Gå til innhold

Hvordan ser du for deg utseendet til...


kristian82

Anbefalte innlegg

Hei har jeg tydeligvis gått glipp av mye. F.eks bilde av Euforia, hehe.

Ja, pen jente ho :) Håper det ikke går helt til hodet på ho bare ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann
Jeg har jo nevnt de i et annet innlegg lenger oppe.

Det er ikke bare personlige erfaringer jeg baserer min skepsis til nettet på, men også andres erfaringer. Personlig har jeg hatt et par ja. Ikke noen graverende, bare at folk ikke er de de gir seg ut for å være, og ikke søker det de sier de søker. Jeg har alltid brukt god tid å date de jeg treffer, både på nett og IRL, fordi mange er bare ute etter et knull. De gidder ikke gå på mer enn tre- fire dates. Har de ikke fått noe til da, så stikker de. Veldig grei måte å sile ut useriøse menn på.

Da regner jeg med at hujn egentlig ikke er interresert men tør bare ikke avbryte kontakten. Så da bryter jeg kontakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
...åå ):

Nå som jeg trodde du kunne spå fremtiden min og greier.

Er lett å spå fremtiden din. Du vil bli jaktet på av menn i alle aldere i alle fall de neste 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia
Er lett å spå fremtiden din. Du vil bli jaktet på av menn i alle aldere i alle fall de neste 20 år.

Håper du tar feil og at den eneste som jakter på meg de neste 20 år er kjæresten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lilja_*
Da regner jeg med at hujn egentlig ikke er interresert men tør bare ikke avbryte kontakten. Så da bryter jeg kontakten.

Du er så morsom i måten du tenker på. Men på en måte er jeg litt enig... Hvis du liker en person kjempegodt har du jo lyst å hoppe i senga snarest mulig. Hvorfor late som man ikke har lyst bare for å teste han ut? Idiotisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann
Er du ikke vant til pene jenter? Jo, single pene kan være langtidssingle - om de ønsker det.

Sånn en tre fire uker du mener? Sorry, men så pene jenter er ikke single lengre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du tar feil og at den eneste som jakter på meg de neste 20 år er kjæresten min.

Ja, det er helt opp til deg selv, din personlighet og ditt gode vett :)

Vettet er til for å brukes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Sånn en tre fire uker du mener? Sorry, men så pene jenter er ikke single lengre enn det.

Nå ble jeg nysgjerrig her... Kan vi ikke få se det bildet, vi som ikke har sett det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Sånn en tre fire uker du mener? Sorry, men så pene jenter er ikke single lengre enn det.

Tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så morsom i måten du tenker på. Men på en måte er jeg litt enig... Hvis du liker en person kjempegodt har du jo lyst å hoppe i senga snarest mulig. Hvorfor late som man ikke har lyst bare for å teste han ut? Idiotisk.

Og hva er idiotisk med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Nå ble jeg nysgjerrig her... Kan vi ikke få se det bildet, vi som ikke har sett det? :)

Det ble jeg også. Denne jente må virkelig være pen. Jeg er veldig nysgjerrig, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Ja, jeg ville vel anta at selv i dagens samfunn er det fortsatt lettere for en mann å finne en seriøs kvinne, enn for en kvinne å finne en seriøs mann. Men jeg kan jo selvfølgelig ta feil.

Finnes det seriøse kvinner? Hvor?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss
Finnes det seriøse kvinner? Hvor?!?

Vel de aller fleste kvinnene her på forumet er seriøse i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lilja_*
Og hva er idiotisk med det?

Fordi det er et spill og en offermentalitet. Jeg vil heller velge å gå til sengs med en fyr når jeg føler for det. Så får han bare dumpe meg etterpå om det er det han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Hei har jeg tydeligvis gått glipp av mye. F.eks bilde av Euforia, hehe.

Alle hankjønnene ble i alle fal euforiske! Er det noen her på KG som skal skrive "Ja, jeg er pen" i passende tråder så er det henne. :cool:

*Vente på tilsvarende postinger fra andre pene kvinenr her på KG*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal_mann
Håper du tar feil og at den eneste som jakter på meg de neste 20 år er kjæresten min.

Uansett om du er sammen med han resten av livet så vil du nok bli jaktet på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Regner med du har kontroll på pene jenter og hvem av dem som er single hvor lenge?

Jeg har det vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Alle hankjønnene ble i alle fal euforiske! Er det noen her på KG som skal skrive "Ja, jeg er pen" i passende tråder så er det henne. :cool:

Du har sikkert tatt vare på bildet du, Brutal mann. Kan du ikke poste det i et innlegg da?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...