Eliza Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #81 Skrevet 29. oktober 2003 Takk for oppløftende kryssing av fingre og tær, Bizzy! Håper egget ditt fester seg slik det skal denne måneden!
bizzy Skrevet 29. oktober 2003 #82 Skrevet 29. oktober 2003 Heihei Personatester får du kjøpt på apoteket i pakker på 8 stk til rundt hundrelappen (husker ikke helt prisen), de står i hyllen sammen med kondomer og annen prevansjon :blunke: Prøver du å lure de høye makter nå, kjøpe el-tester før ikm for at de skal bli liggende ubrukt i skapet, er jo samme taktikken jeg (og flere) bruker som en god unnskyldning til å handle klær Lykke til :blunke:
Eliza Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #83 Skrevet 29. oktober 2003 Tror jeg venter til ikm jeg... Men hvis det ikke klaffer denne gangen så skal jeg definitivt ta meg en tur på apoteket og handle Persona ja!
Eliza Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter #84 Skrevet 30. oktober 2003 Dag 27, og dagene snegler seg avgårde... :-? Fremdeles ingen symtomer, bortsett fra to svære kviser (en på haka og en ved siden av nesa, hvis noen skulle være interessert), og en stikkefølelse på høyre side av navlen. Men det er jo altfor langt oppe, er det ikke det da? Livmoren ligger da mye lengre ned? Hvor sånn ca. ligger den egentlig, sånn i forhold til navlen? Må hjem og kikke i noen gamle legebøker jeg... På tirsdag skal jeg på konsert med A-ha! Jippi!!! Det blir så bra! Tenk å få se heltene mine fra barneskolen live! Gleder meg som en unge!
havsulen Skrevet 30. oktober 2003 #85 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg er på dag 21. Hehe, har ALDRI hatt et slikt begrep om tiden før! Før var en uke en uke og en måned en måned. Nå er en måned ingenting, en syklus det som gjelder, og EL alt. Vi er nå egentlig ganske heldige som får lov til å ha et slikt fokus, da! Ha en fin dag!
bizzy Skrevet 30. oktober 2003 #86 Skrevet 30. oktober 2003 Heisann Eliza! Dag 27, da er det vel snart IKM da?? :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Pjuhhh Kviser kan jo være et tegn da, men kan jo også være et tegn på tantebesøk :evil: Stikking er jo også et tegn, men må innrømme at jeg vet ikke helt hvor høyt opp stikkingen er når det er et tegn :oops: Krysser fingrene! Heia Eliza
Eliza Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter #87 Skrevet 30. oktober 2003 Tusen takk for hoppingen, Bizzy! Trenger litt oppmuntring her jeg sitter og er sur for at ikke puppene er ømme eller at jeg er kvalm... IKM er på mandag, men det synes jeg er leeeeeeeenge til! Jeg er klar over at kviser kan være et tegn, så derfor er jeg egentlig ikke så veldig sint for at jeg har fått dem. Men stikkinga er på helt feil plass i forhold til hvor jeg tror den skal være hvis man er gravid, så den skyldes nok at det er noe annet galt med meg I ettermiddag skal jeg bare ligge på sofaen og virkelig kjenne etter om jeg føler meg gravid. Da greier jeg sikkert å mane fram noen symptomer! :D
bizzy Skrevet 30. oktober 2003 #88 Skrevet 30. oktober 2003 Lykke til i letingen etter symptomer Eliza, venter spent på å høre hva du klarte Skal selv hjem til tomt hus og lage meg pølse og hjemmelaget potetstappe... skikkelig luksusmiddag :klem2:
Eliza Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter #89 Skrevet 31. oktober 2003 Dag 28. Jeg er et surrehue! IKM er ikke på mandag, men på tirsdag... Hadde regnet litt feil jeg... Æsj, en dag ekstra å vente på ikke-mensen! Føler meg litt slapp og trøtt, men det kan jo ha noe å gjøre med at det er fredag og at jeg har en lang arbeidsuke bak meg. I morgen skal vi ut og spise sammen med en haug venner, så da blir det både god mat og god vin. Gleder meg! I kveld tror jeg det blir TV-kveld med Beat for beat, Nytt på nytt og alt det andre :D Og en flaske rødvin som jeg og min kjære mann skal dele Håper alle får en fin helg!
bizzy Skrevet 31. oktober 2003 #90 Skrevet 31. oktober 2003 Høres ut som om du har planlagt en deilig helg :D Også jeg som hadde gledet meg til å lese om to blå her på mandag morgen, men da får jeg vel smøre meg med tolmodighet til Tirsdag da :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Hopper litt for positiv test jeg :blunke: GOD HELG!!
Eliza Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter #91 Skrevet 31. oktober 2003 Takk Bizzy, du er så herlig positiv!!! :D Jeg håper også på positiv test neste uke, men det blir ikke før onsdag (tidligst). Jeg stoler ikke 100% på syklusene mine enda, så jeg må i allefall vente til jeg har gått 1 dag over tida før jeg tester. Har forresten en del utflod nå. Jeg kan faktisk kjenne at det renner. Den er liksom litt tykk og er nesten helt hvit (sorry detaljene, jenter)! Ble litt oppgira jeg nå, har jo lest om flere som har hatt økt utflod som et første graviditetstegn! Men, det er altfor tidlig å håpe på noe! Fy, Eliza... :fy: 20 minutter til helg!
bizzy Skrevet 31. oktober 2003 #92 Skrevet 31. oktober 2003 Så superspennende!!!!!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Krysser fingrene, det høres jo lovende ut det her
Eliza Skrevet 3. november 2003 Forfatter #93 Skrevet 3. november 2003 Dag 31, og siste dag i syklus... Er i slett humør i dag, alt som blir sagt til meg irriterer meg. Typisk PMS. Hadde litt ømme brystvorter i går, men i dag kjennes det bedre ut igjen. Men det er helt klart ett eller annet på gang, mest sannsynligvis Tante Rød som er i ferd med å melde sin ankomst tenker jeg! :evil: Var ute på lørdag, men fikk så vanvittig vondt i hodet + ble veldig kvalm, så vi dro hjem ganske tidlig. Var heldigvis i toppform igjen da jeg våknet i går, så da ble det både tur i skogen og god søndagsmiddag. Alt i alt ble det en veldig fin helg!
havsulen Skrevet 3. november 2003 #94 Skrevet 3. november 2003 Så spennende. Eliza! Jeg er på dag 25. Skal teste på dag 30 har jeg bestemt meg for. Vet nemlig ikke hvor lang syklus jeg har ennå. Hørtes ut som om dere hadde en god fredagsplan! Vi fulgte nøyaktig den samme! :D
Eliza Skrevet 3. november 2003 Forfatter #95 Skrevet 3. november 2003 Joda. Brystvortene ER store, røde og såre. Men er det PMS eller "noe annet" som gjør det? Jeg blir gaaaaal av å vente! Jeg SKAL ikke teste før jeg har gått minst 1 dag over tiden! :-?
bizzy Skrevet 3. november 2003 #96 Skrevet 3. november 2003 :o spennende!!!! Test i morgen da eller?????? Venter superspent med kryssede fingre og tær :blunke:
Eliza Skrevet 3. november 2003 Forfatter #97 Skrevet 3. november 2003 Blir nok ikke test før på onsdag (IKM i morgen). Murrer i magen, men inntil noe annet er bevist velger jeg å tro at det er mensen som er på vei. Ingen tegn til Fetter Brun enda.
bizzy Skrevet 3. november 2003 #98 Skrevet 3. november 2003 :hoppe: heia Eliza!!! Det blir spennende frem til onsdag da!
Eliza Skrevet 4. november 2003 Forfatter #99 Skrevet 4. november 2003 Dag 32... Men det blir sikkert dag 1 i løpet av dagen. Det er jo egentlig helt håpløst å drive og analysere alle tegnene kroppen gir. Omtrent alle graviditetssymptomer er jo identiske med PMS-plager! Jeg blir litt frustert... Prøver å slappe av og bare se hva som skjer, men det er ikke så lett. I dag venter jeg mensen, men har ikke sett noe til verken Fetter Brun eller Tante Rød enda. Humøret går opp og ned som en jojo, og brystene er ømme sånn nå og da. Men jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt... Kommer sikkert til å løpe på do i hele dag for å sjekke om mensen har kommet. Men i kveld er det A-HA konsert!!! Wheeee! :D
Eliza Skrevet 4. november 2003 Forfatter #100 Skrevet 4. november 2003 Og som om jeg ikke tenker nok på evt. graviditet allerede, så begynte jeg også å utforske livmortappen i går... Har aldri brydd meg noe særlig om det før, men jeg kan i det minste kjenne forskjell på om den er høyt eller lavt plassert. Men så var det det her med åpen eller lukket. Er det lett å kjenne om den er åpen? Finner man et "hull" da? Jeg synes nemlig min kjentes veldig lukket ut til at jeg skulle hatt mensen i dag... Jeg bør vel kanskje ikke tillegge det for mye vekt når jeg ikke har erfaring med denne tappen fra før. Utålmodig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå