Gå til innhold

Skravletråd jan/feb 2010


Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så spennende med ultralyd :)

Er jo en helt fantastisk opplevelse det.

Legger med magebilde fra uke 20 (altså der jeg er nå).

Har ikke vokst så¨veldig siden sist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med ultralyd :)

Er jo en helt fantastisk opplevelse det.

Legger med magebilde fra uke 20 (altså der jeg er nå).

Har ikke vokst så¨veldig siden sist

Du er jo kjempeslank. Popper magen plutselig på deg da??? Kunne holdt graviditeten skjult fortsatt du. Her stikker den ut som ølvom :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er magen veldig synlig nå. Bildet er tatt 20+4.

Jeg er mer der ja!!!! hehe kunne ikke skjult det om jeg ville.... har i tillegg veldig kort overkropp så magen har ikke noe plass å gjøre av seg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi kommet hjem fra ultralyd... Jordmor sa at hun ble veldig overrasket om det ikke var ei jente i magen min :hjerte:

Men det viktigste er jo at alt så bra ut og at bebisen vokser og koser seg! Ut fra størrelse og div målinger av jenta så stemte min termin på dagen.

Vi fikk med oss 8 stk ultralydbilder som vi betalte kr 50,- for.

Til dere som ikke har vært på ultralyd enda, GLED DERE :hoppe:

Må bare tilføye at jenta vår(rart å kalle bebisen for jente merker jeg...) sugde på tommelen.. Det var bare sååå søtt!!

Tid for :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo kjempeslank. Popper magen plutselig på deg da??? Kunne holdt graviditeten skjult fortsatt du. Her stikker den ut som ølvom :gjeiper:

Blir vel sakte men sikkert større tenker jeg.

Tittet på bilder fra forrige gang og fra uke 18 til uke 21 hadde den gjort et lite hopp.. så antar at den begynner å vokse fortere nå.

Er jo fremdeles "mange" som ikke vet det heller i grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med jente ja!

Jeg håper virkelig vi får vite kjønnet i morra.. blir så mye lettere å forholde seg til sprellemannen inni her da føler jeg =) Eller sprellejenta.. :gjeiper:

Grugleder meg nå altså.... skal sent på dagen da, så blir en lang dag i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jente annepålandet!! Og lykke til i morgen thumbalina!

Fortsatt nesten en mnd til vi skal på UL. Gleder meg! :)

Lurer nesten på om jeg har begynt å kjenne litt liv. Kjenner denne påståtte boblingen av og til og det føles litt merkelig egentlig :fnise: Gleder meg til jeg kjenner det mer distinkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er magen veldig synlig nå. Bildet er tatt 20+4.

Dèt var en mage som liknet mer på min ja! :jepp: Godt jeg ikke er alene med en godt synlig babymage. :fnise:

Jeg synes magen kom fort, og den har vokst jevnt og trutt, men kanskje stagnert litt i det siste. Her i gården er det ingen tvil om at det er baby på vei! :ler:

Jeg har ul på fredag og gru-gleder meg... Håper i allefall på gode og ikke dårlige nyheter!

Grattis til alle som har vært på ultralyd, og lykke til til dere som skal på både ul og til jordmor! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med jente Annapålandet! Gler meg til ul 2 september! Da får vi også omvisning på sjukehuset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble jammen med ei jente på meg også! ble overasket for var sikker på at det var en gutt... men der tok jeg feil ja =) koslig det! Er jo mer gøy tøy å kjøpe til jenter.. så nå kan jeg gå bananas i jenteavdelinga :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir mest sannsynlig enda ei jente i terminklubben. :strix:

Ultralyden er overstått og vi tror vi skal ha ei lita tulle i begynnelsen av februar.

Var ikke helt fornøyd med "servicen" på St.Olav, den sto litt i stil til innkallelsen, men det står det litt om presentasjonstråden og mere om i dagboka mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

¨Så kjedelig da at du fikk en litt kjip undersøkelse! Jeg var kjempefornøyd med vår ultralyd, fikk skikkelig mye detaljer og forklaringer og hun fortalte masse om babyen og hvordan alt lå an. og vi fikk vel med oss rundt 12 bilder tror jeg.. uten at vi spurte.. skrev til og med på "Hei bestemor" på to av de, så vi kunne ta med hjem til bestemødrene =)

Har mer detaljer i dagboka mi - men var skikkelig fornøyd med grundigheten og kosligheten i undersøkelsen. Synd ikke St. Olavs har mer motiverte ansatte..

Men grattis med friskt barn, og muligens enda ei jente =)

Jeg kjøpte ei rosa lue i dag :rødme: Blir litt mer ekte nå som vi vet at alt er bra, vet at det er ei lita tulle og kan kjenne spark flere ganger om dagen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli litt bekymret, for det er tre stykker i min omgangskrets (som jeg har truffet den siste tiden) som tror de har fått svineinfluensaen!!! :tristbla:

Nå går jeg bare og kjenner etter symptomer.. Jeg tror kanskje jeg har _litt_ vondt i hodet hvis jeg kjenner godt etter..og kaaanskje bittelitt vondt i halsen? Høres jo litt hysterisk ut hehe, men jeg vil ikke bli syk! Blir jo litt skremt av alt hysteriet i media om oss gravide som er i risikogruppen..

Hva tenker dere andre om denne influensan?

Edit: Jippi 16 uker! :strix:

Endret av Ponine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere andre om denne influensan?

En på jobben min har kanskje svin på skogen. Blæææ,, men jeg orker ikke bekymre meg. Jeg satser på at alt går bra. Har god håndhygiene og nyser i armkroken :fnise:

Jeg jobber på et veldig utsatt sted, så hvis jeg får det så er det egentlig uungåelig.

Begynner å hever disse bollene våre nå :) Min sparker meg nå.....deilig :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at du bekymrer deg, men de aller, aller fleste går det jo fint med! Media har vært veldig flinke til å hause opp panikken for influensaen i sommerens agurktider. Håper du ikke har blitt smitta de i omgangskretsen din, og skulle du være i tvil er det jo bare en ting å gjøre; å stikke til legen! Lykke til!

Jeg tenkte på svineinfluensa i forbinnelse med at vi skulle bestemme oss for hvor vi skulle reise på høstferie, men nå har jeg roet meg ned. Jeg har svangerskapspermisjon og jobber ikke så jeg slipper å bli utsatt for evt smitte på jobb, men er blitt ekstra påpasselig med håndhygiene, men det er ikke bare pga svineinfluensaen.

Jeg har forresten ringt ned på sykehuset og forklart at vi er veldig skuffet over at vi ikke fikk tilbud om bilder. Selv var vi så overveldet at vi ikke tenkte på å spørre. Hun vi var til var i følge hun jeg pratet med en av de mest erfarne. Hun var veldig flink med detaljer og forklaringer, men hun burde ha hørt med oss om vi ønsket bilder og å vite kjønn!

Uansett så skulle hun sjekke opp hva de kunne gjøre med bildene og ringe tilbake. Sitter her og krysser fingre, og håper de får fikset noen fine profilbilder til oss. Unødvendig å betale en 1000-lapp for å få bilder på på en privat klinikk, når vi kunne ha fått dem på fredag for 50,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...