går det med den ny-gravide da? Når skal vi bli naboer igjen? Savner deg der vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå