Gå til innhold

Eliza


Eliza

Anbefalte innlegg

Er puppene blitt ømme ennå :blunke:

Hopper litt jeg og krysser fingrene for at du har et lite mirakel i magen :Nikke:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ingen ømme pupper her i gården. :( Begynner å miste litt troen på at det er noe annet enn luft i magen min... Blir fremdeles litt småkvalm nå og da, men det burde jo være kraftigere symptomer enn som så... Men det er jo fremdeles lov å håpe! Ingen mens = håp! Takk for hopping og gravid-vibber!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh, kanskje du har skrevet det tidligere, men når har du ikm?

Er nok ganske så nysgjerrig, og veldig lat....kunne jo egentlig sikkert lest meg bakover i dagboken din..... :roll:

Krysser fremdeles fingre og hopper jeg :hoppe: :hoppe: :hoppe: , gir ikke opp før jeg får faste bevis :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAG 30. Nærmer seg ikm nå (lørdag)... Har "kledd på meg" truseinnlegg i tilfelle tante Rød plutselig skulle dukke opp. Har jo ikke helt kontroll over lengden på syklusene mine enda, så det er jo ikke usannsynlig at hun kommer snart. Håper selvfølgelig at hun holder seg borte da... Er fremdeles småkvalm innimellom, kjente det ekstra mye i går kveld. Mulig dette er bivirkninger etter p-pilleslutt, eller kanskje pms. Eller...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 31 og siste dag i syklusen. Ingen ømme pupper fremdeles... Men kvalmen er der enda, har kjent det hver kveld de siste dagene. Nå skal jeg bare la helga gå og se om tante Rød dukker opp, og hvis hun ikke gjør det i løpet av mandag, skal jeg ta en test på tirsdag (tror jeg).

Blir en rolig helg tror jeg. Hadde egentlig tenkt oss på hytta, men det er ikke noe spesielt bra vær i Trøndelag akkurat nå, så jeg tror vi dropper det. Får besøk av kusinen min i morgen, og det blir kjempekoselig. Skal bake kanelsnurrer! Nam-nam... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nei, nei... Ser ut som det noen tante Brun-greier på vei. :evil: Så kommer vel tanta i morgen da! Får vente og se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper fremdeles!!!!! :D Jeg godtar KUN bevis for at det "bare" er kusine brun som er på visitt :wink:

*Krysser alt jeg har* .....er hvit i knokene nå... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kommet noe mer siden i formiddag, faktisk. Men jeg tenker mensen kommer for fullt i morra... Ja, ja, er ikke så mye mer å gjøre enn å vente :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det? Har du fått noen visitt av tante rød?

Er i Trondheim for øyeblikket, så da kan jeg sende noen ekstra sterke vibrasjoner til deg i uken som kommer. :)

Ha en flott helg.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAG 3 :evil: Jo da, tanta kom med brask og bram lørdag kveld. Da hadde ikke fetter Brun vist seg siden fredag formiddag, så jeg hadde faktisk et lite håp om at jeg ikke skulle få mensen. Men det gjorde jeg altså... Ikke så mye å gjøre med! Det er jo tross alt bare vår 2. prøveperiode, så vi kan vel ikke regne med å lykkes med en gang. Så nå er det bare å vente til tante Rød er ferdig med besøket sitt, så setter vi i gang med pp 3! Skjønner ikke hva kvalmen jeg hadde i forrige uke var for noe, kan selvfølgelig være kroppen sin måte å reagere på etter at jeg sluttet med pillen. Så det som gjelder nå er "Alle gode ting er tre"! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, er jo allerede på dag 4 i syklusen jo! Tiden går jo fort! (Et forsøk på å avkrefte at jeg er utålmodig - yeah right) :-? Men når mensen først skulle komme, så er jeg i grunnen glad for at den kom på dag 31, for da kan jeg vel gå ut fra at jeg nå har stabile sykluser (den forrige var også på 31 dager). Neste EL skal jeg forsøke hostesaft (mest for moro skyld)!

Ellers er været i Trøndelag helt topp akkurat nå, skyfri himmel og deilig høstluft! Ingen grunn til å deppe! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 10 allerede! Dagene går fort for tiden, for jeg har så mye å gjøre på jobb. Men jeg trives når det er litt hektisk rundt meg, så det er helt OK for meg! Skal ikke ha EL før neste helg, men vi har allerede begynt å stå på litt ekstra om kveldene (så går vi ikke glipp av noen muligheter)... :sjarmor: Litt usikker på om jeg skal kjøpe EL-tester denne gangen. Syklusene mine ser jo ut til å være stabile, men jeg vet jo ikke nøyaktig når jeg har EL da. Men EL-tester er litt "nederlag" for meg, for jeg hadde jo lovt meg selv at jeg ikke skulle bli så opphengt i dette... Særlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man har en SA veldig tidlig i svangerskapet, vil man merke det noe særlig da? Som jeg skrev i forrige syklus, så var jeg plaget med litt kvalme i et par uker mellom antatt EL og mens. I tillegg var jeg fryktelig trøtt og sliten på ettermiddagen/kvelden. Dette gav seg imidlertid et par-tre dager før jeg fikk mensen, og siden har jeg følt meg i toppform. Kan forrige mens ha vært en SA tro? Det får jeg jo selvfølgelig aldri vite men... Mensen var ganske kraftig de to første dagene, men forsvant like fort som den kom. Hadde altså bare 2 dager med kraftige blødninger, og 1-2 dager med "rester". Hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Eliza!

Har nok desverre ikke noe svar på spørsmålet i ditt forrige innlegg, men ville bare stikke innom for å si at jeg følger med, og heier på deg denne perioden :D

Go Eliza, go Eliza :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dag 12. Nærmer seg tid for EL nå... Sitter og kjenner etter symptomer hele tiden! Har ikke merket noe enda. Men i går gikk jeg til innkjøp av Solvipect hostesaft... :lol: Har sikkert ingen effekt, men det er jo verdt et forsøk! Merker at jeg begynner å bli en smule utålmodig. Når vi nå først har bestemt oss for å få barn, så vil jeg helst bli gravid med en gang! Sånn er jeg... Men jeg har jo alltid drømt om å gå gravid om sommeren (så jeg kan gå med stooor mage i lette sommerklær), og det ligger jo an til det nå! Julibarn dersom vi lykkes denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Angel heier deg frem i EL-tidene! :hoppe:

:hoppe HEIA :hoppe:

:hoppe HEIA :hoppe:

:hoppe HEIA :hoppe:

Angående det spørsmålet ditt om tidlig SA. Jeg mener å ha lest at det er endel kvinner som ikke merker at de har hatt en SA, fordi det er så tidlig, og når mensen kommer (gjerne noen dager for sent) så har det vært en SA....ikke alle har vondt, og blør like mye når det er så tidlig...men om du har hatt det, det er jo vanskelig å svare på..men det er jo en liten sjanse for det..hvis du føler at det var noe rart med denne syklusen, liksom... :roll:

Uansett, lykke til med laging av julibarn!!!! :tommelsmil:

Klem fra Angel 9+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for heiing og hopping, Angel! Håper det hjelper! Det som var merkelig forrige syklus var jo at jeg var kvalm hver dag i nesten to uker. Ikke konstant, men av og til liksom. Har aldri opplevd det før. Men mensen kom jo ikke noe senere enn forventet, så jeg satser på at det bare var noen forbigående fordøyelsesgreier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Eliza!!

Ville bare ønske det lykke til nå i de kommende el-dager :blunke:

:enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon: :hoppe: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...