Gå til innhold

Hvordan ser du for deg utseendet til...


kristian82

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lilja_*
Hun er sikkert veldig ung, eller uerfaren, og ikke vet helt hva hun snakker om... Som jeg svarte henne: Det har ingenting med testing å gjøre, det har med å beskytte seg selv. :)

Det jeg skrev var ikke rettet spesielt mot deg. Leste ikke hele tråden. Skrev bare det jeg selv tenker om hvis jeg skulle holdt på sånn. Jeg velger å følge intuisjonen og gjøre det jeg føler for. Morsomt at du og Steinar40 stempler meg henholdsvis som ung eller uerfaren, og "enten fjortis eller blåst i huet", bare fordi jeg har et annet synspunkt enn dere. Saklige og modne mennesker som har lært å behandle andre med respekt, skjønner jeg. ;)

Beklager at dette er off topic i denne tråden, men ville bare gi et avsluttende svar da dette ble tatt opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg skrev var ikke rettet spesielt mot deg. Leste ikke hele tråden. Skrev bare det jeg selv tenker om hvis jeg skulle holdt på sånn. Jeg velger å følge intuisjonen og gjøre det jeg føler for. Morsomt at du og Steinar40 stempler meg henholdsvis som ung eller uerfaren, og "enten fjortis eller blåst i huet", bare fordi jeg har et annet synspunkt enn dere. Saklige og modne mennesker som har lært å behandle andre med respekt, skjønner jeg. ;)

Beklager at dette er off topic i denne tråden, men ville bare gi et avsluttende svar da dette ble tatt opp igjen.

Når du siterer meg, vil jo jeg automatisk regne med at det er min post du kommenterer og at de kommentarene er rettet mot meg. Jeg vet ikke hvor gammel du er, men det virker som om du har liten evne til å se tng fra andres ståsted, i og med at du mener jeg spiller et spill. Det kan oppfattes litt ungt og uerfarent. Lurer også fortsatt på den offermentaliteten.... Jeg ser ikke på meg selv som et offer.

Hva du velger å gjøre er opp til deg. Hva jeg velger å gjøre er opp til meg. Jeg mener ikke noe om deg fordi du velger å liggermed menn på 1. el. 2. date. Da synes jeg du bør holde deg for god til å mene at jeg spiller et spill fordi jeg velger å la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lilja_*
Jeg mener ikke noe om deg fordi du velger å liggermed menn på 1. el. 2. date. Da synes jeg du bør holde deg for god til å mene at jeg spiller et spill fordi jeg velger å la være.

Det jeg mente er at dersom man har lyst å ligge med en mann, men lar være fordi man er redd for å bli såret eller er redd for at han skal tro man er lett på tråden, så er det et spill og en offermentalitet. Snakker ikke om ditt tilfelle, men generelt.

Og dessuten har jeg ingen fast vane med å ligge med menn på 1. eller 2. date. Gjør det når jeg føler for det. Vanskelig å forstå for noen, kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg skrev var ikke rettet spesielt mot deg. Leste ikke hele tråden. Skrev bare det jeg selv tenker om hvis jeg skulle holdt på sånn. Jeg velger å følge intuisjonen og gjøre det jeg føler for. Morsomt at du og Steinar40 stempler meg henholdsvis som ung eller uerfaren, og "enten fjortis eller blåst i huet", bare fordi jeg har et annet synspunkt enn dere. Saklige og modne mennesker som har lært å behandle andre med respekt, skjønner jeg. ;)

Beklager at dette er off topic i denne tråden, men ville bare gi et avsluttende svar da dette ble tatt opp igjen.

Jeg bare sier det som jeg ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente er at dersom man har lyst å ligge med en mann, men lar være fordi man er redd for å bli såret eller er redd for at han skal tro man er lett på tråden, så er det et spill og en offermentalitet. Snakker ikke om ditt tilfelle, men generelt.

Og dessuten har jeg ingen fast vane med å ligge med menn på 1. eller 2. date. Gjør det når jeg føler for det. Vanskelig å forstå for noen, kanskje.

Unnskyld meg, men dette synes jeg virker helt teit.. Det er da en god ting å beskytte seg mot slike ting. DET synes jeg viser styrke. Å utsette ting fordi man vet det er til sitt eget beste. Å velge å utsette nytelse NÅ, og heller få dobbelt igjen senere med "den rette". Du oppfordrer rett og slett til å være horete. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente er at dersom man har lyst å ligge med en mann, men lar være fordi man er redd for å bli såret eller er redd for at han skal tro man er lett på tråden, så er det et spill og en offermentalitet. Snakker ikke om ditt tilfelle, men generelt.

Og dessuten har jeg ingen fast vane med å ligge med menn på 1. eller 2. date. Gjør det når jeg føler for det. Vanskelig å forstå for noen, kanskje.

Jeg kan fortsatt ikke se at der er et spill. Kanskje du misforstår begrepet litt?

Å spille et spill i denne sammenhengen er å gjøre ting man egentlig ikke ville gjort for å teste ut hvordan mannen reagerer. At man velger å ikke gå til sengs med en mann fordi man er redd for å bli såret, eller brukt, vil ikke jeg se på som et spill.

Offermentalitet forstår jeg heller ikke hvor passer inn i denne sammenhengen.

Som sagt; hva du, eller andre, velger er meg revnende likegyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_lilja_*
At man velger å ikke gå til sengs med en mann fordi man er redd for å bli såret, eller brukt, vil ikke jeg se på som et spill.

Offermentalitet forstår jeg heller ikke hvor passer inn i denne sammenhengen.

Går man rundt og er redd for å bli brukt og såret, er det gjerne det som skjer også. Selvoppfyllende profetier. Synes mange kvinner ville hatt godt av å ikke være så mistenksomme, men heller være selvsikre og nyte livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går man rundt og er redd for å bli brukt og såret, er det gjerne det som skjer også. Selvoppfyllende profetier. Synes mange kvinner ville hatt godt av å ikke være så mistenksomme, men heller være selvsikre og nyte livet.

Eller så blir du brukt - bare at du ikke har vett nok til å forstå det selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lilja_*
Eller så blir du brukt - bare at du ikke har vett nok til å forstå det selv?

Selv blir jeg interessert i svært få menn, så ikke store sjanser for å bli brukt der. Men observerer jo venninner, som er særs mistenksomme, redde for å bli såret osv. og blir skuffet gang på gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv blir jeg interessert i svært få menn, så ikke store sjanser for å bli brukt der. Men observerer jo venninner, som er særs mistenksomme, redde for å bli såret osv. og blir skuffet gang på gang...

Så derfor er altså logikken din at det heller lønner seg å være dum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lilja_*
Så derfor er altså logikken din at det heller lønner seg å være dum?

Jeg synes ikke damer skal være så opptatt av å tenke på å bli brukt. Om en gutt mister interessen etter et par måneder, betyr ikke det automatisk at han har brukt henne. Akkurat som hvis jeg mister interessen for en gutt etter et par måneder, så betyr jo ikke det at jeg har brukt han. Man finner bare ut at en person ikke er den rette likevel, av ulike årsaker. Det kan skje etter like godt etter 3 uker som et halvt år. Synes mange damer har en offermentalitet på dette området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at Kristian ligner skikkelig på Petter Pilgaard fra Paradise Hotel.

:ler: Humor! Neeeeheeei, jeg er ikke fult så glatt og "kul" ;). Dæven, var jo fleere andre brukere her som også tror jeg er en Petter Pilgard kar... :klø: Jeg forlanger å bli trodd på at jeg i alle fall er litt mer maskulin! :snurt: :gjeiper:

Ethereal:

Brunt hår, 173, litt kraftig, brune øyer. Mykt og søtt ansikt. Går site året på vgs og jobber som assistent på et eldresenter.

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke damer skal være så opptatt av å tenke på å bli brukt. Om en gutt mister interessen etter et par måneder, betyr ikke det automatisk at han har brukt henne. Akkurat som hvis jeg mister interessen for en gutt etter et par måneder, så betyr jo ikke det at jeg har brukt han. Man finner bare ut at en person ikke er den rette likevel, av ulike årsaker. Det kan skje etter like godt etter 3 uker som et halvt år. Synes mange damer har en offermentalitet på dette området.

Joda, greit nok at man kan finne ut at man ikke passer i sammen, og bare av den grunnen i seg selv vil det være smart å ta det litt med ro og bruke tid til å bli bedre kjent på mange forskjellige områder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30
Trådemne, trådemne, trådemne........ :nei:

juhu!! Så enig så enig!! jeg får forsette med steinar jeg da!

Bamsemums kar, trygg og stabil, god jobb, ordnet økonomi, jobber med IT. savner en armkrok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juhu!! Så enig så enig!! jeg får forsette med steinar jeg da!

Bamsemums kar, trygg og stabil, god jobb, ordnet økonomi, jobber med IT. savner en armkrok..

Jeg forstår at dette er en avledningsmanøver for å få meg inn på tråden igjen! :ler:

Men det er viktig å prøve å gi ungdommen her noen gode og velmente råd også :)

Ellers var det ikke veldig mye feil i dine gjettinger, men hva er en "Bamsemums kar"? :smoke: hehe

Er vel ikke akkurat en armkrok jeg savner da men ;) Det gjør vel heller jenter hehe

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

juhu!! Så enig så enig!! jeg får forsette med steinar jeg da!

Bamsemums kar, trygg og stabil, god jobb, ordnet økonomi, jobber med IT. savner en armkrok..

Annemor: 165 høy, blond, blågrå øyer. Normal kropp. Omsorgsfull - typisk "ande mor" hehe ;). Jobber som hjelpepleier, liker å lese og favorittprogrammet er frustrerte fruer. God selvtillit, men kan bli usikker rundt svært kjekke menn. Uskyldig ytre, men egentlig rampete... (Jeg tror nesten alle jentene her er rampete jeg hehe :popcorn: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30
Jeg forstår at dette er en avledningsmanøver for å få meg inn på tråden igjen! :ler:

Men det er viktig å prøve å gi ungdommen her noen gode og velmente råd også :)

Ellers var det ikke veldig mye feil i dine gjettinger, men hva er en "Bamsemums kar"? :smoke: hehe

Hehe jeg har bare lagt merke til deg.. Bamsemums.. hm.. en grom, god kar.. litt bamsete og kosete..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30
Annemor: 165 høy, blond, blågrå øyer. Normal kropp. Omsorgsfull - typisk "ande mor" hehe ;). Jobber som hjelpepleier, liker å lese og favorittprogrammet er frustrerte fruer. God selvtillit, men kan bli usikker rundt svært kjekke menn. Uskyldig ytre, men egentlig rampete... (Jeg tror nesten alle jentene her er rampete jeg hehe :popcorn: )

hm.. mye rett her Kristian82;-) men jeg er dønn mørk da hihi liker ikke ff.. er ei criminalminds dame gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. mye rett her Kristian82;-) men jeg er dønn mørk da hihi liker ikke ff.. er ei criminalminds dame gitt..

Oki,Good. Criminal minds er bra ja ;). FF føler jeg meg tvunget til å si "mm, det er kjipt as!". :ler:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...