Mirabella76 Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #221 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Nesten likt i løypa vi da Jeg fikk nemlig positiv EL-test på dag 14 (igår) Så her prøves det Ja, det er me då! Kos dåke med prøving. Kryssar fingrane for at dette blir VÅR prøveperiode, og at me får kvar vår positive graviditetstest i julegåve! Endret 7. desember 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. desember 2009 #222 Del Skrevet 7. desember 2009 ^drømmer^ om årets julegave :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #223 Del Skrevet 8. desember 2009 ^drømmer^ om årets julegave :rødme: Ja, eg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #224 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Fortsatt negative EL-testar, men no nærmar det seg nok veldig! Kryssar fingrane for at eg har litt tidlegare eggløysing denne gangen, enn eg har hatt i dei forrige syklusane mine. Endret 10. desember 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #225 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) I dag fekk eg overraskande positiv EL-test, på syklusdag 16! Endelig ser det ut til at syklusane mine begynnar å koma tilbake til normalen igjen. Så tidleg eggløysing har eg ikkje hatt etter at eg fekk jenta mi, som no er 1 år gammal. Trur nok det var lurt av meg å kutta ut nattamminga, for eg vil tru at det var all amminga som førte til at syklusane mine var så ustabile. No kryssar eg fingrane for at lutealfasen min blir litt lengre denne syklusen, for då er alt tilbake til slik det var før eg vart gravid første gangen! Forrige gang eg vart gravid, hadde eg eggløysing på dag 15 i syklusen. Reknar med at eggløysinga blir på dag 17 denne syklusen, sidan eg alltid pleier å få positiv EL-test to dagar på rad. Og det er jo ikkje gale, med tanke på kor sein eggløysing eg har hatt fram til no, etter at me vart prøvarar igjen! No jobbar me hardt for å få full klaff i PP5, slik at eg får verdens beste julegave i år! :rødme: Endret 11. desember 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #226 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Ein positiv graviditetstest hadde uten tvil vore årets beste julegave, så no satsar me alt på å få full klaff denne gangen! Eg har allerede bestemt meg for å ta ein graviditetstest på julafta, viss mensen ikkje har dukka opp innan den tid. Kryssar fingrane for at eg ikkje blir skuffa! Eg fekk forresten negativ EL-test i dag. Synst det var litt rart, sidan eg alltid pleier å få positiv EL-test to dagar på rad. Får virkelig ikkje håpa at det er eit dårlig tegn... Endret 12. desember 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. desember 2009 #227 Del Skrevet 12. desember 2009 Da har du sikkert bare fått EL en dag tidligere, og det er jo bra Jeg tester bare til jeg får positiv test jeg, så slutter jeg da og hopper til sengs den dagen og neste Jeg skal teste til helga jeg, søstern kommer mandag, så vil være ferdigtesta da, IKM er vel på mandag også tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #228 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Da har du sikkert bare fått EL en dag tidligere, og det er jo bra Jeg tester bare til jeg får positiv test jeg, så slutter jeg da og hopper til sengs den dagen og neste Jeg skal teste til helga jeg, søstern kommer mandag, så vil være ferdigtesta da, IKM er vel på mandag også tror jeg Ja, eg får satsa på at det er det som har skjedd! Eg er iallfall veldig glad for å få tidlegare eggløysing enn eg har hatt i dei forrige prøveperiodane - for eggløysinga har kome litt i seinaste laget før. Eg fortset alltid med EL-testar heilt til dei blir negative igjen! Synst det er greit å vita sikkert når eggløysinga skjer. Eg har høyrt at viss ein har kun ein dag med positiv EL-test, så skjer vanlegvis eggløysinga dagen etter positiv test. Men har ein fleire dagar med positive testar, så skjer eggløysinga sannsynlegvis på den siste dagen med positiv EL-test. Så då reknar eg med at eg har eggløysing i dag! I ein av dei tidlegare prøveperiodane våre, hadde eg positiv EL-test 3 dagar på rad! Må seia at eg vart litt overraska då, for det har aldri skjedd før, heller ikkje i løpet av dei 8 månadene me var prøvarar forrige gang. Så eg trur nok syklusane mine har vore litt i ulage etter fødselen, sidan eg har hatt så rare syklusar med sein eggløysing og kort lutealfase. Men no satsar eg på at alt er tilbake til normalen igjen, etter at eg slutta å amma jenta mi om natta! Eg trur nok heilt klart amming kan vera med på å laga sykluskrøll - for det ser jo ut til at det har blitt litt meir orden på syklusane mine av å kutta ned på amminga. Masse lykke til med testing til helga! Det blir spennande. Eg skal kryssa fingrane for deg! Endret 12. desember 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 15. desember 2009 #229 Del Skrevet 15. desember 2009 Oiiiii.....!!!! Krysser fingrene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #230 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Oiiiii.....!!!! Krysser fingrene!! Takk for det! Det hadde vore heilt fantastisk om eg testa positivt på julafta! Tenk, for ein perfekt julegave det ville ha vore! :rødme: Men eg har dessverre ein dårlig magefølelse denne prøveperioden. Eg veit ikkje kvifor, men eg føler meg berre så sikker på at eg ikkje blir gravid denne gangen - sjølv om me har fått prøvd ordentlig denne syklusen. Forrige syklus hadde eg derimot ein veldig god magefølelse, og følte på meg at eg kanskje kunne vera gravid - men det stemte jo ikkje. Så du skal berre sjå på at eg faktisk blir gravid denne prøveperioden, sidan magefølelsen min tydeligvis ikkje er til å stola på! Ja ja, det er lov til å håpa... Endret 15. desember 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfia Skrevet 16. desember 2009 #231 Del Skrevet 16. desember 2009 Dårlig magefølelse er bra Jeg var helt bombesikker på at det ikke kom til å klaffe den PP jeg ble gravid Så kaster en hel haug med :strix: :strix: :strix: og håper på at den dårlige magefølelsen holder seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #232 Del Skrevet 16. desember 2009 Dårlig magefølelse er bra Jeg var helt bombesikker på at det ikke kom til å klaffe den PP jeg ble gravid Så kaster en hel haug med :strix: :strix: :strix: og håper på at den dårlige magefølelsen holder seg Det høyrest bra ut! Får kryssa fingrane for at dårlig magefølelse er eit bra tegn for meg også! Eg har forresten like dårlig magefølelse fortsatt. For ei lita stund sidan sat eg nettopp og tenkte at eg følte meg 100% sikker på at eg ikkje vart gravid denne prøveperioden. Men så tenkte eg at ein kan jo aldri vera 100% sikker på slikt, så då forandra eg det til 99,9% sikker! Tusen takk for i store mengder! Håpar det gjer susen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 16. desember 2009 #233 Del Skrevet 16. desember 2009 Hurra for tidlig EL, kjempe bra at syklusene dine ser ut til å stabilisere seg Krysser alt jeg kan for at det er din tur i denne PP, hadde vært en fin julegave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 16. desember 2009 #234 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg føler meg sikker på at jeg ikke er gravid hver eneste pp jeg, det gjorde jeg de to gangene jeg har vært gravid også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #235 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Hurra for tidlig EL, kjempe bra at syklusene dine ser ut til å stabilisere seg Krysser alt jeg kan for at det er din tur i denne PP, hadde vært en fin julegave Ja, det var godt å endelig få litt tidleg EL igjen, etter så mange tullesyklusar! Får berre håpa at det fortset slik, og at lutealfasen blir litt lengre enn tidlegare. Men akkurat det gjenstår å sjå. Aller helst håpar eg å sleppa å finna det ut, og få ein positiv graviditetstest i julegave i staden! Eg klarar ikkje slutta å tenka på for ein fantastisk julegave det ville ha vore! :rødme: Jeg føler meg sikker på at jeg ikke er gravid hver eneste pp jeg, det gjorde jeg de to gangene jeg har vært gravid også Får satsa på at eg også kan bli gravid, sjølv om eg føler meg sikker på at eg ikkje er det. Forrige gang eg var gravid, følte eg på meg at det var noko på gang, i nokre dagar før eg testa. Men eg hadde ingen tydelige symptom, så sikker var eg ikkje før den dagen eg venta mensen, og den ikkje dukka opp! Endret 17. desember 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #236 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) På lørdag fekk eg plutselig ein litt god magefølelse. Då eg la meg fredags kvelden, føltest det som om eg hadde litt menssmerter. Eg tenkte at det var krise viss mensen kom i løpet av natta, for eg var berre på dag 8 etter EL. Men ingen mens dukka opp neste dag - så då vart eg litt optimistisk, og tenkte at det kanskje var eit graviditetssymptom. Men i går og i dag har eg ikkje kjent nokon ting som kan tyda på at eg er gravid, så no er magefølelsen min dårlig igjen. I dag er eg på dag 10 etter EL, og det er berre 3 dagar igjen til testing! Egentlig reknar eg med at IKM først er den 26. desember - men det er jo mykje kulare å testa på julafta, iallfall viss testen er positiv! Men eg fryktar at eg endar opp med å få ein skikkelig nedtur den dagen, i staden for verdens beste julegave! Men eg får prøva så godt eg kan å vera optimistisk ei stund til, sjølv om det ikkje er så lett. Endret 21. desember 2009 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 22. desember 2009 #237 Del Skrevet 22. desember 2009 Hei! Takk for hilsen i dagboka mi. Så spennende med testing på selveste juleaften! Jeg forventer EL på juleaften, men vi får nå se hva denne kroppen min klarer å prestere... hihi Titter innom igjen for å følge med deg videre i prøvingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #238 Del Skrevet 22. desember 2009 Hei! Takk for hilsen i dagboka mi. Så spennende med testing på selveste juleaften! Jeg forventer EL på juleaften, men vi får nå se hva denne kroppen min klarer å prestere... hihi Titter innom igjen for å følge med deg videre i prøvingen Koselig at du tok turen innom! Velkommen skal du vera her i prøverdagboka mi, Phobaeticus. Ja, det blir veldig spennande med testing på julafta! Håpar berre at eg slepper å bli skuffa. Kryssar fingrane for at du får EL på julafta, og at det er eit superegg som er på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfia Skrevet 23. desember 2009 #239 Del Skrevet 23. desember 2009 På lørdag fekk eg plutselig ein litt god magefølelse. Då eg la meg fredags kvelden, føltest det som om eg hadde litt menssmerter. Eg tenkte at det var krise viss mensen kom i løpet av natta, for eg var berre på dag 8 etter EL. Men ingen mens dukka opp neste dag - så då vart eg litt optimistisk, og tenkte at det kanskje var eit graviditetssymptom. Men i går og i dag har eg ikkje kjent nokon ting som kan tyda på at eg er gravid, så no er magefølelsen min dårlig igjen. Men husk på at dårlig magefølelse er bra Blir spennende å se i morgen, du må skrive med en gang du har testet. Jeg kommer ihvertfall til å vente i spenning :strix: :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 23. desember 2009 #240 Del Skrevet 23. desember 2009 Masse lykke til med testing i morgen, håper du får en kjempefin julepresang :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå