FrkHøne Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #381 Del Skrevet 17. juni 2010 Sånn ellers når det gjelder den lille så har magen begynt å komme :rødme: Nå er det slik at folk faktisk ser på magen og tør å spørre meg om jeg også skal ha smått? Så tror jeg jeg begynner å kjenne liv :rødme: Har ikke vært helt sikker på om det er rett det jeg har kjent, men nå begynner jeg å bli det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 17. juni 2010 #382 Del Skrevet 17. juni 2010 Heia! Kjekt når man kan se den kulen på magen, selvom folk ikke tørr å spørr, for min del er det sånn: Ja, du kan bare spørre..hehe:) Må være herlig å kjenne liv;) !! Hva er det du kjenner da? :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 17. juni 2010 #383 Del Skrevet 17. juni 2010 Når skal du på UL? Har dere tenkt å finne ut hvilket kjønn som skjuler seg der inne? Eller kanskje dere alt vet, jeg får ikke med meg alt for tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #384 Del Skrevet 17. juni 2010 Heia! Kjekt når man kan se den kulen på magen, selvom folk ikke tørr å spørr, for min del er det sånn: Ja, du kan bare spørre..hehe:) Må være herlig å kjenne liv;) !! Hva er det du kjenner da? :klemmer: Tror folk her i området er litt vel vågale jeg Jeg ville ikke tort å sport meg for å si det sånn Det jeg har vært usikker på kjennes enten ut som bobler som sprekker, eller bare som noe pittelite som kiler meg nedi der. Nå de siste dagene har det vært mere dult også tror jeg jeg kjenner når den rører på seg av og til, det er som om det "vrir" seg på en måte. Er veldig vanskelig å forklare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. juni 2010 #385 Del Skrevet 17. juni 2010 det høres ut som bebisen beveger seg og tester ut armer og bein ja Kjente også liv i uke 21-22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. juni 2010 #386 Del Skrevet 17. juni 2010 Høres ut som babyen ja....jeg kjente veeeeeldig tidlig...var rett etter 14 uker......men var helt sikker når jeg var 16 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #387 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Jeg har jo gått og kjent litt etter i et par uker nå, men har ikke tålmodighet til å ligge helt i ro å kjenne etter Men veldig glad for at jeg har begynt å kjenne noe I går fikk jeg i tillegg råmelk syns det var litt tidlig jeg.. Og kjenner at jeg blir litt sint! Jeg har strikket et lappeteppe til vogna, for det er det eneste jeg har klart å gjøre uten å få mer vondt i hodet i det siste. Så skulle jeg vaske det nå nettopp og da jeg tok det ut av maskina(hadde vasket det på 30 grader på ullprogram og Milo) hadde de grønne lappene farget av på de hvite Og i tillegg hadde ÉN av de hvite raknet litt så det var hull i den SKIKKELIG irriterende når jeg har brukt så lang tid på det.. Får se hvordan det ser ut når det tørker, hullet skal jeg vel klare å tett på et slags vis og får håpe at de lysegrønne, tidligere hvite lappene ikke ser så ille ut! Endret 17. juni 2010 av frkhøne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 18. juni 2010 #388 Del Skrevet 18. juni 2010 Så gøy at magen vokser og at du begynner å kjenne liv! Blir vel bare mer og mer virkelig jo mer som skjer med kroppen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #389 Del Skrevet 21. juni 2010 I morgen er det ordinær UL Gleder meg helt vilt! Veldig spent på om jeg får sove i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 21. juni 2010 #390 Del Skrevet 21. juni 2010 Ååh så gøy med ordinær UL! Vil dere vite kjønnet? Håper du får sove noe inatt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #391 Del Skrevet 21. juni 2010 Ååh så gøy med ordinær UL! Vil dere vite kjønnet? Håper du får sove noe inatt da Ja vi er så nyskjerrige begge to så vi vil vite det Så skal søstern min og mamma være med også, blir skikkelig kos :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 22. juni 2010 #392 Del Skrevet 22. juni 2010 Hvordan gikk det på UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. juni 2010 #393 Del Skrevet 23. juni 2010 Ja hvordan gikk det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. juni 2010 #394 Del Skrevet 23. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #395 Del Skrevet 23. juni 2010 Det gikk baaare fint!! Til å begynne med tok hun bare de vanlige målene og alt, men lille låg skikkelig langt nedi bekkenet med hodet, så hun styrte der i sikkert over en halvtime, men fikk ikke tatt mål av hodet. Så jeg fikk beskjed om å gå ut å drikke masse vann så kanskje lille kom litt lengre opp så hun fikk tatt målene.. Jeg helte nedpå ei stor flaske imsdal og gikk masse og da vi kom inn igjen såg hun med en gang at hun fikk til å ta målene.. Så hun gjorde det og tok noen bilder som vi fikk. Så spurte hun om vi ville vite kjønn, som vi selvsagt ville Hun leita lenge og sjekket over og fant ut at det mest sannsynlig blir en liten prinsesse Termin ble satt frem til min egen, fra 18 November til 16 November så det er jo kjekt I dag har jeg vært hos nevrolog og pratet med ham, og fikk nå beskjed om at jeg bare skal holde meg unna jobb resten av svangerskapet Kommer jo sikkert til å bli skikkelig kjedelig i lengden, men akkurat nå ble jeg litt lettet for med den gang jeg tenker på jobb begynner jeg å stresse Så får vi se hva arbeidsgivern sier om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. juni 2010 #396 Del Skrevet 23. juni 2010 GIRLPOWER!!! Skal du over på svangerskapspenger da eller? Siden du ikke kunne jobbe og jobben får jo ikke tilrettelagt heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #397 Del Skrevet 23. juni 2010 GIRLPOWER!!! Skal du over på svangerskapspenger da eller? Siden du ikke kunne jobbe og jobben får jo ikke tilrettelagt heller Ja her jeg bor er vi en hel gjeng som går og har gått gravide sammen og det er foreløpig bare 2 gutter og en hel drøss med jenter som kommer/ er kommet Nei, han legen jeg prata med sa bare at jeg skulle fortsett med sykemelding han :klø: Hvordan er det med svangerskapspenger, hva er forskjellen fra å gå sykemeldt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. juni 2010 #398 Del Skrevet 23. juni 2010 Ja her jeg bor er vi en hel gjeng som går og har gått gravide sammen og det er foreløpig bare 2 gutter og en hel drøss med jenter som kommer/ er kommet Nei, han legen jeg prata med sa bare at jeg skulle fortsett med sykemelding han :klø: Hvordan er det med svangerskapspenger, hva er forskjellen fra å gå sykemeldt? I uke16 fikk jeg den beskjeden jeg....og i første omgang var det fordi jobben ikke kunne tilrettelegge og derfor ble søknad om svangerskapspenger sendt inn. Men jeg ble fort syk etter det med kraftige kynnere, sluttet aldri å kaste opp og DA var det mer riktig med sykemelding. Forskjellen er at hvis du er frisk i svangerskapet men har jobb som ikke kan tilrettelegge for deg eller du jobber med ting som kan komme til skade på fosteret(feks kjemikaler) DA skal man ha svangerskapspenger. sykemeldingspenger skal man ha hvis man har problemer i svangerskapet og jobben får ikke tilrettelagt for å gjøre det mulig for deg å være på jobb. titter du på NAV sine sider står det forskjell om det Har du da kjøpt noe rosa i dag ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 23. juni 2010 #399 Del Skrevet 23. juni 2010 Gratulerer så mye med ei lita frøken i magen! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #400 Del Skrevet 23. juni 2010 Tusen takk for svar Neytiri Da vil det si at jeg fortsatt skal være sykemeldt da.. Jeg er jo ikke frisk hele tiden så det er jo pga en sykdom at jeg er sykemeldt. Noe av grunnen er jo at de ikke kan tilrettelegge jobben for meg, men hvordan jobb kan ha det helt stille og lite stress? Jeg har faktisk ikke kjøpt noe rosa Jeg har en søster som fikk jente i Januar så jeg får låne og overtar en god del av henne. Pluss at jeg vil ikke ta helt av i tilfelle det ikke er rett.. Får se senere, kan jo hende at hvis jeg faller over noe SKIKKELIG lekkert så kjøper jeg det, men i hovedsak har jeg alt jeg trenger av klær Vi kjøpte sprinkelseng da! Satt og leste litt på nettet og kom over en annonse om noen som solgte en brukt en, så vi dro og tittet på den og tok den liksågodt med oss hjem Så nå mangler vi bare stellekommode og barnevogn så har vi de største vesentlige tingene i orden! Kanskje litt tidlig når man bare er i uke 19, men pytt sann Bilstol har vi også kjøpt på salg for en liten stund siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå