Gå til innhold

Kykkelikokos nye prøverdagbok


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er VELDIG klar :fnise:

Men hvordan er det egentlig, kan man finne EL på samme måte som ellers? Man kan vel ikke ha EL med HCG fremdeles i kroppen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tror jeg ikke man kan. Men du regner jo den dagen du begynte å blø som første mensdag, så kan jo hende EL blir litt forsinket, men trenger ikke bli så mye. Jeg tror jeg hadde en syklus som var fem dager lengre enn vanlig første gangen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner jeg spottingen som blødning da? Husker ikke helt hvilken dag jeg begynte å blø skikkelig.

Kan dere ikke bare :sengekos: hver dag da? Så er dere sikre på å treffe? :lur:

Nei det er kanskje ikke så lett å finne eggløsning nå som du ev har hcg igjen i kroppen. Husker at mine eggløsningstester slo ut når jeg var gravid. Tror du bare må være tålmodig jeg og vente med å finne EL neste syklus, om dere ikke treffer nå denne syklusen da.

Krysser fingrene for dere! Vil at du skal bli gravid kjapt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Stakkars mannen har lungebetennelse, så vil ikke mase på ham uten at det er nødvendig :fnise:

Var hos legen igjen i dag. Heldigvis siste gang på en stund. HCG-verdiene var sunket kraftig. De var på 65 eller 35 eller noe på mandag. Tok ny prøve i dag. Fikk henvisning til UL endelig. Venter på at de skal ringe tilbake fra gynekologen i Ski for å gi meg time. Ringte for ca en 30 min siden for å høre om de hadde satt opp time, men da hadde de ikke fått sett på henvisningen enda. Regner ikke med at de ringer i dag. Håper de kan gi meg time i morgen. Blir for dumt om jeg må ta fri fra jobb på fredag igjen, nå som jeg har vært borte fra jobb i snart to uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest faerytale

Det er vel kanskje ikke kjempekult for mannen å ha sex hver kveld med lungebetennelse :ler:

En høstbaby blir bra - da kan jeg strikke bittesmå klær, min favoritt! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ graviditetstest og EL-test i dag. Første gang jeg har vært fornøyd med negativt resultat :ler: Nå venter vi bare på EL da :) Søndag kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg har EL i dag. Litt tidlig egentlig. Stoler ikke helt på de billigstripsene, synes ikke de gir tydelig resultat. Har en sånn annen billigtest liggende som jeg tenkte jeg skulle ta når jeg kommer hjem fra jobb i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg synes iallefall Clearblue er veldig greie, litt dyre, men får jo klare svar da :) Og denne måneden brukte jeg bare tre pinner, så da har jeg igjen fire til neste måned :) Men hurimalla, man sparer mye ved å kjøpe på nytt, nesten to hundre kroner dyrere ¨på apoteket jo :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På nett, regner jeg med du mener? De er svindyre ja.. Men hva gjør man vel ikke for å bli gravid? ;)

Jeg glemte selvfølgelig å få kjøpt test midt i alt annet handlestyr i dag, så jeg fikk ikke kjøpt likevel. Lurer også på om jeg kan ha fått "positivt" utslag likevel i går. Jeg har nemlig aldri fått skikkelig utslag på disse billigtestene. Det blir bare nesten like sterk strek som kontrollstreken - ikke sterkere eller like sterk. Men jeg ble jo gravid etter et slikt utslag sist, så..

I dag er det ikke like sterkt utslag, så jeg sitter og irriterer meg over at jeg ikke jaget mannen til seng i går :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...