Gå til innhold

Burde vi ta eksempel fra de muslimske


Gjest Gjest_Else_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vampen
Kan vi lære av disse?

http://www.nettavisen.no/nyheter/article2677869.ece

Vi må forandre på innvandrerpolitikken. For det første: begrens den kraftig.

For det andre:

Hvorfor tar vi in muslimer når vi kan ta inn kristne istedet som er i langt større behov for hjelp. Stopp allt inntak av muslimer og begynn å ta inn kristne!

Hva i all verden har den linken med innvandringspolitikk å gjøre? Og hva mener du at vi kan lære av dette? Å bli ignorante, voldelige huleboere?

Og hvorfor i all verden tror du kristne generelt har et større behov for hjelp enn muslimer har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristne forfølges i veldig mange muslimske land sånn som man kan se i artikkelen. Det skrives ikke mye om det i avisene. Disse behøver hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen
Kristne forfølges i veldig mange muslimske land sånn som man kan se i artikkelen. Det skrives ikke mye om det i avisene. Disse behøver hjelp.

Så fordi noen kristne trenger hjelp, så trenger ikke muslimer hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan lære seg hvilken retning Islam tar sitt samfunn om det får komme i maktposisjon. Man kan lære seg hvilken retning man tar om man fortsetter oversvømmingen av landet med muslimsk kultur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muslimer klarer ikke å integrere seg i Norge. De kristne innvandrerne vi har klarer å integrere seg på en MYE bedre måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slutter aldri å forundre meg over hvor stupide folk her på forumet er. Det er faktisk noe som heter ikke-diskrimineringsprinsippet, og menneskerettigheter gjelder for alle, uansett kjønn, alder, etnisitet, religion, seksuell legning osv. osv.

Skjerpings, folkens!!!!!

:kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må likevel ikke være naive. Man må fortsatt tenke på hva som fungerer best for folket. Som man reder ligger man..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innvandring og integrering er et hett tema i Norge, og skaper stadig heftige debatter både i politikk, på gata, og for ikke å snakke om i, og i forhold til, skolen. Det er temaer de fleste mener noe om, og det stilles stadig spørsmål til hva nordmenn må gjøre for å bedre situasjonen i forhold til integrering. Allikevel er dette et ganske tabu-belagt tema, som mange er redde for å uttale seg om, og det er et stort og vanskelig emne å skulle prøve å forstå seg på.

Demokratiske og forståelsesfulle som vi nordmenn er, så er vi såpass redde for å støte noen ved å si noe feil eller noe som kan misforstås, at vi heller lar være å snakke om det som virkelig betyr noe, og det er her noen av problemene integreringsprosessen starter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutter aldri å forundre meg over hvor stupide folk her på forumet er. Det er faktisk noe som heter ikke-diskrimineringsprinsippet, og menneskerettigheter gjelder for alle, uansett kjønn, alder, etnisitet, religion, seksuell legning osv. osv.

Skjerpings, folkens!!!!!

:kjefte:

Å forstå at å holde muslimer ute er diskriminering, tror jeg selv de dummeste av oss gjør. Det er bare slik at noen av oss, meg inkludert, setter pris på slik diskriminering. Jeg kan ikke se at jeg skulle være forpliktet til å ta imot mennesker som vil meg og mine vondt. For ordens skyld: jeg er ikke keen på å ta imot religiøse kristne heller, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen
Muslimer kan søke hjelp hos andre, muslimske land. Tyrkia for eksempel.

Nei, man kan faktisk ikke det i alle tilfeller..

Min samboer er politisk flyktning fra et muslimsk land, og for han var det en forutsetning å komme til et land som lå utenfor den muslimske verden for å bli trygg. Han er ikke alene om å være i den situasjonen.

Jeg blir direkte skremt av å se hvor ignorante og fordomsfulle enkelte er.. De muslimene som lager problemer i Norge er en ørliten gruppe, majoriteten av muslimer i Norge gjør seg ikke bemerket i noen retning.

For ikke å glemme at muslimene består av et stort mangfold når det kommer til forskjellige kulturelle og etniske bakgrunner. Og her er det store forskjeller. Men drit i det liksom, Ola Nordmann trekker nisselua nedover øra og fortelelr seg selv at han har skjønt hva en muslim er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen
Muslimer klarer ikke å integrere seg i Norge. De kristne innvandrerne vi har klarer å integrere seg på en MYE bedre måte.

Ja, for det er bare religiøs bakgrunn som avgjør.. Kristne fra et fattig afrikansk land vil selvfølgelig ikke få et fnugg av kultursjokk, for de er jo kristne. Tullball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen
Jeg slutter aldri å forundre meg over hvor stupide folk her på forumet er. Det er faktisk noe som heter ikke-diskrimineringsprinsippet, og menneskerettigheter gjelder for alle, uansett kjønn, alder, etnisitet, religion, seksuell legning osv. osv.

Skjerpings, folkens!!!!!

:kjefte:

:jepp: Godt innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man kan faktisk ikke det i alle tilfeller..

Min samboer er politisk flyktning fra et muslimsk land, og for han var det en forutsetning å komme til et land som lå utenfor den muslimske verden for å bli trygg. Han er ikke alene om å være i den situasjonen.

Jeg blir direkte skremt av å se hvor ignorante og fordomsfulle enkelte er.. De muslimene som lager problemer i Norge er en ørliten gruppe, majoriteten av muslimer i Norge gjør seg ikke bemerket i noen retning.

For ikke å glemme at muslimene består av et stort mangfold når det kommer til forskjellige kulturelle og etniske bakgrunner. Og her er det store forskjeller. Men drit i det liksom, Ola Nordmann trekker nisselua nedover øra og fortelelr seg selv at han har skjønt hva en muslim er.

Snork. En er ikke nødt til å tro at den mest avsidesliggende lille landsby i Pakistan er en 1:1 mal for alle muslimer, for å innse at innvandring fra muslimske land innebærer en risiko for forskyvninger i samfunnet noen av oss ikke er spesielt glad for.

Fint for deg at samboeren din ble trygg i Norge. Å ofre et par hyggelige muslimer og islam-flyktninger, dersom det er hva som skal til for å hindre utbredelsen av islam i Norge, det er det ikke alle som ser på som et stort offer. Så kan kosmopolitter som deg heller skrike om nisseluer, jeg bryr meg ikke. Nisseluer er gode og varme, de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen
Snork. En er ikke nødt til å tro at den mest avsidesliggende lille landsby i Pakistan er en 1:1 mal for alle muslimer, for å innse at innvandring fra muslimske land innebærer en risiko for forskyvninger i samfunnet noen av oss ikke er spesielt glad for.

Fint for deg at samboeren din ble trygg i Norge. Å ofre et par hyggelige muslimer og islam-flyktninger, dersom det er hva som skal til for å hindre utbredelsen av islam i Norge, det er det ikke alle som ser på som et stort offer. Så kan kosmopolitter som deg heller skrike om nisseluer, jeg bryr meg ikke. Nisseluer er gode og varme, de.

Hindre utbredelsen av Islam i Norge.. :ler: Ja, huff, den snikislamiseringen er skummel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan skrive under på at jeg er overhodet ikke interessert i noen større spredning av islam i Norge. Landet blir jo slik som de landene de flyktet ifra.

Les litt fra erfaringene som svenskene har gjort seg. Se hva som skjer i skoleverket der før du forhærliger flommen av muslimer inn i landet.. Les og lær. I Sverige har de holdt på med den naive invandringsplitikken litt lengre enn politikerne i norge. Snart på tide å ta bort bindet for øynene og slutt å være så forbannet dumsnille. Dere forstår ikke hva som holder på å skje og at skadene er irreversible.

http://exitsverige.blogspot.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man kan faktisk ikke det i alle tilfeller..

Min samboer er politisk flyktning fra et muslimsk land, og for han var det en forutsetning å komme til et land som lå utenfor den muslimske verden for å bli trygg.

Så det å være i den muslimske verden er farlig med andre ord?

I så fall, hvorfor holder vi på å går i en retning der Europa blir en del av den muslimske verden da når selv muslimer flykter fra den muslimske verden? Blir det ikke samme problemet som din mann hadde med å søke seg til Tyrkia da? Tyrkia er jo sekulært foreløpig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det drøyer nok ennå litt innen moderatorne begynner å hugge fingrene av folk for skrivefeil og at kursiven heller i feil retning...

Behøver vi se lengre enn til hele nasjonens yndlingsmuslim, svartnissen Mulla Krekar? Fordi han risikerer straff hjemme for å trene opp folk til å slakte nordmenn, kan ikke Norge kaste ham ut. Er dette en slags fatwa 22?

Både Mulla og Tulla Krekar tar dette som tegn fra sin "gud" om at alt er fryd og gammen. Det verste overgrep han risikerer for å fortsette å oppfordre til slakt av nordmenn, er å bli løftet av etniske kvinnelige komikere. Utover dette er det lite innsigelser fra muslimske miljøer. Så enten mener de at mullaens framferd er grei, eller så føler de seg bekvem med å ha ei middelmådig mullahipsende morokvinne som talsperson.

Historien viser oss hva som skjer når grupper ghettoiseres. På dette området ser fremtiden dyster ut, hvis ikke folk begynner å spre seg rundt, og bli kjent med naboen.

Selvsagt holder det hardt å forvente at nykomlinger skal lære om norsk kultur, når vi ikke engang gidder å lære våre grandiosagomlende barn noe om den.

Norge er i ferd med å bli rotløst. Kan noen være så snill å gjeninnføre dødsstraffen for landsvik, slik at de såkalte ansvarlige myndigheter en gang kan stilles til ansvar for rotvelten?

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...