Steinar40 Skrevet 23. juli 2009 #561 Del Skrevet 23. juli 2009 Hehe jeg har bare lagt merke til deg.. Bamsemums.. hm.. en grom, god kar.. litt bamsete og kosete.. Grom og god kar - jo, håper da det Og kosete - ja, du skulle bare vite hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 23. juli 2009 #562 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Kristian: Nokså høy og tynn, høy utdannelse som har tatt veldig mye av tiden hans, og har derfor ikke funnet så mye tid til kjæreste/kone/dame. Er veldig smart, og ville funnet mange "soulmates" der ute. Er omsorgsfull og bryr seg om andre, men kan også bryte ut når det trengs.. Endret 23. juli 2009 av Miss X Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #563 Del Skrevet 23. juli 2009 Kristian: Nokså høy og tynn, høy utdannelse som har tatt veldig mye av tiden hans, og har derfor ikke funnet så mye tid til kjæreste/kone/dame. Er egentlig veldig smart, og ville funnet mange "souldmates" der ute. Er omsorgsfull og bryr seg om andre, men kan også bryte ut når det trengs.. Bommer på utseende, men var jo veldig hyggelige antagelser du ellers hadde om meg da. Mye rett også, om jeg må si det selv hehe. Miss x: 172, blond, grønne øyer, slank med former. Jobber som førskolelærer. Hjemmekjær og omsorgsfull, men langt fra kjedelig. Spiller håndball, eller har spilt det. Har 1 barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 23. juli 2009 #564 Del Skrevet 23. juli 2009 Steinar: Har en tendens til å ville fremstå som barsk og mandig, noe han også er, men han har mange følelser dypt inne i seg som lengter etter å komme ut. Han leter etter ei real dame å finne på sprell med, som den ungfolen han føler seg som.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 23. juli 2009 #565 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Bommer på utseende, men var jo veldig hyggelige antagelser du ellers hadde om meg da. Mye rett også, om jeg må si det selv hehe. Miss x: 172, blond, grønne øyer, slank med former. Jobber som førskolelærer. Hjemmekjær og omsorgsfull, men langt fra kjedelig. Spiller håndball, eller har spilt det. Har 1 barn. Hehe. Er nok lavere enn det - men vokser nok litt til, er mellomblond, har blå øyne. Slank med former - ja. Jobber ikke som førskolelærer , er hjemmekjær (men vil gjerne dra på oppdagelsestur, altså..) og omsorgsfull (om jeg skulle si det selv). Har spilt håndball som yngre. Har ingen barn (foreløpig). Kjedelig ville jeg absolutt ikke anse meg selv som, nei, selv om jeg kan virke som en normal person på gata. Har mange sprell foran meg enda. Endret 23. juli 2009 av Miss X Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. juli 2009 #566 Del Skrevet 23. juli 2009 Steinar: Har en tendens til å ville fremstå som barsk og mandig, noe han også er, men han har mange følelser dypt inne i seg som lengter etter å komme ut. Han leter etter ei real dame å finne på sprell med, som den ungfolen han føler seg som.. Jeg er avslørt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annemor30 Skrevet 23. juli 2009 #567 Del Skrevet 23. juli 2009 Oki,Good. Criminal minds er bra ja . FF føler jeg meg tvunget til å si "mm, det er kjipt as!". ikke sansen for ff idet hele tatt tjihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 23. juli 2009 #568 Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg er avslørt! Jeg traff, altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. juli 2009 #569 Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg traff, altså? Ja, mitt i blinken vet du - skikkelig inner-10er! Synd det ikke var med en av amors piler da men hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 23. juli 2009 #570 Del Skrevet 23. juli 2009 Hehe. Er nok for ung. Kan ikke skjønne at du ikke fikk napp første dagen, jeg da . Du virker jo som en super kar for en litt eldre kvinne som vil ha en forandring i livet, for eksempel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. juli 2009 #571 Del Skrevet 23. juli 2009 Hehe. Er nok for ung. Kan ikke skjønne at du ikke fikk napp første dagen, jeg da . Du virker jo som en super kar for en litt eldre kvinne som vil ha en forandring i livet, for eksempel.. Tja, det kan du si hehe Og takk forresten Dette er jo ikke noe typisk "date" sted vet du, så det blir nok en del vanskeligere her. Er ikke bare derfor jeg er her heller - også til dels for å gi og få litt gode råd etc. Men forhåpentligvis kan det jo hende at det er noen jenter som sitter på gjerdet her. Hvem vet ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 23. juli 2009 #572 Del Skrevet 23. juli 2009 Tja, det kan du si hehe Og takk forresten Dette er jo ikke noe typisk "date" sted vet du, så det blir nok en del vanskeligere her. Er ikke bare derfor jeg er her heller - også til dels for å gi og få litt gode råd etc. Men forhåpentligvis kan det jo hende at det er noen jenter som sitter på gjerdet her. Hvem vet ..... Dessverre tror jeg nok flørtingen din bare skremmer bort damer her inne. Det blir nok for direkte for de fleste, så mulig det kan virke mot sin hensikt, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 23. juli 2009 #573 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Hvorfor det? Jeg synes det er litt søtt jeg, at man tør være så ærlig, mener jeg. Hadde jeg vært et par tiår eldre hadde jeg tatt kontakt. Det er viktig å være seg selv, så ikke jenta plutselig tror gutten er annerledes (eller omvendt). Da får man seg hvertfall ikke noe på sikt. Endret 23. juli 2009 av Miss X Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. juli 2009 #574 Del Skrevet 23. juli 2009 Dessverre tror jeg nok flørtingen din bare skremmer bort damer her inne. Det blir nok for direkte for de fleste, så mulig det kan virke mot sin hensikt, hehe. Hmmmmm - det var jo faktisk interessant. Egentlig har jeg ikke tenkt noe særlig på at jeg flørter engang jeg da men. Chatting er jo annerledes enn prating og jeg har egentlig ikke chattet noe på 5 år. Som sagt så er jeg også her for å få gode råd Så hva reagerer du spesielt på da - hva mener du med for direkte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 23. juli 2009 #575 Del Skrevet 23. juli 2009 Nå er du helt ute på viddene. Jeg tror Euforia er pen, noe annet har jeg aldri sagt Jeg har heller aldri sagt at dere lar dere imponere av hva som helst (men jeg må inrømme at jeg stusser litt når russiske luksusprostituerte blir betegnet som idealet). Alt håp er nok ikke ute for meg ennå nei, verre med deg tenker jeg Det er ikke hva du sier, men måten du sier ting på det reageres på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 23. juli 2009 #576 Del Skrevet 23. juli 2009 Hmmmmm - det var jo faktisk interessant. Egentlig har jeg ikke tenkt noe særlig på at jeg flørter engang jeg da men. Chatting er jo annerledes enn prating og jeg har egentlig ikke chattet noe på 5 år. Som sagt så er jeg også her for å få gode råd Så hva reagerer du spesielt på da - hva mener du med for direkte? Kommentarer som "synd det ikke var amors piler" blir i hvertfall alt for direkte for meg. En litt mer diskre måte å gi utrykk for at man liker noen på er jo kommentarer som "Morsomt at du har vært i australia, dit kunne jeg også tenke meg å dra faktisk". Elendig eksempel så klart, men poenget er liksom at du viser at dere har noe felles, men samtidig ikke trenger deg på. Husk at vi jenter ønsker å føle oss spesielle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 23. juli 2009 #577 Del Skrevet 23. juli 2009 Det er ikke hva du sier, men måten du sier ting på det reageres på. Okei, jeg reagerer på alt du sier og måten du sier det på, så det er greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 23. juli 2009 #578 Del Skrevet 23. juli 2009 Unnskyld meg, men dette synes jeg virker helt teit.. Det er da en god ting å beskytte seg mot slike ting. DET synes jeg viser styrke. Å utsette ting fordi man vet det er til sitt eget beste. Å velge å utsette nytelse NÅ, og heller få dobbelt igjen senere med "den rette". Du oppfordrer rett og slett til å være horete. Enkelt og greit. Og hva er galt med det? Har hun lyst så har hun lov. Samme pokker hva aspiranter til Ottar måtte mene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. juli 2009 #579 Del Skrevet 23. juli 2009 Kommentarer som "synd det ikke var amors piler" blir i hvertfall alt for direkte for meg. En litt mer diskre måte å gi utrykk for at man liker noen på er jo kommentarer som "Morsomt at du har vært i australia, dit kunne jeg også tenke meg å dra faktisk". Elendig eksempel så klart, men poenget er liksom at du viser at dere har noe felles, men samtidig ikke trenger deg på. Husk at vi jenter ønsker å føle oss spesielle. Joda, jeg vet at jenter ønsker å føle seg spesielle - hvem gjør ikke det hehe Og "den rette" skal nok få føle seg spesiell nok - det skal du ikke tvile på Men "her inne" er det veldig vanskelig fordi jeg ikke ser noen, vet ikke alder eller bosted osv. Derfor blir jeg vel litt som han sommerfugl-hannen min da - jeg flyr litt fra blomst til blomst hehe Men jeg er ikke akkurat helt sånn ute i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. juli 2009 #580 Del Skrevet 23. juli 2009 Synes mange kvinner ville hatt godt av å ikke være så mistenksomme, men heller være selvsikre og nyte livet. Slik som meg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå