Gå til innhold

Hvordan ser du for deg utseendet til...


kristian82

Anbefalte innlegg

Gjest gjestde
Utseendet er ikke alt og jeg skulle faktisk hatt noen flere t-skjorter.

Er de bra på Dressmann altså? ;) hehe

Det betyr en del. Det synes nå jeg. En mann bør være litt opptatt av å holde seg i god fysisk form, han en relativt stram kropp og vel, være litt opptatt av hvordan klesstilen hans er. Behøver ikke å være spesielle merker eller dyrt, men at det er bevisst og viser god smak er ikke for mye forlangt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss
Jeg reagerte også litt på dette utsagnet. Ser du ned på mennene her fordi de er på forum, Stjernedryss? Hvorfor er du bedre enn dem? :)

Jeg ser da ikke ned på dem. Hvor i all verden har du det i fra? :sukk: Jeg tror i grunn de er ganske like de fleste 35-40 åringene man møter ute på byen, nettsjekkesteder osv, og de færreste der trenger "tiere" for å bli imponert. Spesiellt ikke når jenta er 10-20 år yngre enn dem selv.

Jeg ser med andre ord ikke ned på dem, jeg tror bare ikke på det tullet med at kun "9-10ere" er gode nok for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, jeg synes hele greia fra 1-10 er skikkelig teit. Folk er mer og mindre pene, og jeg kan skjønne at man for enkelhetens skyld noen ganger ønsker å rangere, men jeg synes bare det høres så utrolig nerd ut å snakke om "tiere", "seksere", "treere" etc :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr en del. Det synes nå jeg. En mann bør være litt opptatt av å holde seg i god fysisk form, han en relativt stram kropp og vel, være litt opptatt av hvordan klesstilen hans er. Behøver ikke å være spesielle merker eller dyrt, men at det er bevisst og viser god smak er ikke for mye forlangt.

:)

Hehe, dette er jeg enig i. Om en stund vil jeg nok begynne å lete etter en mann for livet, og han må ha en passelig stram kropp og en klesstil jeg liker. Jeg ville ikke egentlig være så interessert i en slappfisk uansett.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr en del. Det synes nå jeg. En mann bør være litt opptatt av å holde seg i god fysisk form, han en relativt stram kropp og vel, være litt opptatt av hvordan klesstilen hans er. Behøver ikke å være spesielle merker eller dyrt, men at det er bevisst og viser god smak er ikke for mye forlangt.

:)

Selvfølgelig :) Men til din info, så har altså ikke "normale" mannfolk veldig mye interesse av / greie på klær. I gruppen normale mannfolk er da altså IKKE inkludert de useriøse jålebukkene som reker utpå byen hver helg hehe

Det er kvinnen i et forhold som sørger for (i en viss dialog selvfølgelig) en velkledd mann - sånn er det faktisk vanligvis i praksis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
uff, jeg synes hele greia fra 1-10 er skikkelig teit. Folk er mer og mindre pene, og jeg kan skjønne at man for enkelhetens skyld noen ganger ønsker å rangere, men jeg synes bare det høres så utrolig nerd ut å snakke om "tiere", "seksere", "treere" etc :ler:

Helt enig! og til opplysning: Jeg rangerer ikke folk på den måten, var mer ment som sitat fra min side, derfor jeg skrev ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff, jeg synes hele greia fra 1-10 er skikkelig teit. Folk er mer og mindre pene, og jeg kan skjønne at man for enkelhetens skyld noen ganger ønsker å rangere, men jeg synes bare det høres så utrolig nerd ut å snakke om "tiere", "seksere", "treere" etc :ler:

Ja, jeg har aldri klassifisert noen fra 1-10. Det er jo helt meningsløst.

Hvordan jeg oppfatter utseendet til ei jente vil uansett være subjektivt.

Ei jente må bare være søt og pen nok i mine øyne, og hva det vil si kan jeg ikke vite før jeg ser henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Ja, jeg har aldri klassifisert noen fra 1-10. Det er jo helt meningsløst.

Hvordan jeg oppfatter utseendet til ei jente vil uansett være subjektivt.

Ei jente må bare være søt og pen nok i mine øyne, og hva det vil si kan jeg ikke vite før jeg ser henne :)

Enig, samme tenker jeg når det gjelder gutter. Det er jo mange eksempler her i forumet på at folk har forskjellig smak uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lisa_*
Jeg ser da ikke ned på dem. Hvor i all verden har du det i fra? :sukk: Jeg tror i grunn de er ganske like de fleste 35-40 åringene man møter ute på byen, nettsjekkesteder osv, og de færreste der trenger "tiere" for å bli imponert. Spesiellt ikke når jenta er 10-20 år yngre enn dem selv.

Å, det tenkte jeg ikke på. Når menn begynner å nærme seg midten av 30-åra mister de gradvis evnen til å vurdere om en jente er vakker eller ikke. Og er hun under 25 er hun vakker uansett for dem. Selvfølgelig, sånn må det jo være.

:klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det tenkte jeg ikke på. Når menn begynner å nærme seg midten av 30-åra mister de gradvis evnen til å vurdere om en jente er vakker eller ikke. Og er hun under 25 er hun vakker uansett for dem. Selvfølgelig, sånn må det jo være.

:klaske:

Sånn fungerer det jo ikke da men - ikke for meg i hvert fall hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ironi. :)

Aha! hehe

Men du har nok et visst poeng allikevel. Sikkert mange som liker betydelig yngre kvinner.

Men da er de stort sett ikke seriøse selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Jeg ser da ikke ned på dem. Hvor i all verden har du det i fra? :sukk: Jeg tror i grunn de er ganske like de fleste 35-40 åringene man møter ute på byen, nettsjekkesteder osv, og de færreste der trenger "tiere" for å bli imponert. Spesiellt ikke når jenta er 10-20 år yngre enn dem selv.

Jeg ser med andre ord ikke ned på dem, jeg tror bare ikke på det tullet med at kun "9-10ere" er gode nok for dem.

Oversatt til norsk fra stjernedrysk: "Å herreguuud assa! Herre... Tror disse gutta er heeeelt ute å seile jeg assa! De synes at ei jente (den bitcha) er peeeen(ere enn meg). Heeeereeeeguuud for noen tapere av menn assa... De lar seg jo imponere av hva som helst assa.... *himle ekstremt med øynene*"

Mao så sier du at mennene på KG er så ille ute og seiler at det lar seg imponere av hva som helst. Dermed sier du inditrekte at Euforia umulig kan være pen. Om du ikke evner å se dette selv (at du fremstår som nedlatende og selvhevdende) så, vel, så vet i alle fall undertegnede at alt håp er ute for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Oversatt til norsk fra stjernedrysk: "Å herreguuud assa! Herre... Tror disse gutta er heeeelt ute å seile jeg assa! De synes at ei jente (den bitcha) er peeeen(ere enn meg). Heeeereeeeguuud for noen tapere av menn assa... De lar seg jo imponere av hva som helst assa.... *himle ekstremt med øynene*"

Mao så sier du at mennene på KG er så ille ute og seiler at det lar seg imponere av hva som helst. Dermed sier du inditrekte at Euforia umulig kan være pen. Om du ikke evner å se dette selv (at du fremstår som nedlatende og selvhevdende) så, vel, så vet i alle fall undertegnede at alt håp er ute for deg.

JEG HAR SÅ LYST Å SE BILDE AV EUFORIA!!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia
JEG HAR SÅ LYST Å SE BILDE AV EUFORIA!!! :sjenert:

Hahaha...

Morsomt at jeg fremdeles blir nevnt her.

Bildet mitt var ikke noe spesielt. Ser ut som ei helt vanlig jente på 17. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha...

Morsomt at jeg fremdeles blir nevnt her.

Bildet mitt var ikke noe spesielt. Ser ut som ei helt vanlig jente på 17. :)

Ja, du har laget furore her :ler:

Og ingen andre tør vise bilde selvfølgelig ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, du har laget furore her :ler:

Og ingen andre tør vise bilde selvfølgelig ;) hehe

Av seg selv? Nei, er du gæren? :snurt::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Oversatt til norsk fra stjernedrysk: "Å herreguuud assa! Herre... Tror disse gutta er heeeelt ute å seile jeg assa! De synes at ei jente (den bitcha) er peeeen(ere enn meg). Heeeereeeeguuud for noen tapere av menn assa... De lar seg jo imponere av hva som helst assa.... *himle ekstremt med øynene*"

Mao så sier du at mennene på KG er så ille ute og seiler at det lar seg imponere av hva som helst. Dermed sier du inditrekte at Euforia umulig kan være pen. Om du ikke evner å se dette selv (at du fremstår som nedlatende og selvhevdende) så, vel, så vet i alle fall undertegnede at alt håp er ute for deg.

Nå er du helt ute på viddene. Jeg tror Euforia er pen, noe annet har jeg aldri sagt :nei:

Jeg har heller aldri sagt at dere lar dere imponere av hva som helst (men jeg må inrømme at jeg stusser litt når russiske luksusprostituerte blir betegnet som idealet).

Alt håp er nok ikke ute for meg ennå nei, verre med deg tenker jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...