Gjest Stjernedryss Skrevet 23. juli 2009 #601 Skrevet 23. juli 2009 Stjernedryss: De fleste synes hun er søt. Ser uskyldig ut med dådyrøyne og halvlangt lyst hår. Ikke la deg lure av utseende hennes, hun står på sine krav og lar seg ikke tråkke på. Hun viser sjeldent sin egen sårbarhet, men er den venninnene tyr til når de har det vanskelig. Bortsett fra hårfargen og at jeg tror de fleste synes jeg er søt stemmer nok ikke resten her så bra, men godt forsøk Amu: Tynn, pen, mørkt hår, rettferdig, lett for å bli venn med folk og får sjelden uvenner
Miss X Skrevet 23. juli 2009 #602 Skrevet 23. juli 2009 (endret) CeeCee: Moden kvinne i 30-årene med mye livserfaring. En kvinne som kunne vært til stor hjelp for en yngre jente. En man lett kunne bli venner for livet med. En kvinne som gir råd og som alltid stiller opp for andre. Har et barn og en samboer. Ca. 165 høy, blond. (Lurer veldig på om jeg treffer noe her ) Endret 23. juli 2009 av Miss X
Miss X Skrevet 23. juli 2009 #603 Skrevet 23. juli 2009 Chrizzy: Spennende og kunstnerisk kvinne i 30- eller 40-årene. Er intellektuell og reflekterende, og liker å sitte i en god stol og lese en bok med spennende og utfordrende problemstillinger. Er rundt 170 høy med hår i forskjellige brunfarger. En man gjerne tar en kaffe med, og en som ville vært et godt intervjuobjekt.
Gjest amu Skrevet 23. juli 2009 #604 Skrevet 23. juli 2009 Bortsett fra hårfargen og at jeg tror de fleste synes jeg er søt stemmer nok ikke resten her så bra, men godt forsøk Amu: Tynn, pen, mørkt hår, rettferdig, lett for å bli venn med folk og får sjelden uvenner Har jeg rett hvis jeg sier du er glad i å danse, folk legger merke til deg på byen fordi du har det artig og ikke tar deg selv høytidlig. Du er omsorgsfull og reiser deg for gamle damer på trikken? Jeg har ikke mørkt hår, men mye av det andre stemmer ganske bra:)
Gjest Stjernedryss Skrevet 23. juli 2009 #605 Skrevet 23. juli 2009 Har jeg rett hvis jeg sier du er glad i å danse, folk legger merke til deg på byen fordi du har det artig og ikke tar deg selv høytidlig. Du er omsorgsfull og reiser deg for gamle damer på trikken? Jeg har ikke mørkt hår, men mye av det andre stemmer ganske bra:) Jeg er ikke spesiellt danseinteressert, men sånn utedansing på byen liker jeg ja, så der tror jeg du har ganske rett. Jeg er veldig lite omsorgsfull av meg, men jeg skulle ønske jeg var det da... Jeg får det bare ikke til Så du har vel delvis rett.
Steinar40 Skrevet 23. juli 2009 #606 Skrevet 23. juli 2009 Steinar: Mørkeblondt kort hår. Skiller seg ikke ut hva gjelder klesstil. En fyr man først legger merke til når man prater med ham. Da er han opmerksom og lyttende, får samtalepartner til å føle seg vel. Ser for meg han er meget fornuftig, har som regel både en plan A,B og C i tilfelle ett eller annet oppstår. Han blir litt satt ut av mennesker som er veldig impulsive. hehe Spesielt det med plan A, B og C er nok treffende, i sammen med det om impulsive folk. Du er nok på god vei til å bli ganske flink til å lese personligheter, amu Beskrivelsen din av WW er jeg også med på.
Steinar40 Skrevet 23. juli 2009 #607 Skrevet 23. juli 2009 Det var ikke frekt ment altså. Jeg bare tenkte Steinar trengte en forklaring på hvorfor jentene her virker vanskelige å komme innpå og kvinneguiden funker dårlig som sjekkested. Dame blir ofte skeptiske til menn som er veldig på sjekkern, og selv om han ikke er sånn i virkeligheten hjelper ikke det da det kun er det inntrykket her inne vi får. Jeg forstår veldig godt at damer er skeptiske til menn som er veldig på sjekkern. Er ikke helt sånn ment her heller alltid da hehe
CeeCee Skrevet 23. juli 2009 #608 Skrevet 23. juli 2009 CeeCee: Moden kvinne i 30-årene med mye livserfaring. En kvinne som kunne vært til stor hjelp for en yngre jente. En man lett kunne bli venner for livet med. En kvinne som gir råd og som alltid stiller opp for andre. Har et barn og en samboer. Ca. 165 høy, blond. (Lurer veldig på om jeg treffer noe her ) Mye rett her. Jeg er noe høyere. Og jeg stiller ikke opp for alle andre lenger. Jeg har lært meg å si nei og ta litt mer hensyn til meg selv og mine egne behov. Jeg gir alltid råd da, enten man ber om det eller ei. Jeg er heller ikke samboer.
Gjest womenwomen Skrevet 23. juli 2009 #609 Skrevet 23. juli 2009 Kristian: Lys i håret, kort og litt rufsete frisyre. Våkne blå øyne som får med seg detaljer og flakker rundt i rommet for ikke å gå glipp av hva som skjer. Rundt 180 høy, tynn uten å se hengslete ut. Diesel bukser og t-skjorter i ulike merker. Kvikk i replikken, får mennesker til å le. En snill fyr som fremdelses har kontakt med kompiser fra barneskolen. Surret litt med å finne ut hva han ville bli, men jobbet hardt da han fant sin vei. Steinar: Mørkeblondt kort hår. Skiller seg ikke ut hva gjelder klesstil. En fyr man først legger merke til når man prater med ham. Da er han opmerksom og lyttende, får samtalepartner til å føle seg vel. Ser for meg han er meget fornuftig, har som regel både en plan A,B og C i tilfelle ett eller annet oppstår. Han blir litt satt ut av mennesker som er veldig impulsive. BrutalMann: Middels høy og middels kraftig. Ikke opptatt av klær, går i det som er fornuftig ut fra vær. Bryr seg heller ikke mye om hva andre mener om ham. Han får fnatt av overfladiske mennesker. For ham er det et tegn på åndelig forfall når folk er opptatt av det ytre fremfor ekte kvaliteter. Han blir muligens sett på som litt sær av dem han jobber med, men de respekterer han fordi han står på sitt og jobber mot det som for ham er viktig. Stjernedryss: De fleste synes hun er søt. Ser uskyldig ut med dådyrøyne og halvlangt lyst hår. Ikke la deg lure av utseende hennes, hun står på sine krav og lar seg ikke tråkke på. Hun viser sjeldent sin egen sårbarhet, men er den venninnene tyr til når de har det vanskelig. WW: Opp og ned uten forvarsel. Hun er blid som ei lerke for så uten forvarsel bli fly forbannet. Hun vet hun ser bra ut og bruker dette for alt det er verdt. Men hun er redd for og eldes og miste taket hun har på mannfolk. Hun kler seg i elgante klær, gjerne i sort og rødt. Hun kan være litt ondskapsfull. Ser hun en kvinne som har draget på enn mann, kan hun finne på å kapre denne kun for å bekrefte at hun kan, ikke for at hun er interessert i mannen. Huff - du beskriver meg jo som om jeg skulle vært den slemme heksa " Alex " i Dynastiet ...he he Når det gjelder temperamentet har du litt rett - men jeg er like blid igjen 2 sekunder etter jeg har sagt ifra ..da er jeg ferdig med det : ) Ja - jeg går ofte i røde klær .Yndlingsfarge -Jeg går ikke etter opptatte menn - det har jeg aldri gjordt ! Så der er jeg uskyldig .Jeg har ikke så stort markeringsbehov - som du uttrykker : )Og jeg er aldri ondskapsfull .Verden har vært snill mot meg - og jeg er snill og generøs tilbake mot andre !
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. juli 2009 #610 Skrevet 23. juli 2009 GjestDelux: Hvem skulle skrive manuset til nachspillet på KG-festen? Bare sånn for å bevege oss litt tilbake til emnet... Jeg sa at det kunne være en selvutnevnt sjef, som gjerne kunne delegere og samarbeide, men det må være en sjef og ikke flere. En som ville fortsette, som sa "nå tar jeg over styringen". Festen var slutt. Jeg dro på nachspiel sammen "med noen andre" (uvisst hvem). Tenkte jeg skulle gi meg mens leken var god.
CeeCee Skrevet 23. juli 2009 #611 Skrevet 23. juli 2009 Kan ikke du bare ta den biten også da, siden det ikke er noen som melder seg frivillig? Jeg er kjempespent på hva som skjer videre!
Steinar40 Skrevet 23. juli 2009 #612 Skrevet 23. juli 2009 Jeg er ikke spesiellt danseinteressert, men sånn utedansing på byen liker jeg ja, så der tror jeg du har ganske rett. Jeg er veldig lite omsorgsfull av meg, men jeg skulle ønske jeg var det da... Jeg får det bare ikke til Så du har vel delvis rett. Hva tenker du spesielt på her da?
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. juli 2009 #613 Skrevet 23. juli 2009 Kanskje i morgen kveld når jeg har litt tid kan jeg alltids avslutte historien. Det krever at jeg kjenner brukerne, og det kan bli litt vanskelig! Er ikke så god menneskekjenner. Men jeg kan jo bli inspirert av profilene i noen ulike tråder, og få inspirasjon derfra.
Gjest amu Skrevet 23. juli 2009 #614 Skrevet 23. juli 2009 Huff - du beskriver meg jo som om jeg skulle vært den slemme heksa " Alex " i Dynastiet ...he he Når det gjelder temperamentet har du litt rett - men jeg er like blid igjen 2 sekunder etter jeg har sagt ifra ..da er jeg ferdig med det : ) Ja - jeg går ofte i røde klær .Yndlingsfarge -Jeg går ikke etter opptatte menn - det har jeg aldri gjordt ! Så der er jeg uskyldig .Jeg har ikke så stort markeringsbehov - som du uttrykker : )Og jeg er aldri ondskapsfull .Verden har vært snill mot meg - og jeg er snill og generøs tilbake mot andre ! Beklager, mente ikke at du er ond og går etter menn om er opptatte, men at du av kjedsomhet på byen kan finne på å utkonkurrere single kvinner. Jeg ser også for meg at du kan få menn til å føle seg usikre bare for å teste ut at din kvinnelige sjarm ennå fungerer.
kristian82 Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #615 Skrevet 23. juli 2009 Kristian: Lys i håret, kort og litt rufsete frisyre. Våkne blå øyne som får med seg detaljer og flakker rundt i rommet for ikke å gå glipp av hva som skjer. Rundt 180 høy, tynn uten å se hengslete ut. Diesel bukser og t-skjorter i ulike merker. Kvikk i replikken, får mennesker til å le. En snill fyr som fremdelses har kontakt med kompiser fra barneskolen. Surret litt med å finne ut hva han ville bli, men jobbet hardt da han fant sin vei. Hmm, ikke så værst! Bommer litt på fysikken og hår og øyer men. Diesel klær har jeg heller ikke. :gjeiper: Amu: 157 høy, ganske kort brunt hår, bruker lesebriller, brune øyer. Tynn men bra trent. Veldig søtt og uskyldig ansikt. Jobber som legesekretær, men vil bli sykepleier. Favorittfargen er grønn. Glad i fest og morro, men liker seg bedre på privatfester enn på byen.
Gjest womenwomen Skrevet 23. juli 2009 #616 Skrevet 23. juli 2009 Beklager, mente ikke at du er ond og går etter menn om er opptatte, men at du av kjedsomhet på byen kan finne på å utkonkurrere single kvinner. Jeg ser også for meg at du kan få menn til å føle seg usikre bare for å teste ut at din kvinnelige sjarm ennå fungerer. Jeg er født flørtete .Og jeg elsker å flørte - det er morsomt ! Det er min personlighet - jeg kan ikke forandre det .Jeg blir bare verre jo eldre jeg blir med den flørtinga ...he he Eneste måten å få utløp for det er jo å gå ut . Men jeg gjør jo ikke noe galt - annet enn å flørte .Syns det er uskyldig jeg .Men det er medisin for meg .Føler meg bedre etter en kveld på byen , blidere , gladere , yngre ...ja you name I`t : ) Jeg tror jeg er avhengig av dette -ellers blir livet kjedlig for meg .Synd men sant .Min måte å være sosial på - kan du si ...he he Ja - jeg utkonkurrerer gjerne single kvinner - når det gjelder en manns oppmerksomhet som jeg selv liker ! Ja jeg liker å teste ut sjarmen og få respons .Det gjør vell alle innimellom ? Naturlig det !
Gjest amu Skrevet 24. juli 2009 #617 Skrevet 24. juli 2009 Amu: 157 høy, ganske kort brunt hår, bruker lesebriller, brune øyer. Tynn men bra trent. Veldig søtt og uskyldig ansikt. Jobber som legesekretær, men vil bli sykepleier. Favorittfargen er grønn. Glad i fest og morro, men liker seg bedre på privatfester enn på byen. Jeg er tynn og bruker lesebriller. Du har også rett i at jeg er glad i fest og morro, men resten ble bomskudd du gitt:)
Gjest gjestdeluxe Skrevet 24. juli 2009 #618 Skrevet 24. juli 2009 Kan ikke du bare ta den biten også da, siden det ikke er noen som melder seg frivillig? Jeg er kjempespent på hva som skjer videre! Jeg ble så trett og har masse å gjøre hele helgen. Har ikke energi til overs. Får få nok søvn...så en annen gang.
grafenberg Skrevet 27. juli 2009 #619 Skrevet 27. juli 2009 Kristian82: Litt ladies-man og ganske så sosial, eller er han det? Jeg vil tro ettersom han er her dag ut og dag inn at han er en liten nerd som ser ganske bra ut. Syns han virker skikkelig grei jeg, helt sikkert en god kamerat for de som kjenner han Lurer litt på åssen folk oppfatter meg..
Hinata Skrevet 27. juli 2009 #620 Skrevet 27. juli 2009 Er jo juks når du har profilbilde av deg selv her inne da grafenberg. Ellers holder jeg meg utenfor diskusjonen, for jeg vet allerede svaret
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå