Nilla Skrevet 7. september 2009 Forfatter #161 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg har lenge lengtet etter å få kjenne litt mer av den aktiviteten som vi så på siste UL. Og enda er det ingen tydelige spark å melde, MEN siden torsdag har det vært massevis av sånne boblelignende bevegelser der inne. Og jeg tviler på at alt det er luft, selv om det nok er litt av det og. Særlig hvis jeg sitter litt framoverlent eller har lagt meg på siden kjenner jeg en del av disse bevegelsene. Håper og tror at dette er som melder om sin tilstedeværelse, og at de blir bare tydeligere og tydeligere framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. september 2009 #162 Del Skrevet 7. september 2009 Okei Så kjekt å slippe å kjøpe noe gård selv da, sikkert koselig å bo i barndomshjemmet også Jeg får titte videre, mamma skal sikkert handle på kiwi eller rema imorra, så får se der Kjenner du ikke noe enda? Du er jo såpass på vei at du burde vel kjenne noe? :klø: Men det er vel litt trangt om plassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 7. september 2009 #163 Del Skrevet 7. september 2009 Det er nok småguttene! Snart blir dultene sikrere! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 7. september 2009 Forfatter #164 Del Skrevet 7. september 2009 Nei, har kjent veldig lite egentlig! Har vært litt bekymra for dette, og har tatt det opp med både lege og jordmor. Men de syns ikke det så rart, siden jeg er kraftig og hadde en del kilo for mye før jeg ble gravid, og i tillegg ligger morkaka foran, slik at det gjerne er den de sparker mot. Men jeg håper det er ting på gang nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 7. september 2009 Forfatter #165 Del Skrevet 7. september 2009 Pleier ikke å skrive så mye om sånt, men... Det ligger en artikkel på KG i dag med topp 10 over steder menn vil ha sex. Føler meg ganske komfortabel med at vi kan krysse ut 7 av 10 og skrive "been there, done that" bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. september 2009 #166 Del Skrevet 7. september 2009 You go girl! Jeg kan bare krysse av 3 tror jeg det ble Men det er ikke min feil, og det er hvis vaskerom betyr på badet Natta tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 8. september 2009 Forfatter #167 Del Skrevet 8. september 2009 Tenker på å lage meg ei utstyrsliste, med oversikt over hva vi har kjøpt, fått, hva vi må få tak i osv. Men er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det mest mulig funksjonelt med selve lista. Har lyst til å lage en link til ei side som er sånn at jeg kan justere den etter hvert som det trengs. Men vet ikke hvor jeg skal lage den liksom. Noen som skjønner hva jeg mener? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. september 2009 #168 Del Skrevet 8. september 2009 Lage liste på nett liksom? :klø: Unge Mødre begynner vel klokka 9, på FEM Ser du itte dænna reklama på sia her hele tia aaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 8. september 2009 #169 Del Skrevet 8. september 2009 Excell er faktisk et ganske greit hjelpemiddel til å lage lister Ellers kan du jo bare lage på word, også lage gjennomtrekt strek gjennom de tingene som er ferdigkjøpt/ordnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 8. september 2009 Forfatter #170 Del Skrevet 8. september 2009 Jo, kan jo alltids lage den i word/excel for min egen del, men da får jeg jo ikke laga link til den her inne i dagboka mi... Hmm, må spekulere og snoke litt tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 8. september 2009 #171 Del Skrevet 8. september 2009 Du kan jo lage liste her inne, også bare endre på den etter hvert! Klipp og lim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. september 2009 #172 Del Skrevet 8. september 2009 Du kan lage blogg, som meg tumblr.com Ganske enkelt egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 8. september 2009 #173 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg kjente heller ikke så veldig mye til tvillingene før jeg var omtrent der du er nå. Helt normalt. Snart sparker dem nesten hull i magen din (føles det som). Himmel, så mine kunne romstere der inne etterhvert, men det kommer mer og mer nå fremover for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 8. september 2009 Forfatter #174 Del Skrevet 8. september 2009 Åh, fant ei helt super nettside! Gjett om det satte i gang planene om barnerommet!!! :jepp: KidsParadise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 8. september 2009 Forfatter #175 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg kjente heller ikke så veldig mye til tvillingene før jeg var omtrent der du er nå. Helt normalt. Snart sparker dem nesten hull i magen din (føles det som). Himmel, så mine kunne romstere der inne etterhvert, men det kommer mer og mer nå fremover for deg. Så godt å høre, Caramba! Jordmor og lege sier jo også at det er helt normalt, men det føles som månedsvis siden "alle" andre kjente noe... Men ingen av de bærer tvillinger, så når du også sier det, du som har gått gjennom det samme som meg, da skal jeg ikke stresse mer med det. Nå er det Unge Mødre på FEM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 8. september 2009 Forfatter #176 Del Skrevet 8. september 2009 Nå har jeg prøvd å lage utstyrsliste som blogg. Si i fra om det funker da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. september 2009 #177 Del Skrevet 8. september 2009 Fine mødre på serien.. Jeg ser ikke noe på bloggen :klø: Har du ordna noe med tilgang, så alle har tilgang?? Jeg har ikke blogg her inne, men har lest noe om detta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 8. september 2009 Forfatter #178 Del Skrevet 8. september 2009 Hmm, må sjekke ut litt mer. Har skrevet tre innlegg nå, og nå kommer ingen opp. :klø: Hmm, kanskje dette ikke er like lettvint og enkelt som jeg trodde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 8. september 2009 #179 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg tror du må godkjenne oss som skal lese, eller åpne bloggen for alle, er ikke helt sikker... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 8. september 2009 Forfatter #180 Del Skrevet 8. september 2009 Har gjort noen endringer. Hadde lagret alle innleggene mine som kladd i stedet for publisert, så ingenting kom fram. Men nå TROR jeg det skulle være ok??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå