Gå til innhold

Mammaliv!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

God morgen :)

Hurra litt sånn på etterskudd for 4-åring i hus :)))

Barneselskap er vel et must når man er 4..hehe,godt hun vet hva hun vil!

Ang hardhendt og vondt,jm min er lik,men helt normalt og baby merker det ikke særlig :)

Vann i kroppen ja,jeg har sjeldent gravidsymptom og har vann i ørene,elr dobbeldott..det er slitsomt..men vær flink og hev beina alltid når du sitter..:)

Men du? Gruer du deg ikke til nytt familiemedlem,mindre tid til 4åringen osv? Jeg sliter voldsomt med de tankene. Har du gode tanker rundt det?

Ha en fin dag :)

Endret av Luremegpå
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

God morgen :)

Hurra litt sånn på etterskudd for 4-åring i hus :)))

Barneselskap er vel et must når man er 4..hehe,godt hun vet hva hun vil!

Ang hardhendt og vondt,jm min er lik,men helt normalt og baby merker det ikke særlig :)

Vann i kroppen ja,jeg har sjeldent gravidsymptom og har vann i ørene,elr dobbeldott..det er slitsomt..men vær flink og hev beina alltid når du sitter.. :)

Men du? Gruer du deg ikke til nytt familiemedlem,mindre tid til 4åringen osv? Jeg sliter voldsomt med de tankene. Har du gode tanker rundt det?

Ha en fin dag :)

God kveld får eg seia då! :)

Takk for gratulasjon! :) Barneselskap er nok eit must for ein 4-åring, ja. ;) Iallfall for mi jente, som i lang tid har snakka om kven ho skal invitera i bursdagen sin. I fjor nevnte ho det ikkje med eit ord, og var storfornøyd med å berre ha familieselskap. Men jenta mi koste seg virkelig i barnebesøket i går, og det var veldig kjekt å sjå kor stor glede ho hadde av det. :)

Satsar på at det stemmer at babyen ikkje merkar noko særlig til det, sjølv om jordmor er litt hardhendt. Det føltest berre så skummelt då ho dreiv og trykte så hardt heilt nedest i magen, der hovudet til babyen ligg!

Vatn i øyrene høyrest ikkje noko særlig ut. Eg er flink til å sitja med beina heva om kveldane. Men ellers på dagen har eg rett og slett ikkje tid til å sitja på rumpa. :fnise:

Joda, eg gruar meg litt til å få mindre tid til 4-åringen min. Det kjem nok til å bli ein stor overgang for henne, sidan ho er vant med å få all oppmerksomhet frå oss foreldre! Men mest av alt så synst eg det er på høg tid at ho får søsken, rett og slett fordi eg trur ho har godt av det! Ho er eit typisk enebarn, som ikkje er så vant med å måtte dela med og ta hensyn til andre barn. I barnehagen er ikkje dette noko problem i det heile tatt. Der er ho stille og forsiktig av seg, og alltid snill. Men når ho har besøk av andre barn her heime, så vil ho helst ikkje dela leikane sine med andre,og blir lett sur og går vekk/vil ikkje leika meir, viss andre låner nokre av leikane hennar som ho vil ha sjølv. Og ho kan bli skikkelig sint enkelte gangar, og seia dumme ting. Eg var nødt til å snakka masse med henne om dette før barnebesøket i går, at ho måtte hugsa på å låna vekk leikane sine til dei andre, og at ho måtte vera blid og grei med alle. Og jammen er eg stolt av kor bra ho klarte dette, så ho kan når ho vil! :) Dei andre ungane fekk låna leikane hennar, og ho var blid og glad, strålte sol ei sol heile tida, og leika og tøysa med dei andre barna.

Eg er sjølv eldst i ein søskenflokk på 5, og har alltid vore vant med å måtte dela og ta hensyn til dei andre søskena mine. Og eg ser at jenta mi også treng søsken å bryna seg på, og måtte ta hensyn til. Ho gledar seg også veldig til å bli storesøster, og snakkar masse om alt ho skal læra veslesøstera si. Jenta mi er også veldig opptatt av magen min og babyen som er der inne. Innimellom drar ho opp gensaren min, for å kyssa og kosa på magen min. :hjerte: Og så pratar ho gjerne litt til veslesøstera si i magen. For nokre dagar sidan, kom ho med ein litt morsom kommentar. Me var på badet om morgonen, og jenta mi stod og studerte magen min nøye, før ho sa: "Mamma, magen din ser ut som ein luftballong!" :ler:

For meg som alltid har ønska meg minst 4 barn, og sett på det som akkurat passelig (kanskje fordi eg sjølv har vakse opp i ein stor søskenflokk?), så synst eg det er på høg til at jenta mi får søsken! Eg veit sjølv kor kjekt eg sysnt det var å ha mange søsken, då eg sjølv var liten. Og det er også veldig koselig å ha stor familie, no når eg er vaksen. Så eg ser faktisk nesten kun det positive med å få eit barn til! :) Det einaste eg som sagt er litt redd for, er at det blir så travelt heilt i starten, med ein baby i hus, at eg ikkje klarar å gi storesøster så mykje oppmerksomhet som eg ønskjer. Men eg skal prøva å vera veldig bevisst på akkurat dette, og bruka så mykje tid på storesøster som eg har tid og overskudd til. Får berre håpa at veslesøster ikkje har kolikk, slik storesøster hadde dei 2 første månadene! Då var det nemlig skriking heile nettene, og eg gjekk rundt i konstant koma i månadsvis, på grunn av søvnmangel. Satsar på ein sovebaby denne gangen, så blir alt så mykje lettare. ;)

Endret av Mirabella76
Skrevet

Tenkte eg kunne laga ei tippeliste her inne! :)

Når trur dåke at eg kjem til å føda? Kan jo seia at eg har ultralydtermin 18. desember, mens min eigen utrekna termin i forhold til når eggløysing var, er 19. desember. Forrige gang eg var gravid, fødte eg 2 dagar over termin.

Ja, då er det berre til å starta tippinga! ;)

Skrevet

Mornings!

Sä du har hatt lysst på mange barn,det kan jeg godt forstå hvis dere er stor søskenflokk :)

Jeg og er eldst,men det er omtrent 7&10år forskjell,og det er på en måte ikke samme kontakten.

jeg bare gruer meg pga alt som skjedde etter fødsel forrige gang osv.

Men klart jentå di e større,og mener ikke det er enklere,men du og hun kommuniserer jo veldig annerledes :)

Men med det behagelige svangerskapet ditt,tenker du mer barn? Stilige du :)

Jeg tipper 17.12,så får vi se da!

Funnet navn btw?

Skrevet

Jeg tipper 15. desember :laugh: Får jeg premie om jeg tipper riktig?? :fnise:

Skrevet (endret)

Mornings!

Sä du har hatt lysst på mange barn,det kan jeg godt forstå hvis dere er stor søskenflokk :)

Jeg og er eldst,men det er omtrent 7&10år forskjell,og det er på en måte ikke samme kontakten.

jeg bare gruer meg pga alt som skjedde etter fødsel forrige gang osv.

Men klart jentå di e større,og mener ikke det er enklere,men du og hun kommuniserer jo veldig annerledes :)

Men med det behagelige svangerskapet ditt,tenker du mer barn? Stilige du :)

Funnet navn btw?

Eg har alltid hatt lyst på mange barn, ja. Faktisk heilt frå eg sjølv var barn! Er nok mykje fordi eg sjølv har vakse opp i ein stor søskenflokk, og sett kor kjekt det er med mange søsken. Har alltid sagt at eg ønskjer meg 4-6 barn. Eg er som sagt eldst av 5 søsken. Det er ikkje meir enn 5 år mellom meg og nr 4, så me er veldig tett i alder. Så kom yngste søstera mi akkurat 5 år etter det igjen, så ho vart ein skikkelig attpåklatt, i forhold til oss 4 andre som var så tett i alder. Eg hugsar fortsatt kor stort det var å bli storesøster igjen, når eg var 10 år gammal. Følte meg nesten som ei mamma for veslesøstera mi, for eg elska å passa på henne. ;)

Eg kunne med glede ha fått minst 4 barn, for det synst eg er heilt perfekt! :) Og eg har jo som du seier, hatt kjempelette og ukompliserte svangerskap! Problemet er berre at eg allerede er 36 år gammal, og eg strevar allerede veldig med å bli gravid. Det tok jo nesten 3 år med aktiv prøving, ein tidleg abort, og eit prøverørsforsøk, før eg endelig vart gravid med vesla i magen. Med storesøster tok det "berre" 8 månader å bli gravid. Og eg blir jo ikkje akkurat meir fruktbar med åra, dessverre! Så eg tør på ingen måte å håpa på fleire barn enn storesøster, og vesla i magen. Men eg kjem aldri til å gi opp håpet om å få fleire barn, før eg ein dag får bekrefta 100% sikkert at eg har kome i overgangsalderen, og blir nødt til å innsjå at eg ikkje kan få barn lenger. Så lenge overgangsalderen ikkje har kome, så vil eg alltid ha eit håp om fleire barn. Trur nok aldri eg kjem til å bruka prevensjon meir, for å vera heilt ærlig. Vil ikkje la ein sjanse til å bli gravid gå frå meg, samme kor liten den måtte vera.

Kva var det som skjedde etter den forrige fødselen din egentlig? Må innrømma at eg ikkje klarar å koma på kva det var. :sjenert: Men eg forstår absolutt det du seier om at jenta mi er større enn ditt barn. Og det er jo klart at det er meir travelt med ein 1- eller 2 -åring i hus, enn ein 4-åring. Og jenta mi forstår jo som du seier mykje meir av det som skal skje, og er veldig opptatt av at ho skal bli storesøster. Men eg er spent på om ho kjem til å bli veldig sjalu, med tanke på at ho har vore enebarn i 4 år, og er vant med å få all oppmerksomheten av oss foreldre!

Me har egentlig funne navn for lenge sidan, ja. Det er berre ein liten ting som gjer at me er usikre og tenker at det kanskje er litt dumt å velga akkurat det navnet. Derfor har me på ein måte ikkje bestemt oss 100% enda, sjølv om eg ikkje klarar å sjå for meg noko anna navn på vesla i magen. ;)

Eg skal laga tippeliste! :)

Endret av Mirabella76
Skrevet (endret)

Det er notert! :)

Jeg tipper 22. desember! :)

Ok, det skal eg få med. :) Men eg håpar egentlig ikkje på akkurat den dagen, sidan fetteren til storesøster og vesla fyller 2 år då. ;)

Jeg tipper 15. desember :laugh: Får jeg premie om jeg tipper riktig?? :fnise:

Den er grei! :) Premie? Kva slags premie er det egentlig du tenker på? Ein ekte premie tilsendt i posten, eller heder og ære her i dagboka mi? ;)

Jeg tipper 8. desember.

*Tittei* ;)

Det er notert! :)

Den datoen eg håpar minst på, er julafta! Kan ikkje vera så veldig kjekt å ha bursdag på julafta, iallfall ikkje så lenge ein er barn. Men det kan jo godt henda at det skjer, for det er ikkje mange dagane eg må gå på overtid før julafta er der! :unsure: Men det er uansett ikkje noko eg får gjort med det, vesla kjem når ho vil uansett. ;) Og det viktigaste er jo sjølvsagt at ho er frisk og fin, samme kva dag ho velger å koma. :)

Endret av Mirabella76
Skrevet

TIPPELISTE:

- Marikke: 8. desember

- Kakaoen: 15. desember

- Luremegpå: 17. desember

- Lollipop: 22. desember

Skrevet (endret)

I det siste har vesla fleire gangar sparka så hardt inne i magen, at det rett og slett gjer vondt! Så det er tydelig at ho begynnar å bli stor no, og har meir kraft i sparka/bevegelsane sine enn før. ;) Ganske ubehagelig når det skjer, men eg er berre glad for det. For eg reknar jo med at mykje aktivitet der inne, tyder på at vesla har det bra. :) Veldig rart å tenka på at eg om berre eit par veker har ein baby i magen som er heilt ferdig utvikla, og berre ventar på å få koma ut og helsa på mamma, pappa og storesøster. :hjerte:

Endret av Mirabella76
Skrevet

Heder og ære er god premie det :gjeiper:

Men skal ikke stoppe deg hvis du kommer på døra med kake :fnise: hehe

Skrevet

Eg trur veslesøster kjem før termin - 14. desember. Men eg synst å hugsa at eg bomma på storesøster, så eg hadde ikkje akkurat sett mi lit til tippinga mi, om eg var deg. :fnise:

Skrevet

Heder og ære er god premie det :gjeiper:

Men skal ikke stoppe deg hvis du kommer på døra med kake :fnise: hehe

Ja, plutselig står eg der i døråpningen din, med ei ekte premiekake! Du veit aldri kva eg kan finna på. :ler:

Eg trur veslesøster kjem før termin - 14. desember. Men eg synst å hugsa at eg bomma på storesøster, så eg hadde ikkje akkurat sett mi lit til tippinga mi, om eg var deg. :fnise:

Den er grei! :) Hadde ikkje akkurat gjort meg noko om veslesøster kom litt før termin, så 14. desember er ein fin dato det. :) Hugsar ikkje kor mykje du bomma på storesøster, eg hugsar berre at det ikkje var nokon som tippa riktig dato. ;)

Jeg tror lille julaften :)

Det er notert! :) Men ho kan godt koma litt før altså, viss det er opp til meg. Men det er det jo ikkje! ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

TIPPELISTE:

- Marikke: 8. desember

- dreia: 14. desember

- Kakaoen: 15. desember

- Luremegpå: 17. desember

- Lollipop: 22. desember

- pysepusen: 23. desember

Endret av Mirabella76
Skrevet (endret)

Jeg tipper 21. desember :)

Det skal eg notera meg! :)

Tipper 20. desember.

Ok, eg skal få det med i tippelista! :)

Jeg tipper den 16. Desember :)

Notert! :) Hadde ikkje gjort noko å født nokre dagar før termin, nei. ;)

Endret av Mirabella76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...