Gå til innhold

Min Graviditetsdagbok


Rosa76

Anbefalte innlegg

Formen er fortsatt veldig bra :) Merker ikke mye annet enn ømme pupper og mage som er litt oppblåst og føles støl. Kanskje litt trøttere, men ikke noe å snakke om.

Hei Rosa76 :)

Så bra at formen din fortsatt er bra, får håpe den holder seg sånn også :klemmer:

Her er vi i :sengekos: EL-tid, så jeg håper du nå kan krysse det du har. Du kan jo krysse bena nå å du :fnise:

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: litt for fin form. Håper den holder seg sånn :jepp:

Har egentlig ikke vært veldig plaget jeg heller, bare vanvittig trøtt ALLTID. Og så har jeg fått kjempepupper (synes jeg selv da) :sjenert: som egentlig bare er i veien....kunne gjerne ventet noen måneder med de ja. Og ingenting er bedre enn brødskive med egg og et glass kald melk til :biggrin:

Jeg synes det er morro med de store puppa jeg :fnise: Iallefall nå når de ikke er så forferdelig ømme lenger. Mannen klager heller ikke :gjeiper: Hehe, brødskive med egg og melk til er jo ikke det værste å få dilla på det da.

Hei Rosa76 :)

Så bra at formen din fortsatt er bra, får håpe den holder seg sånn også :klemmer:

Her er vi i :sengekos: EL-tid, så jeg håper du nå kan krysse det du har. Du kan jo krysse bena nå å du :fnise:

Ha en fin kveld :klemmer:

Krysser ALT jeg kan for at det klaffer for deg denne gangen!! Ikke så mye :humpe: her i gården, men helt tørke er det da ikke :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur jeg må lære meg å roe ned :sjenert: For jeg er ikke vant med å sitte i ro, sjelden jeg sitter i sofaen for å si det slik. Men har begynt å merke de siste dagene at jeg blir fortere sliten. Og så merker jeg at jeg blir lettere stresset også, og stress er jo ikke bra nå når jeg er gravid :filer:

Tenkte egentlig vi skulle på fjellet i helgen. Men har bestemt oss for å bare bli hjemme og ta det med ro en helg, trur vi har godt av det :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok lurt Rosa. :klem: Jeg tror blodtrykket har lettere for å stige hos gravide, denne erfaringen hadde jeg i hvert fall selv da jeg stressa "litt" forrige uke. Og det var ikke noe morro! (Og hjalp selvfølgelig ingenting i forhold til det jeg stressa med! Måtte bare ligge rett ut!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke vant med å sitte mye stille om kveldene, men nå i det siste har jeg blitt veldig flink, har rett og slett ikke orket annet.

Hvordan er det med deg og trening om dagen? Jeg har ikke trent siden jeg ble gravid jeg, har ikke tørt... Det skal vel ikke være noen fare, men etter å ha mistet en gang, så er jeg litt overforsiktig... Har ikke hatt så veldig mye overskudd heller, akkurat, så om jeg hadde tørt, er det ikke sikkert jeg hadde orket uansett. Men gleder meg til å gjenoppta treningen. Har lyst til å bli enn sånn sunn og sprek gravid dame i god form. :tommelsmil:

Ønsker deg en fin og avslappende helg! :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jamp og Happy Feet :klem:

Denne uken har jeg trent bare en dag. Men regner med det blir litt trening eller tur i helgen. Jeg er jo i fin form og det føles så godt å komme seg ut i frisk luft. Men jeg kjenner på det at jeg har et lite liv i magen, så jeg pusher meg ikke så hardt som før. Håper jeg får trent mesteparten av svangerskapet, det hadde vært fint :)

Jeg forstår godt at du tar det med ro Happy Feet, med tanke på at du har mistet før så skjønner jeg at du er litt redd. Håper du kommer i gang med treningen etter hvert når du har kommet over de mest kristiske månedene nå i starten. Stemmer for at vi blir spreke gravide jeg også :trene:

Jeg var på jobb-seminar i går da, med sosialt på kvelden. Synes sosiale settinger kan være litt masete for tiden pga det fort blir litt drikkepress. For å unngå spekulasjoner så lata jeg som jeg drakk (fikk baren til å lage alkoholfrie drinker til meg). Trur ingen mistenkte at jeg ikke drakk (en beskylte meg for å være full :fnise: men det var vel heller motsatt, hehe) og jammen holdt jeg ut til halv to på natten også. Men var jo oppe halv åtte i mores så kjenner jeg er ganske sliten nå ja, men det er jo ikke rart. Føler meg nesten fyllesyk jeg uten å drikke en dråpe :gjeiper: Heldigvis tidlig hjemme, så lurer på om jeg skal ta meg en halvtimes sofalur nå hvis jeg klarer :veslejenta:

Ha en super helg jenter :strix: Det snør det snør, tittelibom!!

Endret av Rosa76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser jeg har hoppa til bilde 2 på tickeren :rødme: Merkelig liten skapning :fnise: men så ønsket, elsket og fantastisk lite under!!!

Endret av Rosa76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovnet en time på sofaen før middag, og det var utrolig deilig!

Nå koser jeg meg med å lage bryllupsalbum. Blir i så godt humør av det, var en fantastisk dag og koselig mimre tilbake :rødme: Nå er det 5 måneder siden, tiden går veldig fort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosa! Det er godt med en liten hvil ja!

Lager du fotobok eller vanlig fotoalbum der du limer inn bildene? Tenkte jeg skulle lage fotobok fra bryllupsreisen vår, kommer bare aldri helt i gang. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!! Så hyggelig at du hadde tatt en tur innom boka mi. Ja blir artig og følge hverandre. Er jo nesten like langt på vei :):nigo:

Når har du ca termin? 10 - 11 -12 juli?

Ser at hun over her, minrose, er i samme båt også :) Moro!

Men jeg skjønner meg ikke på det ticker greiene jeg... Det står samme i dag som i går jo.. hmmm :klø: og det er 250 dager igjen.. men det er det på hun over her også... :klø:

Uansett, nå har jeg deg på mine innlegg ;)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosa! Det er godt med en liten hvil ja!

Lager du fotobok eller vanlig fotoalbum der du limer inn bildene? Tenkte jeg skulle lage fotobok fra bryllupsreisen vår, kommer bare aldri helt i gang. :sjenert:

Hei Jamp! Jeg lager vanlig fotoalbum (scrapping). Mye jobb, men så koser jeg meg også. Lurer på å lage slik ferdig fotobok fra bryllupet også, har du forslag på hvem jeg bør bestille fra? Helst med litt tykk perm og selvfølgelig god kvalitet på bildene. Har også igjen å lage album fra bryllupsreisen. Er nok lurt å starte på det snart, for når det blir baby i hus så er det vel kanskje ikke like lett å få tid...

GRATULERA SÅ MYKJE MED SPIRE I MAGEN!! :)

Ser me er nesten like langt på veg ! :) Kosli! Skal følge med i dagboka di framover :popcorn:

Hei Minirose, velkommen til dagboken min :) Så gøy at vi er ca like langt på vei, blir spennende å følge hverandre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!! Så hyggelig at du hadde tatt en tur innom boka mi. Ja blir artig og følge hverandre. Er jo nesten like langt på vei :):nigo:

Når har du ca termin? 10 - 11 -12 juli?

Ser at hun over her, minrose, er i samme båt også :) Moro!

Men jeg skjønner meg ikke på det ticker greiene jeg... Det står samme i dag som i går jo.. hmmm :klø: og det er 250 dager igjen.. men det er det på hun over her også... :klø:

Uansett, nå har jeg deg på mine innlegg ;)

:hug:

Hei Devilina, så hyggelig at du tok turen innom boken min også :klem:

Blir ekstra gøy å følge hverandre siden vi er ca like langt på vei. I følge babyverden så har jeg antatt termin 11 juli. Du da?

Skjønner meg ikke helt på det Ticker greiene jeg heller. I følge babyverdenen er jeg 5 uker og 1 dag på vei, mens Tickeren sier 4 uker og 6 dager :klø:

Hvordan er formen din? Min er veldig bra, hadde vært supert om det hadde fortsatt slik men det er vel kanskje å håpe for mye?

Ha en super helg, vi sees nok igjen :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på å lage slik ferdig fotobok fra bryllupet også, har du forslag på hvem jeg bør bestille fra? Helst med litt tykk perm og selvfølgelig god kvalitet på bildene.

Hei Rosa76

Jeg lagde fotobok fra bryllupet med tykk bokperm og fotopapir. Denne lagde jeg på Japan Photo og det er en bok av veldig god kvalitet, men den kostet jo litt... Men det er et bryllupsalbum med 76 sider eller noe så det kostet vi på oss. Har bilder fra vielsen, festen og fotografen og er veldig fornøyd med den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så digg med helg :) Sove lenge og starte dagen med :humpe::fnise:

Og så har jeg vært på et par timers gåtur i marka i dag, det var kjempe deilig. Litt grått og trist vær, men uansett var det en fin tur og fin trim. Formen er fortsatt veldig fin, så nesten man glemmer man er gravid :sjenert: Avogtil jeg får litt beskymringstanker, men prøver å være positiv for det er ikke kjekt å beskymre seg for mye heller. I de fleste tilfeller så går det jo bra så jeg fokuserer mest på det. Men gleder meg veldig til jeg har passert 12 uker, da kan man slappe litt mer av. Også gleder jeg meg til vi kan dele denne fantastiske nyheten med familie og venner :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosa76

Jeg lagde fotobok fra bryllupet med tykk bokperm og fotopapir. Denne lagde jeg på Japan Photo og det er en bok av veldig god kvalitet, men den kostet jo litt... Men det er et bryllupsalbum med 76 sider eller noe så det kostet vi på oss. Har bilder fra vielsen, festen og fotografen og er veldig fornøyd med den...

Takk for tips :klem: Synes det er bedre å koste på seg litt og bli fornøyd, så da får vi se om det blir en bok fra Japan Photo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for tips :klem: Synes det er bedre å koste på seg litt og bli fornøyd, så da får vi se om det blir en bok fra Japan Photo :)

Lykke til. Jeg koste meg veldig med å lage denne og de har mange forskjellige bakgrunner ol, selv om vi holdt oss til det ensfargede og safe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Minirose, velkommen til dagboken min :) Så gøy at vi er ca like langt på vei, blir spennende å følge hverandre :klem:

JA :) Er glad for å sjå andre som er rundt samme termin her.. får dele ltit på frustrasjon og gleder :) Ha ein strålandes fin lørdagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA :) Er glad for å sjå andre som er rundt samme termin her.. får dele ltit på frustrasjon og gleder :) Ha ein strålandes fin lørdagskveld! :klem:

Hihi, var akkurat innom dagboken din og la igjen en hilsen. Drev sikkert på å skreiv samtidig vi da :fnise:

Høres bra ut å dele frustrasjon og gleder! Ha en kjempe fin lørdagskveld du også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jamp! Jeg lager vanlig fotoalbum (scrapping). Mye jobb, men så koser jeg meg også. Lurer på å lage slik ferdig fotobok fra bryllupet også, har du forslag på hvem jeg bør bestille fra? Helst med litt tykk perm og selvfølgelig god kvalitet på bildene. Har også igjen å lage album fra bryllupsreisen. Er nok lurt å starte på det snart, for når det blir baby i hus så er det vel kanskje ikke like lett å få tid...

Jeg har fått tips om Hofmann, så jeg har lastet ned programvaren deres. Kan ikke si noe om hvordan den er å bruke siden jeg ikke har kommet noe særlig lengre... :sjenert:

Skjønner meg ikke helt på det Ticker greiene jeg heller. I følge babyverdenen er jeg 5 uker og 1 dag på vei, mens Tickeren sier 4 uker og 6 dager :klø:

Det er fordi svangerskapet i USA regnes som to dager kortere enn svangerskapet i Norge. Så for å få riktig ticker må du legge inn termindatoen to dager tidligere enn den termindatoen Babyverden gir deg.

Avogtil jeg får litt beskymringstanker, men prøver å være positiv for det er ikke kjekt å beskymre seg for mye heller. I de fleste tilfeller så går det jo bra så jeg fokuserer mest på det. Men gleder meg veldig til jeg har passert 12 uker, da kan man slappe litt mer av.

Ikke bekymre deg, i de aller, aller fleste tilfeller går det helt fint!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...