Gå til innhold

Fantorangen ble prøver i juni 09

Fantorangen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er vi i vente tid til tanta finner det for godt å reise. Håper virkelig hu reiser dit pepperen gror å blir der lenge nå :fnise:

Er spennende å følge alle dere andre KG prøvere frem mot IKM i mellomtiden da :)

Lykke til alle sammen, sender over masse babystøv

:strix::strix::strix::strix::strix: :strix: :strix::strix:

Endret av Mai brud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er neste pp i gang for fullt :fnise:

Er vel i pp 4 nå og vi er i full gang med :sengekos:

Mannen føles mere klar nå enn før sa, så det var nok noe som skjedde med tankene hans etter at det gikk galt.

Så nå krysser vi det vi har, foruten bena på at det kan klaffe om ikke altfor lenge :)

Lykke til alle andre KG prøvere, håper det blir mange :kgbaby: etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er helgen over og det er også denne pp's EL. Ble litt :sengekos: men tror nok mannen fikk litt prestasjonsangst :fnise: , men vi fikk da kost oss litt :)

Tror egentlig at vi ikke traff så veldig godt denne pp, men det er jo bare å vente å se. Har i alle fall ikke så altfor store forhåpninger...

Fikk en låsning i nakken i går morges og har nesten ikke sovet i natt :gjeiper: , håper på å få time hos kiropraktoren tidlig i dag, så foreløpig har jeg ikke reist på jobb. Håper å få time tidlig sånn at jeg kan reise på jobb før arbeidsdagen er over i alle fall.

Ha en fin dag alle KG brukere og masse babystøv :strix: til alle KG prøvere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper deres innsats holdt og at det fester seg en liten spire i magen din :klemmer: Blir spennende et par uker framover nå, krysser fingrene for deg og titter innom for å se hvordan det går i symtomjakten... :popcorn:

Hvordan går det med låsningen i nakken da?

Endret av Rosa76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg krysser fingrene, til og med beina for at det har flyttet noen inn i magen din! :danser: (Og danser litt..)

Takk for dansen Bestee, jeg har prøvd å :pasha: rulle meg mest mulig i babystøvet ditt :o)

Jeg har ingen forhåpninger denne måneden, men blir så klart glad om det skulle ha klaffet...

Håper deres innsats holdt og at det fester seg en liten spire i magen din :klemmer: Blir spennende et par uker framover nå, krysser fingrene for deg og titter innom for å se hvordan det går i symtomjakten... :popcorn:

Hvordan går det med låsningen i nakken da?

Takk for det Rosa76, håper jo hver mnd. at det kan klaffe, men det kan jo ta tid. Man får bare vente å se, men tror jeg er litt mer avslappet til symptomjakt denne pp da jeg ikke tror vi klarte å få det til å klaffe veldig på EL.

Nakken ble heldigvis noe bedre etter to runder hos kiropraktoren på mandag, skal dit i morgen en tur også. Men jeg må prøve å finne ut hva dette kan komme av. Har hatt problemer med dette i et år nå, men røntgen og undersøkelser viser ikke noe klart problem. Bare at det er en uforklarlig hevelse i et ledd og at det er vondt i perioder hvor kroppen har fått litt for mye statisk belastning (har en veldig statisk jobb).

Ortopedene gjør jo ikke noe om de ikke finner indikasjon til operasjon, så da er det ikke lett å finne svar på dette :gjeiper:

Lykke til i kommende EL-tid :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg? Er vel ikke lenge igjen til IKM? :popcorn:

Er du like avslappet i forhold til symptomjakten enda? Jeg krysser alt jeg kan for at både jeg og du lykkes snart :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig er jeg ganske rolig. IKM på fredag tror jeg og har ikke merket så mye denne mnd. Kanskje fordi jeg har vært avslappet, eller fordi det ikke har klaffet denne mnd. eller begge deler. Ikke vet jeg :sjenert:

Men er jo spent også.

Har startet å få litt vondt i halsen i dag, håper det sklir lett over og at det ikke er noe mer enn det... Men med all denne svineinfluensaen rundt omkring så blir man jo litt skeptisk...

Ja, ja, lykke til jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en dag til det jeg tror er dagen for IKM. Vet ikke hvordan det går denne mnd. egentlig, har ikke hatt noen tydelige symptomer, men litt strekk følelse når jeg reiser meg og mini, mini ømme pupper. Men det kan jo bare være fordi tanta er på vei også. Er jo bare å vente å se, heldigvis ikke lenge igjen til å få vite om hu kommer. Og om hun dukker opp, så er det jo ikke mange dagene til ny EL periode og mere :sengekos::fnise:

Er fortsatt forkjølet, mere vondt i halsen og tett i nesa, kroppen er egentlig ikke så verst, men vi får da se utover dagen det er jo da man kjenner om kroppen lystrer eller om det bare er å gå hjem å :natti: legge seg.

Er det noen av dere prøvere/gravide som kommer til å ta vaksina for svineinfluensaen? Jeg vet ikke hva jeg skal, ønsker jo ikke å få denne influensaen og i alle fall ikke om man får det til å klaffe, men er det noen bivirkninger som ikke er bra for et evt. foster? Noen som vet? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom tanta, kan nesten stille kallenderen etter hu, irriterende noen ganger :frustrert:

Men må vel prise meg lykkelig over at jeg i alle fall har stabile sykluser, er ikke alle som har det har jeg skjønt...

Ny pp, nye muligheter :)

Blir vel Damiana og Wild Yam denne pp tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argghhhh, denne tanta altså :sur: Men fortvil ikke, det er nok bare et tidspørsmål før du blir gravid igjen :klemmer: Du vet iallefall at du kan bli gravid selv om det er en fattig trøst kanskje...

Masse lykke til i neste PP :strix: Håper Damiana og Wild Yam gjør susen for deg.

Jeg har nå en uke igjen til IKM. Har følelsen av at det ikke er helt min tur enda, så tar det egentlig ganske med ro om dagen.

Ha en kjempe fin helg :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argghhhh, denne tanta altså :sur: Men fortvil ikke, det er nok bare et tidspørsmål før du blir gravid igjen :klemmer: Du vet iallefall at du kan bli gravid selv om det er en fattig trøst kanskje...

Masse lykke til i neste PP :strix: Håper Damiana og Wild Yam gjør susen for deg.

Jeg har nå en uke igjen til IKM. Har følelsen av at det ikke er helt min tur enda, så tar det egentlig ganske med ro om dagen.

Ha en kjempe fin helg :sol:

Tusen takk for det Rosa76, blir spennende å følge deg også :)

Vi kan jo håpe at vi kan følge hverandre som gravide, hadde vært morro det :)

Det er jo greit å vite at man kan bli gravid ja, men når man ble det så fort første gangen så er det ikke lett å være tålmodig, men spira sitter nok til slutt for oss begge :klemmer:

Du må ha en fin tur på fjellet og masse :strix: babystøv sendes over til deg og alle andre KG prøvere, ha en fin helg alle sammmen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for det Rosa76, blir spennende å følge deg også :)

Vi kan jo håpe at vi kan følge hverandre som gravide, hadde vært morro det :)

Det er jo greit å vite at man kan bli gravid ja, men når man ble det så fort første gangen så er det ikke lett å være tålmodig, men spira sitter nok til slutt for oss begge :klemmer:

Du må ha en fin tur på fjellet og masse :strix: babystøv sendes over til deg og alle andre KG prøvere, ha en fin helg alle sammmen :klemmer:

Tusen takk :klemmer: Hadde en kjempe fin tur på fjellet!

Det hadde vært kjempe gøy om vi hadde kunnet fulgt hverandre som gravide :strix: Snart er det vår tur, føler det på meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :klemmer: Hadde en kjempe fin tur på fjellet!

Det hadde vært kjempe gøy om vi hadde kunnet fulgt hverandre som gravide :strix: Snart er det vår tur, føler det på meg...

Ja, vi får håpe spiren sitter både hos dere og oss snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er tanta snart på retur og vi kan snart jobbe oss frem mot ny EL :fnise:

Har en "bedriten" dag i dag, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre... Har hatt et "senebetennelse problem" det siste året, som går ut over jobben min og jeg er igjen delvis sykemeldt. Flere medisinske personer sier at jeg bør finne meg en ny jobb, men det er jo ikke så lett å bare si opp en fast stilling :gjeiper: , så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

Siden mitt problem er et "usynlig" et, så føler jeg at arbeidsgiver ser på meg som hypokonder, siden det ikke er noe som fungerer for å få bukt med dette. Men det største problemet er jo at senebetennelsen ikke får ro og at problemet derfor vedvarer.

Huff, dette sliter veldig om dagen og jeg har veldig lyst til å prøve å finne meg en ny jobb som kanskje kan fungere bedre. Men det er jo ikke så lett i disse prøvetider heller. Føler jo at det er viktig å ha en fast jobb når man skal sette et barn til verden, men det er jo viktig å ha det "bra med seg selv også"...

Ja, ja... Dette var dagens utblåsning. Skal til legen etterpå i dag, så jeg håper han kan hjelpe meg med å tenke litt klarere. Han er en av de som mener at jeg bør finne meg en ny jobb, så vi får se hvilke kloke ord han kommer med.

Ha en fin dag alle KG venner :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner veldig godt problemstillingen din, ikke så lett å vite hva man skal gjøre her nei. For det kan være litt ekkelt å komme ut i ny jobb og kanskje da bli gravid med engang... Og er arbeidsgiver kjip så vet man jo aldri om man er så heldig å får fortsette der fast.

Men samtidig så er det synd å la prøvingen styre alt for mye hva man velger å gjøre også, for det kan jo i værste fall ta litt tid å bli gravid. Og det å ha det bra med seg selv er jo viktig som du sier!

Uansett hva du velger så ønsker jeg deg lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt problemstillingen din, ikke så lett å vite hva man skal gjøre her nei. For det kan være litt ekkelt å komme ut i ny jobb og kanskje da bli gravid med engang... Og er arbeidsgiver kjip så vet man jo aldri om man er så heldig å får fortsette der fast.

Men samtidig så er det synd å la prøvingen styre alt for mye hva man velger å gjøre også, for det kan jo i værste fall ta litt tid å bli gravid. Og det å ha det bra med seg selv er jo viktig som du sier!

Uansett hva du velger så ønsker jeg deg lykke til :klem:

Takk for gode ord Rosa76 :klemmer:

Nei, skal ikke la prøvingen styre valg av jobb og når man bytter jobb. Og om man skulle være heldig å bli gravid raskt, så får man glede seg over det :jepp: .

Jeg er helsearbeider, så tror ikke det skal være noe problem å få seg annen jobb, og om det evt. bare er vikariater så er jo det viktigste å ha en inntekt.

Skal prøve å få til et møte med sjefen i morgen og legen skal ringe meg etter det møtet for å finne ut av hva vi skal gjøre videre. Han hadde vist noen forslag, så jeg må nok bare finne ut av hva jeg vil. Å det jeg vil nå er å prøve å finne meg en jobb der jeg kan fungere 100% selv med dette senebetennelsesproblemet jeg har :sjenert: ...

Har prøvd å få ned på papiret det jeg har på hjertet, for ellers glemmer jeg halvparten av det jeg skal si. Så får jeg håpe at jeg klarer å holde meg å ikke begynne å gråte. Synes saken er dritvanskelig og jeg håper arbeidsplassen kan forstå mitt problem i saken også, men som liten bedrift det er, så er jo lønna mi deres "egene" penger virker det som :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til med møtet hos sjefen i morgen. Synes det er veldig bra av deg å ta tak i problemet. Og lur ide å notere litt på forhånd.

Stor klem nok engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har enda en dag gått og jeg har fått pratet ut med sjefen.

Fikk sagt det jeg tenkte og følte og har blit enig om hvordan vi skal legge opp løpet videre, siden jeg er deltidssykemeldt. Håper det bedrer seg og at det kan fungere. Har også fått bestilt time til akkupunktur for å prøve det og se om det hjelper mot senebetennelse. Vet om noen som har brukt akkupunktur med strøm og hatt god effekt, så jeg prøver :)

Kanskje jeg kan få henne til å sette noen nåler som hjelper på fruktbarheten også om vi ikke får spiren til å sitte. Alt er jo verdt et forsøk.

Ellers så er det nok av andre ting å tenke på om dagen, så tankene er ikke altfor mye på prøving nå. Heldigvis noen dager igjen til EL. Har en mormor som ble lagt inn på isolat i dag med misstanke om svineinfluensa, så det er litt skummelt. Men håper at det ikke er det og om det er det så håper jeg at de kan medisinere henne i alle fall.

Det var dagens "hodetømming" :) Ha en fin kveld alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...