Gå til innhold

Hvordan ser du for deg utseendet til...


kristian82

Anbefalte innlegg

Du får slenge ut et bilde du da, Stainar;)

Bare den rette som får se meg :rødme: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Bare den rette som får se meg :rødme: hehe

Å, ikke gjør deg til nå. Den sommerfuglen din er nok deg i et nøtteskall... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at Kristian ligner skikkelig på Petter Pilgaard fra Paradise Hotel.

Brutal_Mann ser jeg for meg at er en mann i 40-årene. Kort hår i ubestemmelig farge. 180 cm høy omtrent. Veldig vanlig kroppsbygning.

Hinata ser jeg for meg er 160 cm, tynn, langt mørkt hår og pen. Og en jente som vet hva hun vil ha. Og det skinner tydelig gjennom når det kommer til utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, ikke gjør deg til nå. Den sommerfuglen din er nok deg i et nøtteskall... ;)

Jeg syns han er en flott blåvinge sommerfugl - stolt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at Kristian ligner skikkelig på Petter Pilgaard fra Paradise Hotel.

Brutal_Mann ser jeg for meg at er en mann i 40-årene. Kort hår i ubestemmelig farge. 180 cm høy omtrent. Veldig vanlig kroppsbygning.

Hinata ser jeg for meg er 160 cm, tynn, langt mørkt hår og pen. Og en jente som vet hva hun vil ha. Og det skinner tydelig gjennom når det kommer til utseende.

Jeg ser for meg at Ethereal har ei veldig deilig rompe! :smoke:

Vet ikke helt hvorfor da men haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser for meg at Kristian ligner skikkelig på Petter Pilgaard fra Paradise Hotel.

Ja, der fant du den typen jeg prøvde å beskrive da jeg på en klønete måte sa hvordan jeg tror Kristian ser ut... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk deg et par drinker ja....og skravla gikk. Du ble godt kjent med spesielt et par av profilene her. Og du tok en svingom med Robotkalle: han rakk nemlig tilbake fra Amsterdam samme natten! Snakk om partyprins: Oslo-Amsterdam samme kvelden, bare for å rekke en av de siste dansene med deg.

Åh.. takk gjestdeluxe. Nå slipper jeg å stå utenfor vinduet å fnyse av alle de andre damene ;)

Egentlig greit med dansepartner iblant når kjæresten antagelig må sjenkes sanseløs før han kan lures ut på gulvet. På den andre siden så står han som oftest å skrur på knotter som styrer lyd og/eller lys oppe i et hjørne når jeg er ute og danser uansett. :)

Førrsten har jeg tenkt på deg som en slank og klassisk kledt dame med et strengt drag rundt munnvikene. Blågrå øyne og mørk blondt hår, som er klippet i ørelengde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hinata ser jeg for meg er 160 cm, tynn, langt mørkt hår og pen. Og en jente som vet hva hun vil ha. Og det skinner tydelig gjennom når det kommer til utseende.

Er nok litt høyere enn 160, vil ikke karakteriseres som tynn (jf tråden "Hvor stor er du") Langt hår har jeg aldri hatt, håret mitt nekter å vokse :sur:

Om jeg er pen eller ei kommer an på øyet som ser, vil nok karakteriseres som mer søt enn pen.

Jeg vet hva jeg vil ha, men at det skinner igjennom når det kommer til utseendet? :klø:

Ethereal: 170, mørkt hår til midt på ryggen, normal vekt (str 36-38 ca). Jobb/utdannelse innen helse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Åh.. takk gjestdeluxe. Nå slipper jeg å stå utenfor vinduet å fnyse av alle de andre damene ;)

Førrsten har jeg tenkt på deg som en slank og klassisk kledt dame med et strengt drag rundt munnvikene. Blågrå øyne og mørk blondt hår, som er klippet i ørelengde.

Greit at du kom deg inn. :)

Takk for den. I virkeligheten tror menn jeg er yngre enn 35. Og jeg har skulderlangt litt oppklippet og fresht hår - ikke så mye strengt, håper jeg.

Jeg er ikke hun Prusillluskan i Pippi Langstrømpe... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da regner jeg med at hujn egentlig ikke er interresert men tør bare ikke avbryte kontakten. Så da bryter jeg kontakten.

Jaja, det er hans tap isåfall, tenker jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så morsom i måten du tenker på. Men på en måte er jeg litt enig... Hvis du liker en person kjempegodt har du jo lyst å hoppe i senga snarest mulig. Hvorfor late som man ikke har lyst bare for å teste han ut? Idiotisk.

Dere må huske på at jeg er en gammel dame, som har erfart litt av hvert i livet. Dette er en måte å beskytte seg selv på, en forsvarsmekanisme. Det har absolutt ingenting med å "teste ut" å gjøre. Jeg er for gammel for slike mind games. Man kan vise tydelig at man er interessert uten å hoppe til køys på 1. eller 2. date. Man kan kose, kysse og klemme, og man kan si det rett ut. Så enkelt kan det altså gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hva er idiotisk med det?

Hun er sikkert veldig ung, eller uerfaren, og ikke vet helt hva hun snakker om... Som jeg svarte henne: Det har ingenting med testing å gjøre, det har med å beskytte seg selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er et spill og en offermentalitet. Jeg vil heller velge å gå til sengs med en fyr når jeg føler for det. Så får han bare dumpe meg etterpå om det er det han vil.

For å si det slik: Hadde det vært bare sex jeg var ute etter, så hadde jeg også lett kunne gjort det. Ingen problem. Men jeg er ute etter et langvarig forhold, og da gidder jeg rett og slett ikke å holde på slik. Jeg er for gammel til det, orker ikke. Grunnen har jeg gitt lenger oppe, og det har ingeting med spill og offermentalitet å gjøre. Forstår ikke hvor du får at jeg har noen "offermentalitet" fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke ganske vanlig å ha sex med en date etter 3-4 dates da?!

Eh, jo. Men menn som bare er ute etter en ting, gidder ikke vente så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med å la topicen gå tilbake til det den var ment for nå? :)

Beklager så mye. Følte bare jeg måtte rette opp i noen misforståelser. Skal gi meg nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, jo. Men menn som bare er ute etter en ting, gidder ikke vente så lenge...

Neither do I :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha...

Morsomt at jeg fremdeles blir nevnt her.

Bildet mitt var ikke noe spesielt. Ser ut som ei helt vanlig jente på 17. :)

Kanksje ikke selve bildet var særlig spesielt, men du er ei veldig pen jente. Ikke bry deg om de negative kommentarene. Det er bare sutring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...