*Lollipop* Skrevet 21. april 2010 #341 Del Skrevet 21. april 2010 Huff så dumt at du bare ble verre Men ikke føl noe overfor jobben, som du sier så er det det beste for den lille spiren inni magen og det er det aller viktigste. Det er så dumt at de arbeiderne som aldri er syke får mest 'kjeft' når de er det og ikke de som er ofte syke, sånn er min erfaring iallfall Men ta vare på deg selv og den lille frkhøne Ha en good dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 21. april 2010 #342 Del Skrevet 21. april 2010 Vil bare følge med her, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 23. april 2010 Forfatter #343 Del Skrevet 23. april 2010 Tusen takk *Buffy* Passet visst bra at jeg ble sykemeldt nå, for jeg ble skikkelig forkjølt i tillegg!! Også er det DET fine været ute! Skikkelig kjipt Menmen.. Får bare kose meg på soffan da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. april 2010 #344 Del Skrevet 23. april 2010 Uff tror alle av oss som må sykemeldes får dårlig samvittighet...hva er det for no Håper du blir bedre med den forkjølelsen og passer på deg og spira Ikke lenge til UL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 23. april 2010 #345 Del Skrevet 23. april 2010 God bedring og god helg! Innom med en fredags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 23. april 2010 #346 Del Skrevet 23. april 2010 Hei frkhøne! Det er godt å høre at du har fått ordna sykemelding, for når jobben ikke klarer å tilrettelegge så kan de ikke forvente noe annet. Og det er uansett det viktigste at du tar vare på degselv og den lille i magen Snart 11 uker nå Håper du får ei flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 24. april 2010 Forfatter #347 Del Skrevet 24. april 2010 Uff tror alle av oss som må sykemeldes får dårlig samvittighet...hva er det for no Håper du blir bedre med den forkjølelsen og passer på deg og spira Ikke lenge til UL!! Ja den samvittigheten er noe piss Ja det var visst bare en sånn 1dags forkjølelse Har vært heeelt fin i hele dag! :dåne: UL er jo enda en stund til, 2 mnd.. Men det blir jo nærmere for hver dag som går! God bedring og god helg! Innom med en fredags Takk takk God helg til deg også! Hei frkhøne! Det er godt å høre at du har fått ordna sykemelding, for når jobben ikke klarer å tilrettelegge så kan de ikke forvente noe annet. Og det er uansett det viktigste at du tar vare på degselv og den lille i magen Snart 11 uker nå Håper du får ei flott helg! Ja kroppen trengte å slappe av kjenner jeg.. Så da er det bare å høre etter Ja nå er det bare 1 uke igjen til 12!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 24. april 2010 #348 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg måtte også krype til korset og sykemelde meg i uke 8 ca, var helt utslitt og klarte ikke å konse meg på jobben og da føler jeg at jeg ikke hadde noe der å gjøre. Men vært sykmeldingsfri etter det faktisk. X i taket for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 24. april 2010 #349 Del Skrevet 24. april 2010 Oh ja, trodde du skulle ha privat UL jeg :klø: Jeg er nesten 5 fullgåtte mnd og har jobbet 2 1/2 av det, så om noen skal ha dårlig samvittighet....da er det meg Håper du klarer å samle opp krefter......1 uke til magiske 12!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 24. april 2010 #350 Del Skrevet 24. april 2010 oioioi tenk at idag er du 11 uker på vei frkhøne!! :hoppe: Bare en uke igjen til den magiske grensen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 26. april 2010 #351 Del Skrevet 26. april 2010 Gratulerer med bebis på vei!!! Er IKKE misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 5. mai 2010 #352 Del Skrevet 5. mai 2010 Plutselig var du over 12 uker! Hvordan er formen? Fått slappet litt av? Stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 5. mai 2010 #353 Del Skrevet 5. mai 2010 Hvordan går det? Grattis med 12 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 6. mai 2010 #354 Del Skrevet 6. mai 2010 Hei, du! Innom med en torsdags Håper alt står bra til med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 6. mai 2010 #355 Del Skrevet 6. mai 2010 Gratulerer med vel passerte 12 uker Håper alt står bra til med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 11. mai 2010 #356 Del Skrevet 11. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 12. mai 2010 #357 Del Skrevet 12. mai 2010 Innom med en god langhelg- Håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. mai 2010 #358 Del Skrevet 13. mai 2010 Alt bra her da? Ha en knall lang helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 13. mai 2010 #359 Del Skrevet 13. mai 2010 Hei FrkHøne Bare innom for å ønske deg en god langhelg Håper alt står bra til med deg og den lille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #360 Del Skrevet 14. mai 2010 Plutselig var du over 12 uker! Hvordan er formen? Fått slappet litt av? Stoooor Hei! Joda formen er der.. Er fortsatt sykemeldt, til over neste helg og tror ikke jeg kommer tilbake 100% med det første.. Men slappet av har jeg gjort i lange baner Hei, du! Innom med en torsdags Håper alt står bra til med dere! Hei! Bortsett fra litt dårlig form er ellers alt bra med oss (så langt som jeg vet iallefall) Gratulerer med vel passerte 12 uker Håper alt står bra til med dere. Innom med en god langhelg- Håper alt står bra til! Alt bra her da? Ha en knall lang helg Hei! Står helt greit til her Hei FrkHøne Bare innom for å ønske deg en god langhelg Håper alt står bra til med deg og den lille? God langhelg til alle dere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå