Gå til innhold

Eliza


Eliza

Anbefalte innlegg

Og som om jeg ikke tenker nok på evt. graviditet allerede' date=' så begynte jeg også å utforske livmortappen i går... Har aldri brydd meg noe særlig om det før, men jeg kan i det minste kjenne forskjell på om den er høyt eller lavt plassert. Men så var det det her med åpen eller lukket. Er det lett å kjenne om den er åpen? Finner man et "hull" da? Jeg synes nemlig min kjentes veldig lukket ut til at jeg skulle hatt mensen i dag... Jeg bør vel kanskje ikke tillegge det for mye vekt når jeg ikke har erfaring med denne tappen fra før. Utålmodig...[/quote']

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Jeg må le litt av deg da. (ikke stygt ment).

Her utforskes alle tenkelige muligheter ser jeg.

Hadde jeg vist om livmortappen mens vi drev og prøvde hadde jeg sikkert kjent på den jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bra at du ler litt av meg, Zianta... Jeg tror nemlig jeg holder på å bli småtussete her, så det er greit at noen drar meg ned til jordoverflaten igjen. :roll: Nå skal jeg bare være flink og jobbe effektivt, og så får jeg heller ta en test dersom ikke Tante Rød viser seg i løpet av dagen. Så slipper jeg å lure på det lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner du å bli utolmodig altså :ler:

Krysser fingrene og håper på snarlig positiv test, er nemlig sikker på at det har klaffet for deg denne gangen, ikke spør meg hvorfor bare har en slik følelse :roll:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper magefølelsen din er riktig da Bizzy... Jeg begynner nemlig å tvile litt. Tror nok bare tanta er forsinket. Jeg har jo ingen "ordentlige" symptomer! I går var puppene ømme, i dag er de det ikke osv. osv. Men som sagt, jeg tar en test i morgen tidlig hvis mensen ikke viser seg i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo reneste symptomjenta, du!

Dette er spennende!

Synes du er flink som klarer å jobbe med så mye uavklart spenning i deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende, Eliza....

Nå skal jeg følge godt med her.

Håper du bare kjenner mer og mer GRAVIsymptomer utover dagen og ikke noe annet tull!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER! :hoppe: :blomst_opp:

Og du trenger ikke skrive det med så liten skrift. Her i dagboken din kan du rope det ut.

Stoor klem fra

Zianta :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte to CB-tester etter jobb i går, men hadde ikke tenkt å teste før i dag morges. Men når mannen kom hjem fra jobb greide han å overtale meg (og det var ikke så vanskelig) til å ta en test allerede i går ettermiddag. Og den var så positiv som den kan få blitt! Tok en ny test i morges (sånn for sikkerhets skyld), og den var også like positiv... Så da er det vel sant da? Dersom alt går bra skal vi bli foreldre i juli! :D

Skriver mer senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neiogneiogneiognei - så fantastisk!

Tenk at dere skal bli foreldre!

Da hadde du rett med alle symptomene du kjente! Så gøy - gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så rart - hadde trodd jeg skulle føle meg mye mer gravid enn jeg gjør. Men det eneste jeg kjenner er småstikking i magen. Puppene er ikke spesielt ømme, men har mye mer tydelige blodårer. Ellers føler jeg meg helt som normalt. Håper det fortsetter å være sånn også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det gjør vi Salamandra! Blir spennende å se hvem som kommer først i mål da! Min foreløpige termin er 12. juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 15.. litt usikkert i og med at jeg har hatt 24 dager sykluser, litt vanskelig å beregne EL, men sånn ca den 15.. :D

Førstemann.... !!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...