Gå til innhold

Klar, ferdig.....gå!


Gullfia

Anbefalte innlegg

Eehm :sjenert: Jeg har vel krympet alt fra fine gensere til dongeribukser ja :rodme: Så tørketrommelen er jeg skeptisk til :skratte: Neida, det blir fint i allefall når du får en liten en :)

Mamma har en kondenstørketrommel og den er veldig kjekk.. Den blir ikke for varm, slik at klærne krymper med det første.. i allefall :sjenert:

Dette med EL - tester skjønner ikke jeg helt heller.. Så det må jeg Google :opplyser:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Det begynner å bli noen dager siden EL nå, hvordan går det i symptomjakten? Når har du IKM igjen?

Jeg fikk aldri helt klar strek på EL-testen forrige PP, men fant ut når EL var likevel i forhold til når jeg hadde EL-slim og ved å måle temperaturen min (temperaturen synker den dagen man har EL for så å stige en del etterpå) For noen er det veldig vanskelig å finne EL nemlig da det kun er noen timer, misstenker at det er slik for meg. Så da kan det lønne seg å teste flere ganger om dagen evt, men det kan jo bli veldig dyrt da.... Billigere å ha :humpe: jenvlig i den perioden man forventer EL :gjeiper:

Krysser fingrene for deg i denne PP :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver så godt jeg kan å la være å lete etter symptomer. Heldigvis er det ganske travelt på jobb samt at jeg har fullt program i helgene fremover, så forhåpentligvis rekker jeg ikke å gruble så mye... Men har da søkt litt på nett og funnet ut at man kan kjenne symptomer mellom uke 3 og 4 allerede...og uke 3 begynner sånn ca på lørdag/søndag.... :sjenert:

IKM er ca 26.11 så er enda en stund til jeg får fasitsvaret. Det som er litt dumt er at mamma er på besøk den helgen...har ikke lyst til å røpe hverken skuffelse eller glede for henne helt enda...

Drev og tempet før og brukte det som "prevensjon", men gidder ikke ha klokka på så tidlig i helgene lenger :sjenert: FÅr heller ta det opp igjen dersom dette skulle drøye, men det gjør det jo selvfølgelig ikke :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte forresten å skryte litt av mannen som hadde laget middag og kjøpt roser til meg på tirsdag, når jeg kom hjem etter en lang dag på jobben. 1 måneds bryllupsdag :rødme:

7DPO....:sukk:

Men inspirert at dere andre her inne vil jeg og begynne med gla'liste:

Hmmm hvordan får man til fargeskrift mon tro :klø:

Halte i land en kontrakt på jobb idag

Skal spise sushi i kveld

Er gift med verdens beste mann

I morgen skal vi på hyttetur

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte forresten å skryte litt av mannen som hadde laget middag og kjøpt roser til meg på tirsdag, når jeg kom hjem etter en lang dag på jobben. 1 måneds bryllupsdag :rødme:

7DPO....:sukk:

Men inspirert at dere andre her inne vil jeg og begynne med gla'liste:

Hmmm hvordan får man til fargeskrift mon tro :klø:

Halte i land en kontrakt på jobb idag

Skal spise sushi i kveld

Er gift med verdens beste mann

I morgen skal vi på hyttetur

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

ÅÅÅ spennendes nå fremover Gullfia! Ja heeelt enig med at det er litt slitsomt å leite etter symptomer......deilig at du har litt å gjøre så du slipper å tenke for mye på dette ....tror eg selv har vært flink denna pp å ikke leite, men har kjent betydelige forandringer i kroppen....så hmmm....

kaster litt :strix: :strix: :strix: babystøv

p.s. koselig liste.....sushi, god mann, og hyttetur høres ut som det bare blomstrer hos deg :)

Endret av icechick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du hadde en fin hyttetur :)

Ja nå er det bare 3 dager igjen til IKM, hvordan går det i symptomjakten? :popcorn: Har du falt for fristelsen å ta en test?

Krysser fingrene for deg :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg endelig tid til å oppdatere litt her inne. Med hyttetur og jobbreise har det vært dårlig med kvalitetstid på KG :) Er fortsatt på jobbreise, men denne gangen klaffet det heldigvis med at jeg kunne bo hjemme hos mamma :hoppe: Er så kjedelig å bo alene på hotell :sukk:

MEN det positive er at jeg har nesten ikke hatt tid til å gruble over at IKM er nå til helgen :jepp: Kjenner litt stikninger og hadde sinnsykt ømme pupper for et par dager siden, de har heldigvis roet seg litt nå. Tør ikke helt tolke dette som symptomer ettersom kroppen min har gjort litt rare ting siste uka før tanta kommer i tre måneder nå.

Testing blir på søndag dersom hun ikke har kommet før. Vil gjerne vite at jeg ikke er gravid så fort som mulig, istedenfor å gå og vente og kanskje begynne å håpe. Forrige syklus var for første gang på 30 dager, alstå to dager mer enn vanlig...ble temmelig skuffa når tanta kom da ja :sjenert:

Så var det gla'lista...men hvordan var det nå jeg fikk til de fargene :klø:

Er hjemme hos mamma på besøk

Får treffe igjen gamle venner når jeg er på denne kanten av landet

Har fortsatt verdens beste mann

Skal spise hjemmedyrkede pærer til jeg sprekker

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Endret av Gullfia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

skjønner følelsene dine om å håpe......er ikke noe morsomt.......men høres foreløpig spennendes ut så vi kaster støv på deg og heier på testing søndag :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dårlig tid, men må bare innom og fortelle at i følge 3 billigtester og 1 CB digital... så er jeg GRAVID :nigo:

Tusen takk for babystøv alle sammen :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt dårlig tid, men må bare innom og fortelle at i følge 3 billigtester og 1 CB digital... så er jeg GRAVID :nigo:

Tusen takk for babystøv alle sammen :smilyblomst:

:hjerter_rundt::hoppe::danser:

Ohhh GRATULERER sååååå mye!!!!!! Så koseligt at det klaffet så fort for dere.....masse masse :klemmer: og lykke til videre Gullfia!!! :)

p.s. håper eg møter deg igjen på graviditetsforumet neste måned.....det er hvis vi klaffer i pp4 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Gratulerer :strix: Gratulerer :strix: Gratulerer :strix:

:danser: for spiren :danser: for spiren :danser: for spiren

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Icechick: Selvfølgelig klaffer det i PP4, skal inn og kaste litt babystøv hos deg om litt så ordner det seg vet du :nigo:

Agnethe og Mirabella: Kommer en tur innom dere for å kaste litt babystøv også. Var nok det som gjorde susen hos meg :sjarmor:

Det hele er enda ganske så ufattelig. Var ikke helt forberedt på at det skulle klaffe så fort, og det tar nok en stund før jeg klarer å slutte å vente på at mensen skal komme :sjenert: Og tanken på at det faktisk kan gå galt ligger og lurer i bakhodet og er temmelig skremmende....så tør ikke glede meg fullt ut helt enda.

Har VANVITTIG vonde bryster, og er det litt kaldt holder jeg nesten på å dø. Litt småkvalm innimellom, men ikke noe veldig plagsomt. Og VELDIG tørst. Ellers gleder jeg meg til magen kommer, blir nok litt mer virkelig da...men har forstått at det kan ta en stund :sukk:

Mannen er helt fantastisk, rett som det er tar jeg han i å sitte og bare se på meg og smile. Tror nok han kommer til å passe godt på meg og spiren de kommende månedene :hjerter_rundt:

Må se om jeg ikke får til en ticker her...er veldig for sånne nedtellingsdingser.

Endret av Gullfia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnfangelsen finner sted omkring: 10. september 2009

Hjertet begynner å slå: 5. oktober 2009

Embryoet beveger seg: 29. oktober 2009

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 5. november 2009

Alle indre organer er ferdig formet: 5. november 2009

Risikoen for spontanabort avtar: 19. november 2009

Kvalmen avtar for de fleste: 26. november 2009

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 3. desember 2009

Fosteret svelger og tisser: 17. desember 2009

Tid for ultralyd: 24. desember 2009

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 31. desember 2009

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 14. januar 2010

Fosteret begynner å høre: 4. februar 2010

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 4. mars 2010

Mange fostre legger seg med hodet ned: 8. april 2010

Svangerskapspermisjonen begynner: 15. mai 2010

Antatt termindato: 5. juni 2010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnfangelsen finner sted omkring: 10. september 2009

Hjertet begynner å slå: 5. oktober 2009

Embryoet beveger seg: 29. oktober 2009

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 5. november 2009

Alle indre organer er ferdig formet: 5. november 2009

Risikoen for spontanabort avtar: 19. november 2009

Kvalmen avtar for de fleste: 26. november 2009

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 3. desember 2009

Fosteret svelger og tisser: 17. desember 2009

Tid for ultralyd: 24. desember 2009

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 31. desember 2009

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 14. januar 2010

Fosteret begynner å høre: 4. februar 2010

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 4. mars 2010

Mange fostre legger seg med hodet ned: 8. april 2010

Svangerskapspermisjonen begynner: 15. mai 2010

Antatt termindato: 5. juni 2010

Fantastiske nyheter Gullfia! Gratulerer så mye med lille spire :strix: :strix: :strix: Det føles nok helt fantastisk tenker jeg :hoppe:

Ååååå, jeg håper jeg kan følge etter deg snart :rødme: Jeg har nå en uke til IKM, men har ikke noen god følelse for jeg merker ikke noe spesielt med kroppen min. Men klart det er jo tidlig enda :sjenert: Men har fram til nå iallefall klart å ikke tenke så hardt på det, for jeg har vendt meg til tanken på at det kan ta litt tid før det klaffer.

Kos deg videre i lykkerusen din, og håper du får en fint svangerskap :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...