Gå til innhold

Miss moneypenny skal bli mamma!


Miss moneypenny

Anbefalte innlegg

Første eksamen overstått! Den gikk over all forventning! Tror jeg endelig greide den :) Neste er på mandag, lesinga til den går mye saktere, tror jeg skal greie den, men har ikke helt ork til å engasjere meg i stoffet. Makroøkonomisk teori og politikk, kan ikke tenke meg noe tørrere og mer tregt å lese. Så er det en eksamen til på fredag, også er det juleferie bortsett fra noen dager på jobb. Så er det tre eksamener til etter jul. Her er det masse snø nå, og julestemningen er på plass :)

Ellers er formen bra, lille prinsessa mi sparker som bare det, og det er kjempekoselig :) Vi sliter litt med å finne navn til henne da, det står mellom 3 navn, og hver gang jeg foreslår noe annet sier samboeren bare nei. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag er alt motsatt av forrige innlegg. Kan ikke helt se at jeg skal kunne klare eksamen i morgen! Jeg har ikke lest så mye som jeg burde, bare pugga begreper og kikka på noen formler. Vet at han læreren er superstreng, forventer mer enn et 4-linjers svar, men det ser ut til at det er alt han får fra meg :( Også er det mye utregninger som jeg ikke forstår et kvekk av. *klage litt*

Også nekter lille frøkna å la meg kjenne noe liv i dag! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var to veldig forskjellige dager. Hvordan føler du deg i dag? Når er eksamen? Satser på at den går greit. Og uansett så er du ferdig med den på slutten av dagen i dag. Da kan du lage deg sjokoladekuler med kokos og kose deg litt heller. Så blir det nok lettere å lese til eksamen på fredag.

Har det blitt noe mer bevegelse? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var to veldig forskjellige dager. Hvordan føler du deg i dag? Når er eksamen? Satser på at den går greit. Og uansett så er du ferdig med den på slutten av dagen i dag. Da kan du lage deg sjokoladekuler med kokos og kose deg litt heller. Så blir det nok lettere å lese til eksamen på fredag.

Har det blitt noe mer bevegelse? :)

Hehe, ja de var ganske forskjellige ja! Det ble ikke noen eksamen på meg i dag, siden jeg har hatt en skikkelig runde med magetrøbbel her i går og i natt og i dag tidlig :( Får se om jeg stikker innom legen etterpå og får en sykemelding fra eksamen eller om jeg bare tar det som en "ikke møtt" og tar eksamen til sommeren.

Endret av Miss moneypenny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å svare på om det ble noe mere bevegelse forresten! Det ble det heldigvis :) Men jeg tror kanskje hun har snudd seg, så hun ligger med bena mot ryggen min. For i går da jeg la meg på sofaen kjente jeg spark mot ryggen/rumpa. De herjer nok masse inni magene våre, og ligger i alle mulige rare retninger :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja de var ganske forskjellige ja! Det ble ikke noen eksamen på meg i dag, siden jeg har hatt en skikkelig runde med magetrøbbel her i går og i natt og i dag tidlig :( Får se om jeg stikker innom legen etterpå og får en sykemelding fra eksamen eller om jeg bare tar det som en "ikke møtt" og tar eksamen til sommeren. På jobb må jeg i dag da, for der er det ei annen som har monopol på å være syk for tiden. Hun har vært sykemeldt i 2 mndr nå, og da er det umulig for alle andre å være syke en dag. Også er hun ikke ordentlig syk engang i mine øyne. Irriterende!!

For å være helt ærlig. Dersom du ikke har møtt til en viktig eksamen så skal du heller ikke på jobb. Kom deg til legen og få deg sykemelding slik at du får tatt eksamen og dersom du fortsatt ikke er god så tar du kvelden hjemme fra jobb. Det er ikke ditt problem at noen andre er syke, dersom jobben synes at de trenger folk så er det sjefen sitt problem å få tak i vikar for hun som er konstant syk. Du skal ikke tenke på henne.

God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel... er enig med deg, men det er sjefen som er borte! Så da er det litt verre :( Og jeg var vekk fra jobb en dag for tre uker siden, pga magen da også. Følte at jeg ikke bare kunne ringe og si jeg er syk, siden jeg vet at vi ikke har folk, så jeg prøvde selv å få tak i noen som kunne jobbe for meg. Hadde det ikke gått så måtte jeg bare dratt på jobb, men det ordnet se heldigvis. Det er bare det at det er kollegene det går utover når man ikke kommer på jobb, hadde det ikke vært for det så hadde jeg selvfølgelig holdt meg hjemme. Men jeg kom meg ihvertfall til legen og fikk en sykemelding fra eksamen da :) Og den var ikke sååå viktig heller, det var bare en liten eksamen heldigvis. Er mer redd for at jeg ikke skal være i form til fredagen, da har jeg en stor og vanskelig eksamen som varer i 6 timer, ikke noe særlig å sitte der med vondt i magen da! :sukk:

Ellers da? Alt bra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... er enig med deg, men det er sjefen som er borte! Så da er det litt verre :( Og jeg var vekk fra jobb en dag for tre uker siden, pga magen da også. Følte at jeg ikke bare kunne ringe og si jeg er syk, siden jeg vet at vi ikke har folk, så jeg prøvde selv å få tak i noen som kunne jobbe for meg. Hadde det ikke gått så måtte jeg bare dratt på jobb, men det ordnet se heldigvis. Det er bare det at det er kollegene det går utover når man ikke kommer på jobb, hadde det ikke vært for det så hadde jeg selvfølgelig holdt meg hjemme. Men jeg kom meg ihvertfall til legen og fikk en sykemelding fra eksamen da :) Og den var ikke sååå viktig heller, det var bare en liten eksamen heldigvis. Er mer redd for at jeg ikke skal være i form til fredagen, da har jeg en stor og vanskelig eksamen som varer i 6 timer, ikke noe særlig å sitte der med vondt i magen da! :sukk:

Ellers da? Alt bra? :)

Godt å høre at du holdt deg hjemme. Du må begynne å tenke på deg selv. Kollegaene er ikke gravide og dårlige. :)

Er du forberedt til eksamen på fredagen da? Håper du er det.

Alt er vel egentlig bra her. Har fått meg et skikkelig vondt herpesutbrudd og en hoste som skremmer meg litt. Sånn skikkelig kløe i halsen. bleh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du holdt deg hjemme. Du må begynne å tenke på deg selv. Kollegaene er ikke gravide og dårlige. :)

Er du forberedt til eksamen på fredagen da? Håper du er det.

Alt er vel egentlig bra her. Har fått meg et skikkelig vondt herpesutbrudd og en hoste som skremmer meg litt. Sånn skikkelig kløe i halsen. bleh.

Usj da, det er ikke noe særlig! God bedring :)

Føler meg ikke forberedt, har lest gjennom gamle oppgaver og sensorveiledninger, men fy f*** som jeg hater alle de lovtekstene. Tolking meg her og tolking meg der! Skal vel greie å stå, men om jeg klarer karakterkravet føler jeg meg litt usikker på!

Håper du er bedre i magen og at du får forberedt deg til fredag. Lykke til!

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering: nåla på vekta viser nå 80 kg :kjefte:

Dvs jeg har gått opp 4 kg. Men det er jo ikke mye da egentlig. Og som jeg sikkert har sagt hundre ganger, verdt det! Er så utrolig glad i lille nurket i magen min :rødme: hvert spark er bare helt herlig, det er ingenting som gleder meg mer enn å kjenne liv inni her! Eksamen kan gå som den går, det skjer ikke noe viktigere i livet mitt enn det som vokser inni meg! Nå er det natta, så jeg er uthvilt til eksamen i morgen, og en tung vakt på jobb etterpå.

Bekkenløsning begynner å kjennes bedre og bedre, jeg ba ikke om sykemelding da jeg var hos legen. Burde kanskje ha gjort det men har egentlig lyst til å jobbe så lenge jeg kan greie det. Selvom det gjør innmari vondt dagene etter jobb :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lek med bekkenet ditt. Det er litt viktig at det fungerer når du blir større og tyngre.

Jeg har lagt på meg 6 kilo jeg. Huff, da har jeg kanskje lagt på meg mye da? Ups. Det er mest mage og pupper da, alt annet ser ganske likt ut synes jeg. Hm. Stressa.

Håper eksamen gikk greit. :)

God helg, kos deg masse og spis god mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du har ikke lagt på deg mye :) Og husk på at jeg hadde MYE fra før, på magebildet ditt så du ganske slank ut! Så jeg trenger nok ikke så mye ekstra, siden babyen har nok å ta av ;) Også har jeg fortsatt gode sjanser til å fyke opp endel kilo, og har en følelse av at det skjer.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har et poeng der, men man blir jo litt usikker. Jeg går jo ut i fra at det kommer ganske mange flere kilo utover nå. Jeg må kanskje prøve enda hardere å trene litt mer, for det har det blitt veldig lite av. hihi.

Har du hatt en fin helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har et poeng der, men man blir jo litt usikker. Jeg går jo ut i fra at det kommer ganske mange flere kilo utover nå. Jeg må kanskje prøve enda hardere å trene litt mer, for det har det blitt veldig lite av. hihi.

Har du hatt en fin helg?

har stort sett vært på badet i helgen :( er skikkelig dårlig i magen, aner ikke hva som skjer. Føles som om noen har hatt avføringsmidler i maten min, sorry detaljene!! litt oppgitt her nå bare! Du da, åssen har du hatt det? Har ikke trent noe særlig jeg heller, tenkte å begynne med svømming etter siste eksamen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har stort sett vært på badet i helgen :( er skikkelig dårlig i magen, aner ikke hva som skjer. Føles som om noen har hatt avføringsmidler i maten min, sorry detaljene!! litt oppgitt her nå bare! Du da, åssen har du hatt det? Har ikke trent noe særlig jeg heller, tenkte å begynne med svømming etter siste eksamen :)

Hm, kanskje du skulle få tak i noe yoghurt eller biola eller noe for å prøve å nøytralisere magen? Du bør ikke går slik for lenge vet du. Så vær forsiktig nå.

Jeg ble skikkelig kvalm i går når jeg la meg, men heldigvis klarte jeg å sovne. Vurderte å legge meg på det varme badegulvet. :P

Når er siste eksamen da?:) Håper det er snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest litaågo

Heisann!

Er dårlig til å titte innom, for er fullt opptatt med jobb og eksamner selv om dagen. Men flott med alle eksamner som er overstått, og masse lykke til med de som gjenstår.

Håper det snart løser seg med magen din. Som letme sier, kanskje yoghurt kan være med på å nøytralisere den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, kanskje du skulle få tak i noe yoghurt eller biola eller noe for å prøve å nøytralisere magen? Du bør ikke går slik for lenge vet du. Så vær forsiktig nå.

Jeg ble skikkelig kvalm i går når jeg la meg, men heldigvis klarte jeg å sovne. Vurderte å legge meg på det varme badegulvet. :P

Når er siste eksamen da?:) Håper det er snart.

Ja biola funka litt! æsj kvalm nå?? man skal være ferdig med sånt nå ;) siste eksamen er 8 januar tror jeg det var, jeg har 3 etter jul. Så det blir lesejul på meg ser det ut til! Men men.. det blir studiepoeng og penger til å kjøpe utstyr til bebisen så jeg ofrer jula, no problem :) Skal ha helt fri på julaften, klarer meg med det!

Heisann!

Er dårlig til å titte innom, for er fullt opptatt med jobb og eksamner selv om dagen. Men flott med alle eksamner som er overstått, og masse lykke til med de som gjenstår.

Håper det snart løser seg med magen din. Som letme sier, kanskje yoghurt kan være med på å nøytralisere den?

Neimen hallo hallo så koselig at du er innom en tur igjen :) har det gått bra med eksamener? Jøss ser du er 18 uker på vei!! Herlighet så fort alt går nå! Har du vært på UL eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, du er uheldig som ender med studiejul. Håper ikke du har mange flere av dem igjen. Jeg er veldig heldig denne julen, med tanke på fridager og slikt. Så jeg gleder meg veldig til å bare slappe av og vokse mye håper jeg. Og så er det Londonturen i januar. :) hihi. Nei, nå er jeg bare ond.

Håper julen går bra som studiejul, du er en tøffing:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...