Androide Skrevet 17. september 2011 #2681 Del Skrevet 17. september 2011 Bra det er helg, slik at du kan legge den ville uka litt bak deg. Tror det er lurt å hvile litt - og så er det jo så godt å slappe av litt! God bedring med foten og kos deg med din kjære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. september 2011 #2682 Del Skrevet 17. september 2011 :daane : over travel uke og :fnise : av ben som har vanskeligheter på badet. Godt å høre det nesten er bra igjen! Hørtes lurt å ta en rolig helg Nyyyyt den :klem : Tusen takk, den skal nytes i store drag!! Nå har jeg spist litt frokost til fantastiske danseklipp på youtube, og mitt største problem er om jeg skal handle før jeg vasker hus og klipper gresset, sånn at jeg bare kan når det er overstått, eller om jeg skal vaske hus og klippe gress først for å komme i gang, for så å handle til slutt... Er det ikke større problemer enn det, skal jeg nok klare meg fint! Håper du også får en fin helg! Ånei, så kjip kursdag! Det er så irriterende når teknikken svikter. Ellers ser jeg du har hatt nok en travel uke. Ble litt sliten av å lese om det, men du har jo gjort en god innsats både sosialt og på trening. Regner med at du nyter fredagskvelden nå. :nigo : Slapp av og kos deg masse i helgen! :hug : Jeg blir litt sliten av å lese om det jeg også... Men nå er det lørdag, og fredagen var slappere enn slappest. Kjempedeilig å ligge i sofaen, spise snop, og etterhvert gi beina litt fotpleie. Det trengtes for å si det sånn. Holdt nesten på å lakke tåneglene også, men feiga ut i siste liten... Håper du nyter lørdagsformiddagen og at resten av helga blir knall! Og jeg som trodde jeg hadde hektiske dager..! :daane : Kos deg med helg! Du hadde jo så absolutt det i går da!! I går var sofaen min bestevenn!! Bra det er helg, slik at du kan legge den ville uka litt bak deg. Tror det er lurt å hvile litt - og så er det jo så godt å slappe av litt! :nigo : God bedring med foten og kos deg med din kjære! :klemmer : Enig med deg, det er jo så godt å slappe av litt, særlig etter denne uka her! Neste blir ikke like vill, det orker jeg ikke!! Beinet er heldigvis seg selv igjen, det må ha vært så slitent at det ikke orket å gjøre jobben sin?? Nå skal jeg ihvertfall komme i gang med dagens oppgaver, så jeg bare kan slappe av mye (ikke litt engang) resten av lørdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. september 2011 #2683 Del Skrevet 17. september 2011 Her nytes virkelig lørdagen. Godt du fikk en behaglig fredag. Håper du får unna gjøremålene, og kan hvile og kose deg masse resten av helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. september 2011 #2684 Del Skrevet 17. september 2011 Her nytes virkelig lørdagen. Godt du fikk en behaglig fredag. Håper du får unna gjøremålene, og kan hvile og kose deg masse resten av helgen. Høres bra ut! Fortsett å nyte!! ---------------------------------------------------- Husvask: Check Klesvask x 2: Check Klippe plenen: Check Ukeshandling: Check Sofa: oh yeah!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. september 2011 #2685 Del Skrevet 17. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. september 2011 #2686 Del Skrevet 18. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. september 2011 #2687 Del Skrevet 18. september 2011 God, lang og avslappende kveld i går, tv, pizza og sofa. Skeiet i tillegg skikkelig ut og leide Burlesque fra Get filmleie (veldig lettvint når man kan leie film md fjernkontrollen!! I dag var det kaldt i huset, så te og pledd var greia. Pole 2 var booket til kl 13.45, og jeg må ærlig innrømme at jeg vurderte å bli værende under pleddet, det jeg må betale for parkering er omtrent det samme som jeg ville fått i bot hvis jeg ikke dukka opp Men jeg kom meg avgårde, og det var jeg fornøyd med. Sliter fortsatt litt med noen av de grunnleggende greiene, og kan bli litt demotivert, men fikk uventet skryt av instruktøren og da blir jeg sånn: Etter trening var det dusj, middag og mer sofa og pledd Har hatt hjertet i halsen mens jeg har sett på fotballkamp, og nå er det bare en halvtime til min kjære kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 19. september 2011 #2688 Del Skrevet 19. september 2011 Så deilig at du har fått slappet av og kost deg i helga! Men du fikk jo unna mye burde-burde også. Kjenner til den følelsen av å ville droppe en treningsøkt. Men det er ekstra godt når man da fullfører timen. Håper mandagen er snill med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. september 2011 #2689 Del Skrevet 19. september 2011 Nice checkliste og ekstra klapp for skulderen for å ha dratt på den treningstimen! Stas med skryt også Håper du har en god mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. september 2011 #2690 Del Skrevet 20. september 2011 Så deilig at du har fått slappet av og kost deg i helga! Men du fikk jo unna mye burde-burde også. Kjenner til den følelsen av å ville droppe en treningsøkt. Men det er ekstra godt når man da fullfører timen. Håper mandagen er snill med deg. Godt å få unna burde-burde, da slipper jeg å bruke den treningsfrie dagen i dag på det! Nice checkliste og ekstra klapp for skulderen for å ha dratt på den treningstimen! Stas med skryt også Håper du har en god mandag Jeg var veldig fornøyd med at jeg ikke ble i sofaen altså... Og har fått betalt i skikkelig stølhet i mage, skuldre og bryst, så det må jo ha vært nyttig også! Mandagen var snill, men lang. Jobbet ekstra lenge før Pole stretch kl 18.15 og Lyrical pole 3&4 kl 19.45. Hjemme ti over ti, ---------------------------------------------------------------------------------- Tirsdag i dag, da klokka ringte skrudde jeg den av og sov videre. Husker ikke at jeg har skrudd den av, men det har jeg helt tydelig gjort... Jeg er litt bekymret for min kjære, hun kom hjem på søndag og slet litt med magen, og i går morges var hun ikke bedre. Det roet seg imidlertid etter frokost, og hun dro på jobb. Jobb, trening og kveldsmat var ikke noe problem, men i natt måtte hun plutselig opp igjen. Og i dag tidlig var det ennå verre, så ingen jobb på henne med andre ord. Synes det er så rart at det ga seg litt før det ble verre, er ikke det merkelig? Jeg håper det går bra med henne (og at hun ikke er smittsom ) Når hun er syk tenker jeg alltid at jeg aldri kan få barn. Når jeg er så bekymra og har lyst til å ta meg av en voksen, hvor manisk hadde jeg da blitt hvis det hadde vært et barn?? Jeg er nok en uhelbredelig kontrollfrik oppi det hele også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 20. september 2011 #2691 Del Skrevet 20. september 2011 Det hørtes litt rart ut det at det gav seg litt ja... hun har ikke spist noe spesielt? Kjenner til det kontrollbehovet Tror kanskje det bare vil bli sunt for meg å få barn, lære å ta dagene litt mer på sparket... Tror du hadde blitt en flott mor da, hvis jeg skal få si det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. september 2011 #2692 Del Skrevet 21. september 2011 Det hørtes litt rart ut det at det gav seg litt ja... hun har ikke spist noe spesielt? Kjenner til det kontrollbehovet Tror kanskje det bare vil bli sunt for meg å få barn, lære å ta dagene litt mer på sparket... Tror du hadde blitt en flott mor da, hvis jeg skal få si det Jeg har også tenkt at det høres litt ut som mat, i og med det har kommet og gått litt. Hun har ikke spist noe som ikke noen andre har spist (for å si det vanskelig), og sjekket med sine foreldre om de hadde noe tilsvarende, men dengang ei. Så vi er fortsatt like kloke. Hun hadde måttet dra på jobb etterhvert i går, krise og masse styr, men det gikk greit da. I natt har hun sluppet å være oppe, så jeg liker å tro at det ihvertfall går framover, så får vi håpe hun snart er helt bra igjen Godt det er flere enn meg som er bekjent med kontrollbehovet... Og jeg er enig med deg, sikkert en god medisin å få barn. Tusen takk for gode ord og tiltro, jeg er helt sikker på at det samme gjelder for deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. september 2011 #2693 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg tror turbouka forrige uke fortsatt henger litt i kroppen Etter at jeg skrudde av vekkerklokka og sov videre i går morges, trodde jeg at jeg hadde vært så trøtt som jeg kunne bli. Helt til jeg i dag morges fant ut at det ikke var min klokke som ringte, men kjæres Jeg pleier å nesten være ferdig på badet når hennes klokke ringer, men der lå jeg og sov søtt... Jeg husker vagt at jeg styra litt tidligere og mente det var tid for å stå opp, helt til jeg sjekket klokka en gang til og fant ut at det var nesten en time til klokka skulle ringe. I denne prosessen må jeg ha skrudd av klokka fordi jeg mente jeg skulle stå opp, og av forble den... Lurer på hva trikset kommer til å være i morgen!! Vi har fortsatt litt stille dager på jobb, jeg har fått litt litteratur jeg skal lese før vi setter i gang for fullt, men det er jammen ikke lett å motivere seg til å begynne når øynene kjennes ut som sandpapir. Får vel gjøre en liten innsats, kanskje ta et av de nydelige norske eplene først, og sette i gang! I kveld er det Pole 3 igjen, det var bra sist onsdag, så jeg håper det blir det denne gangen også. Ikke minst er det nøyaktig en måned i dag til avreise Helsinki, gleder meg ca tusen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 21. september 2011 #2694 Del Skrevet 21. september 2011 Vekkerklokke og avskruing i halvsøvne... En klassiker altså Helsinki!! Ittala! Misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 22. september 2011 #2695 Del Skrevet 22. september 2011 Det er flere av oss med kontrollbehov... Jeg er verdens mest engstelige, og selv om jeg har sagt at jeg aldri skal bli en sånn bekymret mor som det min mor var (og fremdeles er ) så tror jeg nok det går samme vei, om jeg skulle få barn... Håper det fremdeles går bedre med kona, det er ikke noe som er så ille å se at dem man er glad i har det vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. september 2011 #2696 Del Skrevet 22. september 2011 Vekkerklokke og avskruing i halvsøvne... En klassiker altså Helsinki!! Ittala! Misunnelig I dag sto jeg faktisk opp når den ringte, men hadde kun satt den på snooze, så min stakkars kone fikk vekkerklokke i usynkron stereo (to kanaler) helt uten å ha bedt om det ti minutter senere.... Stadige utfordringer med denne vekkerklokka altså... Ittala?? Nei, pole! Gleder meg som en gris (som Jokke ville sagt!) Det er flere av oss med kontrollbehov... Jeg er verdens mest engstelige, og selv om jeg har sagt at jeg aldri skal bli en sånn bekymret mor som det min mor var (og fremdeles er ) så tror jeg nok det går samme vei, om jeg skulle få barn... Håper det fremdeles går bedre med kona, det er ikke noe som er så ille å se at dem man er glad i har det vondt Vi er helt tydelig mange i den samme engstelses-kontrollbehov-båten! Det går fortsatt bedre med henne, om det er bra eller om det blir ignorert vet jeg egentlig ikke, for det er masse krise på jobben hennes og hun jobber døgnet rundt (bokstavelig talt). Så når jeg ser henne nok til å finne det ut, håper jeg hun kan berolige en stakkars sjel om at det går bedre nå. Store tilbake til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. september 2011 #2697 Del Skrevet 22. september 2011 Kjenner meg igjen i flere ting her; slumring, hønemor-bekymringer og en ektefelle som jobber mye. Men satser på at vi får sovet ut ordentlig snart, at vi klarer å bli gode mødre som bekymrer oss bare sånn passe og at vi snart får litt kvalitetstid med våre kjære. Håper formen til din kone er bra igjen, og at torsdagen blir fin. Herlig å ha Finlandsturen å glede seg til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. september 2011 #2698 Del Skrevet 22. september 2011 Kjenner meg igjen i flere ting her; slumring, hønemor-bekymringer og en ektefelle som jobber mye. Men satser på at vi får sovet ut ordentlig snart, at vi klarer å bli gode mødre som bekymrer oss bare sånn passe og at vi snart får litt kvalitetstid med våre kjære. Håper formen til din kone er bra igjen, og at torsdagen blir fin. Herlig å ha Finlandsturen å glede seg til da. Jeg tror nok vi har det ganske likt om dagen ja... Felles skjebne, felles trøst kanskje? Det er veldig godt å ha Helsinki å drømme om, jeg gleder meg så jeg blir tussete innimellom! Og så gleder jeg meg til neste fredag, da skal jeg se Cirkus Cirkör igjen, og spise middag med ei venninne, det blir stor stas! Ikke minst gleder jeg meg til helga, da må det bli litt kvalitetstid i heimen!! ---------------------------------------------------------------- Det ser ut til at vår dødtidperiode på jobb begynner å nærme seg slutten, vi ser ihvertfall lyset i tunnellen nå, og det har vært ganske svart valdig lenge. Så får vi håpe at det er sant, det har jo vært mye opp og ned og fram og tilbake den siste måneden. Jeg har ihvertfall begynt å få litt prosjektrelaterte oppgaver igjen, og det er forhåpentligvis begynnelsen på moroa. Så kanskje jeg ikke blir så trøtt også, blir lat av lite aktivitetsnivå på jobben! Aktivitetsnivå utenfor jobb har det jo vært mye av, denne uka er heldigvis litt roligere enn den forrige. Jeg var på Pole 3 i går, med nevnte argentinske mannlige instruktør, og fikk virkelig kjørt meg! Avhengig av instruktør har jeg funnet ut at Pole 3 er helt på grensa av hva jeg egentlig makter, men det er jo morsomt å bli utfordret også. På et tidspunkt var jeg helt sikker på at tricep'en min revna, heldigvis var det bare en temporær smerte. Har masse å trene på etter at medlemsskapet er over, og nå er jeg litt glad for å få ettermiddagene litt mer hjemme. Bare vent, plutselig kommer innlegget der jeg savner Sometimes som en gal... I dag skal jeg til frisøren, det skal bli deilig. Håret mitt har lett for å bli slitt, så jeg prøver å bli flinkere til å gå oftere til frisøren. Det eneste er at det gjør skikkelig vondt i lommeboka! Frisøren jeg bruker, og som er helt strålende, er også veldig dyr, så det blir alltid med bare klipp, selv om jeg egentlig kunne tenke meg å farge også. Hvis jeg blir rik, så skal jeg begynne med det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 23. september 2011 #2699 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg har også den tvilsomme æren av å være med i gressenke-klubben! Så deilig med frisørbesøk Har blitt mye flinkere til å klippe meg jevnlig, jeg også. Kjekt å gå litt ofte, før ble det ofte på hengende håret. Men som du sier, farging blir litt fort dyrt. Skal ikke skjære alle frisører over en kam men... Jeg kommer ofte til kort når jeg blir presentert med regningen, og da sitter man i saksa! Heldigvis greier jeg meg selv når det kommer til den biten! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. september 2011 #2700 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg har også den tvilsomme æren av å være med i gressenke-klubben! Så deilig med frisørbesøk Har blitt mye flinkere til å klippe meg jevnlig, jeg også. Kjekt å gå litt ofte, før ble det ofte på hengende håret. Men som du sier, farging blir litt fort dyrt. Skal ikke skjære alle frisører over en kam men... Jeg kommer ofte til kort når jeg blir presentert med regningen, og da sitter man i saksa! Heldigvis greier jeg meg selv når det kommer til den biten! God helg! :hjerte: Du er så strålende med ordtrix og ordtwist at det er en sann glede å lese fra din kant hver gang!! :hjerte: Må innrømme at jeg har tenkt på deg de siste dagene, for jeg vet at du er et betraktelig mer permanent medlem i gressenkeklubben enn jeg er... Du har min store medfølelse og forståelse når nettene blir lange! Håper du får en strålende helg, uten gressenking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg