Rosa76 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #301 Del Skrevet 28. oktober 2009 Forrige PP fikk jo jeg en svak strek etter en halvtime. Og jeg var ikke gravid. Men jeg testet godt inn i neste PP da, rundt EL. Så kan jo ha vært det som slo ut. Men best å tøyle følelsene enn så lenge! Ikke for å være negativ liksom, men vet hvor sårt det er når det viser seg at det ikke var noen spire der.. Krysser uansett fingre og tær for deg! Tusen takk for at du krysser fingrene og tær Redbird Du har helt rett, det er best å tøyle følelsene enda. Venter med jubelen til den dagen jeg får en klar positiv test i hånden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 28. oktober 2009 #302 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hei Rosa76 Spennende å følge boka di om dagen. Jeg krysser alt jeg har for at det skal være en spire som har festet seg. Kan krysse bena et par dager til, om det hjelper for min EL er jo ikke før om ca.1uke Blir spennende å lese i boka di i morgen i alle fall. Hvordan er tempen sammenlignet med andre pp? Å et lite spørsmål til slutt; Testet du for EL på kvelden og sluttet med Damiana den kvelden du fikk positiv EL-test? De gangene jeg har testet for EL så har jeg testet på kvelden og jeg tar jo Damiana x 3 pr.dag, så da har jeg jo tatt x 2 den dagen jeg får positiv EL-test evt. (De gangene jeg har testet tidligere har jeg fått første positive test på syklusdag 12, så jeg tenkte å teste fra syklusdag 10 denne pp, for å være på den sikre siden.) Så får jeg begynne med Wild Yam noen dager etter første negative EL-test da eller og bruke de i ca.6-7dager?) Ha en fin kveld og lykke til med test i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #303 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hei Mai Brud Jeg bruker også å teste EL på ettermiddag / kveld. Jeg slutta på Damiana når jeg fikk første positive EL-test. Ikke at jeg er noe ekspert på det, men det skal være greit å gjøre det slik etter hva jeg har forstått. Og ja, jeg begynnte med Wild Yam to dager etter første negative EL-test og tok de i 7 dager. Høres ut som du har full kontroll :gjeiper: Hvor mange dager er det igjen til EL for deg nå ca? Det er litt spennende om dagen ja, de siste dagene før IKM er bestandig det Temperaturen min er egentlig ganske lik som forrige PP og det demper forventningene mine om at det har klaffet denne måned. Håper det går bra med mormoren din Mai Brud, så hun har blitt lagt inn på isolat. Fin kveld til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #304 Del Skrevet 29. oktober 2009 Våknet av vekkerklokken seks i mores, det var tid for temping. Ser at tempen er på vei ned som i forrige PP når TR nærmer seg. Tenker at jaja det er vel bare å forberede seg på at TR kommer i morgen evt lørdag Trøtt som jeg bestandig er om morgenen legger jeg meg under dynen igjen for å sove en time til. Klokken syv står jeg fortsatt trøtt opp av sengen og tusler på badet. Kjenner at jeg ikke er spesielt tissetrengt, men klarer å få ut noen dråper på et glass så jeg kan ta en graviditetstest. Kjenner jeg er veldig spent, var den ekstra streken i går bare lureri? Jeg tar testen og legger den ned. Ser på klokken, denne gang skal jeg være tolmodig Kontrollstreken kommer sterkt fram med engang. Sekundene teller og ser jeg en liten svaaaaaaak strek? Gnir meg i øynene, er så vidt jeg kan se streken så lurer på om jeg bare ser syner? Setter meg ned på dolokket og stirrer intensivt på testen. Sekundene føles kjempelange. Synes jeg ser at den ekstra streken blir sterkere og sterkere........ Kan det stemme? . . . . . . . . . . . . JAAAAAA!!!!! Det er to streker der. Følelse av jubel løper igjennom kroppen min :strix: Har vi virkelig klart det? Skal jeg og mannen bli foreldre? Roper på mannen som kommer løpende som en ivrig hund, han skjønner at noe er på gang. Forteller han at han sannsynligvis skal bli pappa :rødme: Ser mannen stråler og han gir meg en god klem Den store jubelen blir det likevel ikke, for vi klarer liksom ikke å ta det helt intill oss. Smiler fåret til hverandre. Trenger nok å ta en slik elektronisk test så jeg får se svart på hvitt at det står Gravid. Men det virker som det er vår tur nå Så får vi bare krysse fingrene for at dette går den rette veien. Uansett er jeg veldig lykkelig for at vi to har evnen til å bli gravid sammen. Dette SKAL gå bra :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfia Skrevet 29. oktober 2009 #305 Del Skrevet 29. oktober 2009 :strix: GRATULERER SÅ MYE MED SPIREN :strix: Sitter her med hormonene mine og måtte felle en gledeståre og to Det er en temmelig sær følelse å se de to strekene som forteller at man er gravid. Men det tar lang tid før man faktisk skjønner at en liten baby holder på å vokse til inni magen der. Jeg skjønner det fremdeles ikke helt, selv om jeg i dag var på UL og fikk se at det er et sprell levende vesen inni der :rødme: Et lite tips på veien...hold deg langt unna å lese om alt som kan gå galt nå denne første tiden. Jeg hadde skikkelig panikk en liten periode etter litt for mye tid på internett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 29. oktober 2009 #306 Del Skrevet 29. oktober 2009 Neimen, Rosa - for en FANTASTISK nyhet å komme inn til!! GRATULERER så mye, nå ble jeg utrolig glad! Og tenk at du skulle komme like etter meg, akkurat som vi har bestemt! Så moro!! Skjønner godt at det er uvirkelig. Det var og er fortsatt veldig uvirkelig for meg også. Kommer vel ikke til å skjønne det helt før jeg har en diger kul på magen. Masse lykke til i tiden framover. Gleder meg til å følge deg videre. Gode til den nygravide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 29. oktober 2009 #307 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) GRATULERER SÅ MYE ROSA76 Jeg må ta en liten dans her for dere, og rullemeg masse i babystøv... Skjønner hva du mener, jeg trodde det heller ikke før jeg så GRAVID lyse mot meg i displayet. Blir en spennende tid fremover, jeg skal jobbe for å komme etter så raskt som mulig Jeg har EL den 5.nov ca og nå har tanta reist, til bloksberg og mye lenger håper jeg. Jeg så a fly på kosteskaftet i sta Godt jobba Mange til deg Endret 29. oktober 2009 av Mai brud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 29. oktober 2009 #308 Del Skrevet 29. oktober 2009 Så fantastisk! :rødme: Gratulerer så mye, du skal bli mamma Har ikke vær innom boka di før, men har jo sett deg rundtomkring. Og vi har prøvd omtrent like lenge. Min IKM har vært, men tanta kommer ikke, og testene er negative. Håper det klaffer for meg snart også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #309 Del Skrevet 29. oktober 2009 GRATULERER SÅ MYE MED SPIREN Sitter her med hormonene mine og måtte felle en gledeståre og to Det er en temmelig sær følelse å se de to strekene som forteller at man er gravid. Men det tar lang tid før man faktisk skjønner at en liten baby holder på å vokse til inni magen der. Jeg skjønner det fremdeles ikke helt, selv om jeg i dag var på UL og fikk se at det er et sprell levende vesen inni der :rødme: Et lite tips på veien...hold deg langt unna å lese om alt som kan gå galt nå denne første tiden. Jeg hadde skikkelig panikk en liten periode etter litt for mye tid på internett... Tusen takk Gullfia Så gøy at vi lyktes omtrent samtidig, blir kjekt å følge hverandre :rødme: Og takk for tipset om å holde meg unna skrekkhistorier, det skal jeg prøve å følge så jeg slipper få helt hetta... Foreløpig så nyter jeg bare følelsen over at vi har klart det og konsentrerer meg om positive tanker Klem Neimen, Rosa - for en FANTASTISK nyhet å komme inn til!! GRATULERER så mye, nå ble jeg utrolig glad! Og tenk at du skulle komme like etter meg, akkurat som vi har bestemt! Så moro!! Skjønner godt at det er uvirkelig. Det var og er fortsatt veldig uvirkelig for meg også. Kommer vel ikke til å skjønne det helt før jeg har en diger kul på magen. Masse lykke til i tiden framover. Gleder meg til å følge deg videre. Gode til den nygravide. Tusen takk Happy Feet :rødme: Ja jeg liker å holde det jeg lover, så dette passet jo fint Det er VELDIG uvirkelig. Men de verkende brystende minner meg på graviditeten, skjønner ikke at de skal være så vonde så tidlig i svangerskapet, og lurer på hvordan de vil bli etter hvert... Gleder meg masse over å følge hverandre jeg også Synes det er litt leit med beskymringene dine om dagen, håper tiden mot UL går fort og at alt ser bra ut da Koz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #310 Del Skrevet 29. oktober 2009 GRATULERER SÅ MYE ROSA76 Jeg må ta en liten dans her for dere, og rullemeg masse i babystøv... Skjønner hva du mener, jeg trodde det heller ikke før jeg så GRAVID lyse mot meg i displayet. Blir en spennende tid fremover, jeg skal jobbe for å komme etter så raskt som mulig Jeg har EL den 5.nov ca og nå har tanta reist, til bloksberg og mye lenger håper jeg. Jeg så a fly på kosteskaftet i sta Mange til deg Tuuuusen takk Mai Brud Håper slik det blir din tur snart jeg også, og sender over maaaaaase babystøv Heldigvis ikke lenge igjen til EL for deg, da er det bare å i vei og jeg skal krysse alt jeg kan for at det klaffer for deg da! Så fantastisk! :rødme: Gratulerer så mye, du skal bli mamma Har ikke vær innom boka di før, men har jo sett deg rundtomkring. Og vi har prøvd omtrent like lenge. Min IKM har vært, men tanta kommer ikke, og testene er negative. Håper det klaffer for meg snart også Velkommen til dagboken min og tusen takk for gratulasjon Ja ser at vi giftet oss begge i juni og prøvd omtrent like lenge, så da får vi håpe at du også følger etter snart med graviditet også. Sender masse babystøv over til deg :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 30. oktober 2009 #311 Del Skrevet 30. oktober 2009 GRATULERER!! Så utrolig kjekt og spennende at noen jeg har lest dagboka til her på KG blir gravid!! Masse lykke til med graviditeten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 30. oktober 2009 #312 Del Skrevet 30. oktober 2009 Tuuuusen takk Mai Brud Håper slik det blir din tur snart jeg også, og sender over maaaaaase babystøv Heldigvis ikke lenge igjen til EL for deg, da er det bare å i vei og jeg skal krysse alt jeg kan for at det klaffer for deg da! Ja, nå kan du krysse bena for meg å nå eller Jeg skal i alle fall gjøre mitt for å prøve å komme etter, vi må jo prøve å fortsatt følge hverandre, men jeg følger deg inn i graviditetsdagbok å jeg om det drøyer for oss. Ha en fin dag og en super duper helg Mange til den nygravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinygirl Skrevet 30. oktober 2009 #313 Del Skrevet 30. oktober 2009 GRATULERER!!! Måtte ta turen innom da jeg så på IKM oktober at det hadde klaffet for deg også.. Må få deg graviditetsdagbok nå jo.. Masse lykke til fremover, vi får prøve å følge med på hverandre vi nygravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Darcy Skrevet 30. oktober 2009 #314 Del Skrevet 30. oktober 2009 GRATULERER ROSA76! Fantastisk følelse, ikke sant? Selv testet jeg positivt forrige uke, og er fortsatt litt satt ut... Ingen tvil om at all var verdt "slitet" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 30. oktober 2009 #315 Del Skrevet 30. oktober 2009 GRATULERER!!!!!!! SÅ GØY!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. oktober 2009 #316 Del Skrevet 30. oktober 2009 Dette var dagens godnyhet Å så glad jeg er på dine vegne Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #317 Del Skrevet 30. oktober 2009 GRATULERER!! Så utrolig kjekt og spennende at noen jeg har lest dagboka til her på KG blir gravid!! Masse lykke til med graviditeten!! Tusen takk Phobaeticus Håper du snart kommer etter også! GRATULERER!!! Måtte ta turen innom da jeg så på IKM oktober at det hadde klaffet for deg også.. Må få deg graviditetsdagbok nå jo.. Masse lykke til fremover, vi får prøve å følge med på hverandre vi nygravide Tusen takk for hilsen i boken min Har vært å tittet i boken din, gøy med flere som ble gravid omtrent samtidig! Kommer til å følge deg også, fint å ha noen å dele graviditeten med. Det blir nok graviditetsbok på meg nå ja Lurer på å flytte over denne boken. GRATULERER ROSA76! Fantastisk følelse, ikke sant? Selv testet jeg positivt forrige uke, og er fortsatt litt satt ut... Ingen tvil om at all var verdt "slitet" Hei Mrs Darcy, savnet deg Tusen takk! Og så utrolig gøy at du også har blitt gravid Kom gjerne innom boken min igjen og fortell hvordan det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #318 Del Skrevet 30. oktober 2009 GRATULERER!!!!!!! SÅ GØY!!! Tusen takk Wings Dette var dagens godnyhet Å så glad jeg er på dine vegne Gratulerer så mye Tusen takk Agnethe Rørt av alle dere KG-jenter som blir glad på mine vegne :rødme: Håper dere som fortsatt er prøvere også snart lykkes!! Jeg er jo selvfølgelig helt i min egen lykkerus Men i mores så lå jeg i sengen å tenkte på et vennepar av oss som har prøvd i lang tid på å få barn og ikke lyktes, og det kom noen tårer på deres vegne. Kan vel skylde litt på hormonene, men jeg føler veldig med de. De er fantastiske mennesker som kommer til å bli like fantastiske foreldre. De har begynnt utredningen da så får jeg håpe at det ordner seg for de snart. Får nesten dårlig samvittighet for at det ordnet seg så lett for oss.... (kan jo si det nå, men når man prøver så føles jo dager som en evighet men :gjeiper: ) Håper dere søte KG-jenter som jeg har fulgt her inne og ikke fått spiren til å sitte enda lykkes snart. Husk de fleste lykkes innen et år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jamp Skrevet 30. oktober 2009 #319 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jippi! Saa morro! Gratulerer saa mye!!!!!!!! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 30. oktober 2009 #320 Del Skrevet 30. oktober 2009 Grattis med ny ticker! Herlig å se en gravid-ticker i signaturen din. Ønsker deg en flott, nygravid helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå