Gå til innhold

Hvordan ser du for deg utseendet til...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Derfor blir jeg vel litt som han sommerfugl-hannen min da - jeg flyr litt fra blomst til blomst hehe

Det var det jeg visste, at du egentlig er som avataren din ;-) Eller du var kanskje ikke det i utgangspunktet, men så ble det slik som det gjerne er med hund og eier - med tiden ligner de mer og mer på hverandre, haha....

Synes ikke Steinar er for direkte, man må jo tørre å prøve seg, og ihvertfall på et sted hvor ingen vet hvem man er, er det vel ikke farlig. Så lenge det ikke blir oppfattet som "mas" - og der er det en hårfin balanse hvor jeg er redd for at du vingler litt innimellom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Slik som meg :-)

Redd for å brenne deg du.

Gjest Gjest
Skrevet
Synes ikke Steinar er for direkte, man må jo tørre å prøve seg, og ihvertfall på et sted hvor ingen vet hvem man er, er det vel ikke farlig. Så lenge det ikke blir oppfattet som "mas" - og der er det en hårfin balanse hvor jeg er redd for at du vingler litt innimellom.

Enig. Det var surt sagt av Stjerna. Fra før av var det ingen menn her, bare bitre, sure særinger. Når Steinar lager god stemning og får med seg Kristians og andre er det bare bra! Kjedelig uten. :)

Skrevet

Jo, men jeg har ferie og det er ikke noe pent vær! :regn: hehe

Men jeg forstår vel på en måte hva du mener - tror jeg .....

Skrevet
Er nok litt høyere enn 160, vil ikke karakteriseres som tynn (jf tråden "Hvor stor er du") Langt hår har jeg aldri hatt, håret mitt nekter å vokse :sur:

Om jeg er pen eller ei kommer an på øyet som ser, vil nok karakteriseres som mer søt enn pen.

Jeg vet hva jeg vil ha, men at det skinner igjennom når det kommer til utseendet? :klø:

Ethereal: 170, mørkt hår til midt på ryggen, normal vekt (str 36-38 ca). Jobb/utdannelse innen helse..

Hehe, er nok ikke helt sånn jeg ser ut :)

Mørkt hår til nedpåryggen-et-sted har du rett i, og høyden er et 3-4-5 cm lavere. Og størrelse 34-36.

Er bare 18 år, så jeg har ikke fullført utdannelsen ennå. Men det går nok mot noe innenfor media, historie og kunst.

Gjest Gjest
Skrevet
Hehe. Er nok for ung. :) Kan ikke skjønne at du ikke fikk napp første dagen, jeg da :ler:. Du virker jo som en super kar for en litt eldre kvinne som vil ha en forandring i livet, for eksempel..

Eldre? Hva betyr det?!

Skrevet

Her er det pent vær og plutselig varmt, så nå går jeg på byen ;-)

Skrevet
Eldre? Hva betyr det?!

I denne sammenhengen betyr det vel ca 35, tenker jeg :vennligsinnet mobbing:

Skrevet
Eldre? Hva betyr det?!

Sånn rundt 35 år vel :gjeiper: hehe

Skrevet (endret)
:ler: Humor! Neeeeheeei, jeg er ikke fult så glatt og "kul" ;). Dæven, var jo fleere andre brukere her som også tror jeg er en Petter Pilgard kar... :klø: Jeg forlanger å bli trodd på at jeg i alle fall er litt mer maskulin! :snurt: :gjeiper:

Ethereal:

Brunt hår, 173, litt kraftig, brune øyer. Mykt og søtt ansikt. Går site året på vgs og jobber som assistent på et eldresenter.

Haha! Såpass ja! Neida, du, jeg gjør noe heeelt annet. Det med siste året på vgs og brune øyne og hår har du rett i, men alt annet skikkelig feil :fnise:

Jeg er omtrent 166-7 cm høy, strl. 34-36, mørkebrunt hår, brune øyne, ganske liten og nett :)

Og hvis du vil vite hva jeg gjør i stedet for å jobbe på eldresenter, så kan du sende meg en PM :)

Endret av Ethereal
Skrevet
I denne sammenhengen betyr det vel ca 35, tenker jeg :vennligsinnet mobbing:

Takk! :ler:

Skrevet
Og hva er galt med det? Har hun lyst så har hun lov. Samme pokker hva aspiranter til Ottar måtte mene.

Ja, har hun lyst har hun lov, men jeg merker det er vanskelig for meg å respektere at en kvinne har så lite selvrespekt. Thats all..

Skrevet
Eldre? Hva betyr det?!

Jepp, tenkte ca. 35. ;) For meg er det en "litt eldre kvinne". :ler: Snakker absolutt ikke om gammel. ;)

Skrevet
Hvordan ser du for deg utseendet til andre single brukere her?

Kristian: Lys i håret, kort og litt rufsete frisyre. Våkne blå øyne som får med seg detaljer og flakker rundt i rommet for ikke å gå glipp av hva som skjer.

Rundt 180 høy, tynn uten å se hengslete ut. Diesel bukser og t-skjorter i ulike merker.

Kvikk i replikken, får mennesker til å le. En snill fyr som fremdelses har kontakt med kompiser fra barneskolen. Surret litt med å finne ut hva han ville bli, men jobbet hardt da han fant sin vei.

Steinar: Mørkeblondt kort hår. Skiller seg ikke ut hva gjelder klesstil. En fyr man først legger merke til når man prater med ham. Da er han opmerksom og lyttende, får samtalepartner til å føle seg vel. Ser for meg han er meget fornuftig, har som regel både en plan A,B og C i tilfelle ett eller annet oppstår. Han blir litt satt ut av mennesker som er veldig impulsive.

BrutalMann: Middels høy og middels kraftig. Ikke opptatt av klær, går i det som er fornuftig ut fra vær. Bryr seg heller ikke mye om hva andre mener om ham. Han får fnatt av overfladiske mennesker. For ham er det et tegn på åndelig forfall når folk er opptatt av det ytre fremfor ekte kvaliteter. Han blir muligens sett på som litt sær av dem han jobber med, men de respekterer han fordi han står på sitt og jobber mot det som for ham er viktig.

Stjernedryss: De fleste synes hun er søt. Ser uskyldig ut med dådyrøyne og halvlangt lyst hår. Ikke la deg lure av utseende hennes, hun står på sine krav og lar seg ikke tråkke på. Hun viser sjeldent sin egen sårbarhet, men er den venninnene tyr til når de har det vanskelig.

WW: Opp og ned uten forvarsel. Hun er blid som ei lerke for så uten forvarsel bli fly forbannet. Hun vet hun ser bra ut og bruker dette for alt det er verdt. Men hun er redd for og eldes og miste taket hun har på mannfolk. Hun kler seg i elgante klær, gjerne i sort og rødt. Hun kan være litt ondskapsfull. Ser hun en kvinne som har draget på enn mann, kan hun finne på å kapre denne kun for å bekrefte at hun kan, ikke for at hun er interessert i mannen.

Skrevet

Klarer ikke å forestille meg hvordan BrutalMann er, for "Brutal" i "The Green Mile" kaprer hjernen min hver gang jeg tenker på det, og jeg vet ikke hvorvidt BrutalMann likner på "Brutal"..

Gjest brutal_mann
Skrevet
BrutalMann: Middels høy og middels kraftig. Ikke opptatt av klær, går i det som er fornuftig ut fra vær. Bryr seg heller ikke mye om hva andre mener om ham. Han får fnatt av overfladiske mennesker. For ham er det et tegn på åndelig forfall når folk er opptatt av det ytre fremfor ekte kvaliteter. Han blir muligens sett på som litt sær av dem han jobber med, men de respekterer han fordi han står på sitt og jobber mot det som for ham er viktig.

Håper jeg klarer å leve opp til denne.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Klarer ikke å forestille meg hvordan BrutalMann er, for "Brutal" i "The Green Mile" kaprer hjernen min hver gang jeg tenker på det, og jeg vet ikke hvorvidt BrutalMann likner på "Brutal"..

Du vet ikke hvorvidt jeg ligner på noen som helst ;)

Gjest annemor30
Skrevet
Kristian: Lys i håret, kort og litt rufsete frisyre. Våkne blå øyne som får med seg detaljer og flakker rundt i rommet for ikke å gå glipp av hva som skjer.

Rundt 180 høy, tynn uten å se hengslete ut. Diesel bukser og t-skjorter i ulike merker.

Kvikk i replikken, får mennesker til å le. En snill fyr som fremdelses har kontakt med kompiser fra barneskolen. Surret litt med å finne ut hva han ville bli, men jobbet hardt da han fant sin vei.

Steinar: Mørkeblondt kort hår. Skiller seg ikke ut hva gjelder klesstil. En fyr man først legger merke til når man prater med ham. Da er han opmerksom og lyttende, får samtalepartner til å føle seg vel. Ser for meg han er meget fornuftig, har som regel både en plan A,B og C i tilfelle ett eller annet oppstår. Han blir litt satt ut av mennesker som er veldig impulsive.

Stjernedryss: De fleste synes hun er søt. Ser uskyldig ut med dådyrøyne og halvlangt lyst hår. Ikke la deg lure av utseende hennes, hun står på sine krav og lar seg ikke tråkke på. Hun viser sjeldent sin egen sårbarhet, men er den venninnene tyr til når de har det vanskelig.

WW: Opp og ned uten forvarsel. Hun er blid som ei lerke for så uten forvarsel bli fly forbannet. Hun vet hun ser bra ut og bruker dette for alt det er verdt. Men hun er redd for og eldes og miste taket hun har på mannfolk. Hun kler seg i elgante klær, gjerne i sort og rødt. Hun kan være litt ondskapsfull. Ser hun en kvinne som har draget på enn mann, kan hun finne på å kapre denne kun for å bekrefte at hun kan, ikke for at hun er interessert i mannen.

veldig koselig tråd dette her! Se hvordan andre oppfatter en etter hva som blir skrevet:-)

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Enig. Det var surt sagt av Stjerna. Fra før av var det ingen menn her, bare bitre, sure særinger. Når Steinar lager god stemning og får med seg Kristians og andre er det bare bra! Kjedelig uten. :)

Det var ikke frekt ment altså. Jeg bare tenkte Steinar trengte en forklaring på hvorfor jentene her virker vanskelige å komme innpå og kvinneguiden funker dårlig som sjekkested. Dame blir ofte skeptiske til menn som er veldig på sjekkern, og selv om han ikke er sånn i virkeligheten hjelper ikke det da det kun er det inntrykket her inne vi får.

Skrevet

GjestDelux:

Hvem skulle skrive manuset til nachspillet på KG-festen?

Bare sånn for å bevege oss litt tilbake til emnet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...