Miss I.W. Skrevet 17. desember 2009 #601 Del Skrevet 17. desember 2009 Blir ikke noe januarbaby her ihvertfall. Lekker fostervann, og hvis ikke noe er skjedd før i morgen tidlig, blir det igangsetting Lykke til, Capricorn! Så spennende capricon..selv om han egentlig burde ha ventet til januar da.. men han er jo innenfor termin iallefalll. Ble forresten ikke noe januarbaby her heller... Grattis, Pasha! Like greit å gå gjort det unna FØR jul, eller? Ser fram til oppdateringer fra dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ponine Skrevet 17. desember 2009 #602 Del Skrevet 17. desember 2009 Åi, her skjer det saker og ting gitt! Lykke til capricorn og gratulerer så mye til Pasha!! Venter spent på en oppdatering fra dere begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 17. desember 2009 #603 Del Skrevet 17. desember 2009 ja - ble veldig spent her nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 17. desember 2009 #604 Del Skrevet 17. desember 2009 HVA, har du FØDT pasha? og så har du ikke sagt noe...Når skjedde dette da? Og Capricorn, så spennendes da. Ønsker deg masse lykke til Gleder meg til det blir min tur. Ligger her med kraftig forkjølelse og fått litt øreverk i natt, kjempekjekt Har ligget i en uke nå og merker ikke store bedringen, på toppen av det hele ble vi smittet av vesla med øyekatarr. Ja, ja, bare vi er friske til jul så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. desember 2009 #605 Del Skrevet 17. desember 2009 rekker jo ikke alt heller Fødte tirsdagsnatt etter et kort opphold på fødestua.. så mine svangerskap er vist bare 36 uker de. alt er bra med oss begge 2. spiser stadig bedere, men de vil holde oss her litt til.. er vist strenge når de er premature ja.. kjedlig her på barsel da.. får jo ikke ha besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 17. desember 2009 #606 Del Skrevet 17. desember 2009 rekker jo ikke alt heller Fødte tirsdagsnatt etter et kort opphold på fødestua.. så mine svangerskap er vist bare 36 uker de. alt er bra med oss begge 2. spiser stadig bedere, men de vil holde oss her litt til.. er vist strenge når de er premature ja.. kjedlig her på barsel da.. får jo ikke ha besøk Grattis så mye! Håper fødselen gikk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 17. desember 2009 #607 Del Skrevet 17. desember 2009 rekker jo ikke alt heller Fødte tirsdagsnatt etter et kort opphold på fødestua.. så mine svangerskap er vist bare 36 uker de. alt er bra med oss begge 2. spiser stadig bedere, men de vil holde oss her litt til.. er vist strenge når de er premature ja.. kjedlig her på barsel da.. får jo ikke ha besøk Ja, du har hatt hendene fulle de siste dagene Hadde det travelt denne babyen og ja, litt spent på når jeg kommer til å føde siden mi også kom i uke 36. Men jeg trodde du var 37 fullgåtte... Håper fødselen gikk fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. desember 2009 #608 Del Skrevet 17. desember 2009 Fødselen gikk meget bra. Var vist den perfekte fødekvinne i følge jordmoren Det hele var overstått på ca 2timer. Fikk heller ikke en enste rift og det var veldig deilig. Sydde jo litt forrige gang, og selv om jeg var svært lite plaget av det i etterkant, så er det helt greit å slippe sting nedentil ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 17. desember 2009 #609 Del Skrevet 17. desember 2009 Hørtes ut som en flott fødsel, og unnagjort på 2 timer da. Ikke værst Må hun ligge i lyskasse eller? Dere får kose dere masse videre med lillenurk :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. desember 2009 #610 Del Skrevet 17. desember 2009 nei.. var 36 på mandag.. så rakk egentlg ikke å avslutte på jobben denne gangen heller (permisjonen skulle ha begynt 23.12) men har jo vært sykemeldt siste uke pga av stress og mas på jobben og grunnet for tidlig fødsel sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. desember 2009 #611 Del Skrevet 17. desember 2009 sluppet unna lyskassa så langt.. de måler hele tiden da. Hun var forresten 2,5kg og 47cm stor. lille jenta mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 17. desember 2009 #612 Del Skrevet 17. desember 2009 Godt å høre at alt går så bra Pasha! Og stor jente ja! Så deilig å vite at hun har lagt godt på seg inni der :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 17. desember 2009 #613 Del Skrevet 17. desember 2009 Gratulerer så masse begge to. Så bra å høre at det gikk bra Pasha. Lykke til capricorn. Dette blir veldig spennende. Jeg sa at jeg ventet på at folk skulle begynne å poppe, men neida alle var heeelt imot. (så lenge ikke jeg popper før fyrverkeriet så ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 17. desember 2009 #614 Del Skrevet 17. desember 2009 Gratulerer så masse begge to. Så bra å høre at det gikk bra Pasha. Lykke til capricorn. Dette blir veldig spennende. Jeg sa at jeg ventet på at folk skulle begynne å poppe, men neida alle var heeelt imot. (så lenge ikke jeg popper før fyrverkeriet så ) He he ja må vel bare innse at det begynner å nærme seg for alle sammen nå! Selv om jeg føler det er leeeenge til enda..men det er jo strengt tatt ikke det.. Men du kan jo fort være nestemann du Puserjenta! Jeg er i alle fall ikke klar for popping ettersom frøkna ikke har skjønt hva som er veien ut her enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 17. desember 2009 #615 Del Skrevet 17. desember 2009 Gratulerer til dere begge ja!! Pasha: Ut i fra hva du har skrevet ang. fødsel vet jeg hvem du er andre steder på nettet også Litt morsomt, for her inne var du nesten helt ukjent for meg.. Kjente bare til nicket liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. desember 2009 #616 Del Skrevet 17. desember 2009 stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 18. desember 2009 #617 Del Skrevet 18. desember 2009 Lurer på hvordan det går med Capricorn jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 18. desember 2009 #618 Del Skrevet 18. desember 2009 Her går det bare bra. Er hjemme igjen nå. Møtte opp på sykehuset i går klokka halv ni. Og da ble det en del tester for å finne ut hvordan de ville sette igang fødselen (hadde hatt noen rier i løpet av natten, men de stoppet opp på morgenen..men de førte til 2 cm åpning og festet hode) Så klokken 11.10 ble det satt en modningspille. Og halv tolv begynte riene med ti minutters mellomrom. Og sånn holdt det på et par timer ca. Og da ble jeg litt lei, så begynte å gå frem og tilbake i gangen der. Og da tok det seg veldig opp. Til slutt kom jeg ikke over til andre enden av gangen engang før neste rie. Og ca klokka fire hadde jeg 4 cm åpning. Da var det to minutter mellom riene, og de gjorde virkelig jobben. Så ble flyttet over til føden. Og da gjorde det sykt vondt og jeg kjente det åpna seg for hver rie, og det presset voldsomt. Og 16.26 var lille gutten vår født. Så det gikk utrolig fort på slutten. Vi har det veldig fint alle sammen. Et lite pyntesting som jeg ikke merker noe til. Og i dag hentet vi alle snuppa i barnehagen..når lillebror var 23 timer gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 18. desember 2009 #619 Del Skrevet 18. desember 2009 Her går det bare bra. Er hjemme igjen nå. Møtte opp på sykehuset i går klokka halv ni. Og da ble det en del tester for å finne ut hvordan de ville sette igang fødselen (hadde hatt noen rier i løpet av natten, men de stoppet opp på morgenen..men de førte til 2 cm åpning og festet hode) Så klokken 11.10 ble det satt en modningspille. Og halv tolv begynte riene med ti minutters mellomrom. Og sånn holdt det på et par timer ca. Og da ble jeg litt lei, så begynte å gå frem og tilbake i gangen der. Og da tok det seg veldig opp. Til slutt kom jeg ikke over til andre enden av gangen engang før neste rie. Og ca klokka fire hadde jeg 4 cm åpning. Da var det to minutter mellom riene, og de gjorde virkelig jobben. Så ble flyttet over til føden. Og da gjorde det sykt vondt og jeg kjente det åpna seg for hver rie, og det presset voldsomt. Og 16.26 var lille gutten vår født. Så det gikk utrolig fort på slutten. Vi har det veldig fint alle sammen. Et lite pyntesting som jeg ikke merker noe til. Og i dag hentet vi alle snuppa i barnehagen..når lillebror var 23 timer gammel Ååå, gratulerer så mye med lillegutten og som 2 barnsmamma :rødme: Kos dere masse med vidunderet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 18. desember 2009 #620 Del Skrevet 18. desember 2009 Hvor stor var han forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå