Gå til innhold

Klar, ferdig.....gå!


Gullfia

Anbefalte innlegg

Takk for nyttig info....hvis den forbannede Tante besøker meg igjen så er dette noe eg kan tenke meg å prøve :)

Håper på at den tanta di ikke kommer, men klart det er alltid en liten skuffelse når ho besøker....men sånn er det vel, håper du ikke stresser deg over det..

Lykke til videre!

Prøver så godt jeg kan å ikke stresse, men er ikke lett gitt... Og mannen tar det selvfølgelig med knuuuusende ro :fnise:

Grautlerer med start på PP1 og nygift atpåtil! Blir noen spennende dager fremover!

Jeg har også IKM i morgen, og har det akkurat som deg; vil utsette skuffelsen med å teste lengst mulig.. Samtidig håper håper håper man at det er en liten en der inne ..

Krysser fingrene for at spiren har satt seg hos oss begge - og at det blir mai-babyer på oss!

:duskedame::babysmokk::babysmokk::duskedame:

Vi får sove med kryssede fingre, tær, armer og bein i natt så går det nok bra :fnise: Dersom tanta ikke er kommet på lørdag blir det testing, men den tanken tør jeg nesten ikke tenke en gang...

Lykke til med testing! :klem:

Tusen takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Nå har jeg oppdatert meg fullt og helt på dagboka di, kanskje ikke helt det jeg burde gjøre på jobb, men på en annen side har jeg jo tatt lunsjen min foran mac-en idag :fnise:

Gratulerer som nygift, må ha vært en fantastisk dag :) Har TR kommet på besøk? Håper ikke det!!!!

Jeg er forresten sikker på at når det klaffer for dere, kommer mannen din til å være helt i ekstase og superstolt - uansett om han virker litt vel avslappa til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt i hele dag og sjekket om tanta har kommet...blitt mer og mer optimistisk utover dagen...og så finner jeg ut at jeg har regnet feil!!! :sur:

IKM er ikke før i morgen :trist:

Men våknet idag med skikkelige menssmerter og da pleier alltid tanta komme noen timer senere. Har også hatt noen rare stikninger nederst i magen i dag... Men nå skal jeg ikke begynne å få noen forhåpninger altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom tanta :kjefte:

Selv om jeg har prøvd å fortelle meg selv at det IKKE kom til å skje på første forsøk, ble jeg skikkelig skuffa :trist: Har venta over et og et halvt år på at mannen skulle bli klar, så er allerede lei av å vente jeg...

Samtidig føler jeg har jeg liksom ikke helt har lov til å bli skuffa for at det ikke klaffer i PP1 når det er så mange andre her som har holdt på så uendelig mye lenger enn meg...

Men da skal det ihvertfall bestilles EL-tester!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest:

Eg vart også veldig skuffa då mensen kom for litt over ei veke sidan, og det dermed ikkje klaffa for oss i PP1 - så eg skjønnar veldig godt at du er skuffa. Det har du lov til å vera, sjølv om ein sjølvsagt ikkje kan forventa klaff på første forsøk! :klemmer:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plagsomme tante :kosteskaft: Synd det ikke klaffet i PP1, men det er desverre bare ca 25% som gjør det på første forsøk. Og i PP2 er det enda større sjangse :tommelsmil: Så masse lykke i neste PP :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El-tester er bestilt og underveis. Så nå starter jakten på EL....eneste kjipe er at jeg må reise en del med jobb, så sånn sett hadde det kanskje vært greiest å slippe å vite at det er EL-tid og jeg er på en annen kant av landet enn mannen... Men før eller senere må det vel klaffe :)

Å herregud så mye rare folk som finnes. Etter å ha fått masse nytt servise og slikt til bryllupet har vi plutselig masse kjøkkenting til overs som vi tenkte å gi bort. Satte inn annonse på finn, fikk svar fra en mann som ønsket å komme og hente tingene. For det første kom han over en time for sent, og for det andre ble han skikkelig forbanna for at vi ikke hadde pakket inn tingene for han, enda vi ba han ta med eske ettersom vi bare hadde stablet alt i en diger litt for svak pappeske... "Vi kunne da for pokker ikke vente at han skulle komme å pakke tingene våre!!"

Eh...kanskje ikke om han måtte betalt for det, men når vi gir bort helt brukbare ting med relativt greit utseende (typisk ikea) helt gratis, kan man da ikke komme inn i et fremmed hjem og bli fly forbanna når vi i tillegg har bedt han ta med esker??? :sjokkert::fy_fy:

Tenker vi heller gir det bort til Fretex jeg....

Endret av Gullfia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har fått bestilt EL-tester, får håpe du finner EL nå da og at tidspunktet passer bra :klem:

Er det mulig å være så frekk som mannen du beskriver?? :kjefte: Gi det til Fretex, høres ut som de fortjener det mer ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To dager til tanta er reist og vi kan begynne å øve oss på bebislaging igjen :lur:

Fant ut at vi hadde litt penger til overs idag, så har vært og kjøpt tørketrommel :) Av en eller annen merkelig grunn har mannen alltid hatt så lyst på det.... Selv om det er jeg som tar meg av klesvasken :klø: Men nå er vi ihvertfall klare for vask og tørk av småklær... Mangler bare noen å ha inni de småe klærene nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg helt klart el-slim, og har de siste par dagene hatt en litt rar følelse nederst på høyre side av magen. Men er vel litt i tidligste laget for EL enda. Tok en el-test i går ettermiddag, fikk en svak rosa strek...så ingen el på vei helt enda.

Er det sånn at man får svak rosa strek igjennom hele perioden?? Eller betyr det at man er på vei mot EL, evt at EL har vært?? Synes hele denne EL er litt mystisk jeg...vanskelig å bli klok på. Skulle ønske jeg kunne bare gå til legen å få bekreftet at jeg funker som jeg skal. Hadde kanskje sluppet å stresse sånn da.... Har lest så masse her inne om tette eggledere, endometriose, PCO/PCOS...og ettersom jeg er litt hypokonder :sjenert: så lider jeg nå mest sannsynlig av hele pakka :lol:

Da jeg fikk brannkopper for første gang for et par år siden, visste jeg ikke helt hva det var og begynte å søke på nett. En time senere var jeg HELT sikker på at jeg kom til å dø :fnise: og kjære måtte følge meg på legevakten midt på natten :rodme::skratte:

Jaja, har ihvertfall lært at man aldri skal selvdiagnostisere seg på internett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:velkommen: i dagboka mi Agnethe :)

Kaster litt babystøv (kan man det uten å ha noen baby?) på oss begge, og håper vi snart er store som elefanter begge to :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, har hatt et par skikkelig dårlige dager nå. Har ingen motivasjon hverken på jobb eller for huslige gjøremål. Har bare lyst til å krype under dyna og bli der leeenge. Skjønner ikke helt hvorfor jeg er sånn heller. Men prøver å klistre på et smil for mannen sin skyld og få unna de aller viktigste oppgavene...

Prøvde meg på en skikkelig treningsøkt for å se om det hjalp, men til ingen nytte.

Blir litt sånn vond sirkel her, med masse ting som burde gjøres og dårlig samvittighet for at jeg til syvende sist ikke orker allikevel. Har nettopp hatt ferie så kan vel ikke akkurat si jeg er utslitt heller.... Kan gjerne være litt sånn i forbindelse med PMS, men er ihvertfall to og en halv uke til tanta kommer igjen så kan vel ikke helt være det heller.

Er vel lite annet å gjøre enn å holde motet oppe og så går det seg til etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror jammen jeg nettopp fikk en positiv EL-test jeg :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Da vet jeg ihvertfall at jeg har EL, om ikke annet...og teorien min og EL-slimet og EL-smertene var ikke helt på jordet. I dag har det vært en mer konsentrert smerte på et punkt...litt skummelt når man går og kjenner etter slike ting egentlig...

Og hvis jeg forfører mannen i dag, og på fredag så holder det??? På lørdag har jeg planer om at han skal forføre meg....har nemlig et gavekort på massasje tilgode :jepp: Skal dessverre bort imorgen, men da får han bruke den fridagen til å lade opp..... :sengekos:

Hjalp ihvertfall litt på humøret dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for positiv EL -test :nigo:

Håper virkelig det klaffer for dere nå! :strix:

For en gretten mann.. Storforlangende - surpomp!! Fretex hadde tatt i mot det med åpne armer og da vet man at det haddet blitt satt pris på :jepp:

Tørketrommel er kjekt, bare man ikke krymper klærne :rodme:

Lykke til med :humpe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørketrommel er kjekt, bare man ikke krymper klærne :rodme:

Snakker du av erfaring her? :fnise:

Blir nok bare brukt til håndklær og sengetøy her enn så lenge, og er ikke så farlig om jeg krymper det :)

Er endelig på vei hjem til mannen nå, håper han er sterk og klar :lur: Testet negativt igjen på EL-test igår, så da betyr vel det at EL har vært igår før jeg testet??? :klø: Skjønner ikke helt dette jeg...

Men uansett, må nok hoppe en runde i høyet ikveld for å være HEEELT sikker :jepp:

Egentlig har jeg akkurat nå null tro på at det klaffer denne gangen heller, av en eller annen grunn... Men kjenner jeg meg rett blir det nok symptomjakting og håping allikevel når det nærmer seg IKM :sjenert:

GOD HELG ALLE SAMMEN :hoppe:

Ønsker dere alle en helg fylt med :sengekos: og :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...