Gå til innhold

Skravletråd jan/feb 2010


Nótt

Anbefalte innlegg

Så fine søte mager da jenter :jepp:

Sliter sånn med oppblåsthet jeg, ser ut som jeg er 6 mnd på vei, mange som har kommentert magen :fnise: Ser nok ut som jeg er mye lengre på vei enn det jeg er. Har begynt å bruke mammabukser nå, det er deilig.

Gleder meg til det blir ordentlig gravidmage jeg, er kanskje siste gang jeg er gravid denne gangen så må nyte det ekstra denne. Tenker 2 barn er passelig for oss, men hvem vet om det kommer en 3 mann. Har dere tenkt på hvor mange barn dere vil ha?

Bare sånn ca. 6 uker til vi skal på UL, håper tia går fort.

Jeg vil ha minst to! Samboeren har to fra før, så noe mer enn tre får jeg hvertfall ikke!

Har litt lyst på tre nå, men absolutt ikke umulig at det endrer seg :fnise: Får se :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fine søte mager da jenter :jepp:

Sliter sånn med oppblåsthet jeg, ser ut som jeg er 6 mnd på vei, mange som har kommentert magen :fnise: Ser nok ut som jeg er mye lengre på vei enn det jeg er. Har begynt å bruke mammabukser nå, det er deilig.

Gleder meg til det blir ordentlig gravidmage jeg, er kanskje siste gang jeg er gravid denne gangen så må nyte det ekstra denne. Tenker 2 barn er passelig for oss, men hvem vet om det kommer en 3 mann. Har dere tenkt på hvor mange barn dere vil ha?

Bare sånn ca. 6 uker til vi skal på UL, håper tia går fort.

Jeg aner faktisk ikke hvor mange jeg vil ha.. tenker at det er kjedelig få barnet å være alenebarn - selv om det får en storebror i bonusen, men det blir tross alt 8 års aldersforskjell så er nesten som to alenebarn det.... men så er det det om jeg orker en til - det vet jeg ikke nå... kommer veldig an på personligheten til den som kommer nå. Blir den en krevende tass, så spørs det - for bonusen er ganske så krevende til tider med sine problemer og ting vi hele tiden må passe på.. så vet rett og slett ikke om jeg har energi til det - både fysisk og mentalt..

Mannen sier det holder med to totalt for han - men tror ikke han er så kjempebastant, så tror nok han hadde gått med på en til hvis jeg ville det sterkt. Så vi får se.. time will tell =)

Jeg er vant til søsken så tenker at det er egoistisk å ikke gi ungen søsken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig hva folk har vist og sett når de får vite at man er gravid ja :ler:

Jeg vil ha 3barn trur jeg,men mannen bare 2.. så får vi se hva vi ender på.

Moro å se på andre mager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine mager dere har alle sammen! :)

Jeg har begynt å ta bilder av magen min nå jeg også, men det er litt synd at jeg ikke tok bilde av den før jeg var gravid og (siden jeg har mage fra før av mener jeg).. Men på bare noen dager nå så ser jeg at det er litt forskjell, så da er jeg kanskje i ferd med å få gravidmage jeg og da! :hoppe:

Og det med høyde har vel kanskje ikke så stor betydning, utifra deres størrelser kanskje..Men men, en ting er sikkert; Vi er i hvertfall alle gravide! :ler:

Jeg vil ha minimum 2 barn, kanskje 3. Jeg er selv enebarn, og har siden jeg var veldig lita ønsket meg søsken, så jeg vil gjerne gi mine egne barn det om jeg har mulighet.

Endret av Skogtussa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det er flere enn meg som har litt mage da =)

og jeg vil ikke akkurat si at det var så mye magefett rundt den babymagen =)

Rart å se bilder av folk her inne.. kommer liksom på at det er ekte mennesker da! :gjeiper:

Hehe, det tenkte jeg også når jeg så på bildene. Det er ekte hud, de er ordentlige mennesker!! :ler:

Jeg har ikke noe bilde akkurat nå, men magen min er veldig lik din vanligvis, og hvis jeg nettopp har spist et stort måltid ser den litt mer ut som Cuba sin mage. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempesøte mager, jenter! :jepp:

Her har vi ikke tatt noen magebilder enda, men fikk beskjed av søsteren til kjære om at det måtte vi gjøre. De gjorde ikke det og angrer litt for det.

Jeg har det litt som deg jeg, Linky, og ser ut som jeg er mye lengre på vei enn jeg er. Men det gjør meg ingenting, det er bare koslig. :rødme: Det er jo så forskjellig hvordan magen vokser.

Kjære har begynt å stryke meg over magen, kysse den og si "god natt da, babyen" når vi legger oss. Han er bare sååå søt! Sikkert lettere å virkelig forstå at babyen vår er der nå når magen har blitt såpass stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det her man skal rapportere nyheter?

Vi får en gutt!! :) Og terminen er flyttet til 11 januar.

Han så frisk og fin ut, alt var i sin skjønneste orden, så jeg er veldig glad og letta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det her man skal rapportere nyheter?

Vi får en gutt!! :) Og terminen er flyttet til 11 januar.

Han så frisk og fin ut, alt var i sin skjønneste orden, så jeg er veldig glad og letta.

Oppdaterer du lista da =)

Moro nå som vi begynner å få vite litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaterer du lista da =)

Moro nå som vi begynner å få vite litt!

:) Skal gjøre det. Den er i presentasjonstråden, er den ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra med vellykket UL LilleRamona :)

Er bare 6 uker til vi skal :fnise:

Jeg nyter virkelig å være gravid nå, har slitt mye med kvalme, men nå har det begynt å avta. Tenk at det vokser et lite menneske inni meg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer forresten på om jeg heller skal gå etter min egen termin, ble jo satt frem litt på ul i uke 11+2, men jeg vet jo nøyaktig når jeg hadde første blødningsdag i sist menstuasjon. For fosteret vokser vel i rykk og napp? syns bare det var litt rart å bli satt frem over en uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forholdt meg først til min egen termin 10 janaur, men deretter gikk jeg over til mensterminen 6 januar frem til ultralyden. Viste jo at 6 januar egentlig var litt tidlig, men siden det er mensterminen alle leger/jm bryr seg om det var lettest. Ultralydterminen ble 13 januar, så sånn sett hadde jeg jo mest rett selv.

Ja, så har endelig jeg vært på ultralyd jeg og :) Alt så bra ut, ingen misdannelser eller noe som tyder på at noe kunne være galt. (har ikke vært så flink med folat så jeg fryktet for ryggmarksbrokk..). Morkaka lå fint plassert bak og det var bare et foster. (sa til sjefen min at jeg fikk se hvor mange som var inni der..og første han spurte meg om i det var om det bare var enn :ler: ). Terminen ble som sagt 13 januar, og det ser ut som det blir en liten jente til :jentebaby: Var ikke 100% sikker (men det er man jo aldri), men kunne ikke se noen guttedeler i allefall. FIkk også beskjed om å ringe med en gang jeg merket antydnig til rier når den tiden kom.. for jeg måtte regne med at det kom til å gå fort. (forrige gang var 3 timer)

Jm var kjempekoslig og vi fikk med masse bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med vel overstått ultralyd og med en liten jente (mest sannsynlig ;)),Pasha! Bra at alt sto vel til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jm var kjempekoslig og vi fikk med masse bilder.

Dette lurer jeg litt på.. Da jeg fikk innkalling til UL sto det i brevet at jeg ville få mulighet til å kjøpe ett bilde for kr 50,-

Er dette normalt? Ikke det at jeg synes 50 kr er mye altså, jeg hadde bare sett for meg at dette var noe vi fikk gratis :klø: Dette er st.olavs.

Nå var forsåvidt hele tonen i brevet ganske sur og amper synes jeg, ble litt satt ut og nesten så jeg unnskylte meg for å være til bry. Hormoner anyone? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...