Gå til innhold

Mammaliv!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

Ja, då var mensen her igjen. :( Den kom i løpet av natta - så då er PP2 definitivt over, og me går inn i PP3. Eller prøveperiode og prøveperiode... Det blir vel sannsynlegvis ingen prøving denne syklusen heller, sidan det ser ut til at me er så uheldige å gå glipp av 2 prøveperiodar på rad, på grunn av at mannen min er på jobb. :sur:

Ein positiv ting er iallfall at lutealfasen min denne gangen var nøyaktig like lang som i forrige syklus. Så då er kanskje ikkje syklusen min heilt på styr etter fødselen likevel, sjølv om eg alltid hadde lengre lutealfase forrige gang me var prøvarar.

Det var jo ikkje akkurat noko bombe at mensen kom, sidan me egentlig ikkje hadde fått prøvd til rikig tidspunkt denne syklusen - men kjipt er det uansett. No er me i det minste eitt steg nærmare slutten på den ufrivillige prøvepausen vår, for å prøva å tenka litt positivt! ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var synd.. :tristbla: Selv om fornuften sier en ting, så kan man ikke la vær å håpe fordet.. :jepp:

Men som du sier så er dere et skritt nærmere, og syklusen ser ut til å ha stabilisert seg (noe som er gull verdt.) Det er viktig å fokusere på det positive! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må hilse på for å gi deg en klem :klemmer:

Dumme TR :kjefte: Kjedelig at det ikke blir noen ordentlig prøveperiode på deg denne syklusen, får håpe tiden går fort slik prøvingen kan starte for alvor i neste PP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var synd.. :tristbla: Selv om fornuften sier en ting, så kan man ikke la vær å håpe fordet.. :jepp:

Men som du sier så er dere et skritt nærmere, og syklusen ser ut til å ha stabilisert seg (noe som er gull verdt.) Det er viktig å fokusere på det positive! :klem:

Ja, eg visste jo at håpet var lite - men så lenge det var eit ørlite håp, så vart eg ganske skuffa når mensen kom. Men men, me får håpa på bedre lykke neste gang!

Eg er veldig glad for at syklusen ser ut til å ha stabilisert seg litt. Eg reknar med at syklusane fortsatt kjem til å variera litt i lengde framover, men ikkje så mykje som tidlegare. Eg har aldri hatt heilt stabile syklusar, ikkje før eg vart gravid første gang heller. Men så lenge lutealfasen er like lang i kvar syklus, så skal eg vera fornøyd - for det er det som er det avgjerande. Eg skal prøva å fokusera på det som er positivt framover, så blir forhåpentlig ventetida litt lettare å koma gjennom. :)

Må hilse på for å gi deg en klem :klemmer:

Dumme TR :kjefte: Kjedelig at det ikke blir noen ordentlig prøveperiode på deg denne syklusen, får håpe tiden går fort slik prøvingen kan starte for alvor i neste PP.

Takk for det! :klemmer:

Mensen er ikkje det kjekkaste eg veit om, nei - iallfall ikkje i desse prøvetider! :( Det einaste positive med at mensen kom, er at me er eitt steg nærmare ein ny ordentlig prøveperiode. ;) Håpar virkelig tida går fort framover, slik at me snart er i full gang med prøvinga igjen! No er eg nemlig overklar for å bli gravid igjen. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fy_fy: tanta...

:hoppe: for stabil syklus. Det er gull verdt nå i denne perioden. Min varierer litt mellom 27 og 30 dager så kan vel ikke helt klage jeg heller.

Ja, ikkje sant! :sur:

Eg kryssar fingrane for stabile syklusar også i tida framover! :) Mine syklusar kan variera med ein god del dagar frå syklus til syklus, men det er heilt normalt for meg. Men så lenge lutealfasen min, altså tida mellom EL og mens, er like lang i kvar syklus, så er eg storfornøyd! Og så håpar eg sjølvsagt at eg slepper sånne eviglange syklusar, som eg har hatt nokre av etter fødselen.

Teite tanta! :kjefte::frustrert:

Dumt det går enda en prøveperiode i vasken, men neste igjen blir bra- det vet jeg! :jepp::duskedame:

Ja, den har det med å halda seg langt unna heretter! :kjefte:

Håpar du har rett i at neste prøveperiode blir bra - for det ønskjer eg så sterkt at den skal bli! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En snartur innom og kaster litt :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Tusen millionar takk for det, Gullfia! :hug:

Babystøv er akkurat det eg treng no. :Nikke: Kryssar fingrane for at babystøvet gjer susen, og at eg også blir like heldig som deg, og endar opp med ein liten spire i magen snart! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No ventar eg berre på at mensen skal reisa sin vei for denne gang. Så blir det forhåpentligvis :humpe: i dagane fram til mannen min reiser på jobb igjen, på onsdag i neste veke. Mest sannsynleg overlever ikkje soldatane lenge nok til egget kjem, sidan eg har hatt så sein EL i dei siste syklusane. Men me kan jo håpa på ein ekstra tidleg EL denne gangen, slik at det blir litt spenning denne prøveperioden likevel. :lur:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, har du ny prøverdagbok!? :hoppe:

Jeg skrev i den andre dagboken din her om dagen, men nå skjønner jeg at det er her det skjer for tiden :fnise:

Må følge med hvordan jakten på en lillebror eller -søster til prinsessa går.

Krysser for tidlig EL denne syklusen :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

:goodbye:

Ser du også er andregangsprøver ;)

Krysser fingrene for en tiiiidlig el for deg :klemmer:

Jeg venter IKM om to uker.. ÅÅåå denne ventetiden :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert: Får faktisk litt lyst til å bli prøver jeg også igjen, når jeg leser her. Var jo aldri prøvere med lillemor. Meeeeeeeeeeeeen... Må vel kanskje vente litt :Nikke:

Masse lykke til iallefall :) Blir bebis i magen snart vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må med litt sjokk si meg enig med Cloudberry: Jeg får også litt lyst til å bli prøver jeg også..... :fnise: Fikk jo aldri vært det med S...

Meeeen, det blir ikke aktuelt enda!!! ;) Så inntil videre krysser jeg bare fingrene før dine PP, Mirabella76!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Altfor lenge sidan eg har hatt mulighet til å oppdatera her inne no, men det er fortsatt skremmande lite som skjer på prøvefronten. :tristbla:

Me er fortsatt i PP3. Eg fekk rekordsein EL denne syklusen, så det var ingen som helst sjanse for at me skulle rekka noko prøving, før mannen min måtte reisa på jobb igjen. :snurt: Eg fekk nemlig ikkje positiv EL-test før på dag 22 og 23 i syklusen (14. og 15. oktober)! :sjokkert: Skjønnar virkelig ikkje kvifor syklusane mine ikkje snart kjem tilbake til normalen igjen. Det er jo snart eit heilt år sidan fødselen, så eg synst virkelig det er på tide med litt meir stabile syklusar no! Reknar med at mensen kjem ein gang i neste veke.

Får virkelig håpa at PP4 blir ein ordentlig prøveperiode! Men eg må ærlig innrømma at eg er pessimistisk, og fryktar at også den prøveperioden skal gå dukken. :sur: Då er det i så fall den tredje syklusen på rad, som har gått rett vest! Og det kan eg då takka dei lange, dumme syklusane mine for. :kjefte: Mannen min har nemlig berre 3 veker fri denne gangen (4 til vanleg), for han jobbar ei veke ekstra denne gangen han er ute. Og får eg like sein EL neste syklus som eg gjorde denne gangen, har mannen min nettopp reist ut når eg får EL!

Men det får ikkje lov til å skje!!! Me kan umulig vera så uheldige å gå glipp av 3 prøveperiodar på rad. Me har jo berre fått prøvd ein einaste syklus så langt, og det var i PP1. Og no går me snart inn i PP4, som i verste fall også går i vasken. Må seia at eg er litt oppgitt og lei for tida. Eg som ønskte meg 2 tette, med 1 1/2 til 2 års aldersforskjell. No fryktar eg at veslejenta mi blir stor, før ho får søsken - viss ho i det heile tatt er så heldig å få søsken! :trist:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene denne måneden også for en tidlig EL slik at dere endelig kan fortsette babylaging! :klem:

Det vart dessverre ein ekstremt sein EL denne syklusen, i staden for ein tidleg EL! :tristbla: Så no ventar eg som sagt berre på mensen, og kryssar fingrane for bedre lykke i PP4! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, har du ny prøverdagbok!? :hoppe:

Jeg skrev i den andre dagboken din her om dagen, men nå skjønner jeg at det er her det skjer for tiden :fnise:

Må følge med hvordan jakten på en lillebror eller -søster til prinsessa går.

Krysser for tidlig EL denne syklusen :duskedame:

Ja, eg måtte jo laga meg ny prøverdagbok, når me bestemte oss for å bli prøvarar igjen! :nigo:

Kjekt at du tittar innom! :) Velkommen skal du vera hit til den nye prøverdagboka mi, Ilja** ! :klemmer: Det skjer vel strengt tatt ikkje så mykje spennande her inne for tida, så du har absolutt ikkje gått glipp av noko stort, sjølv om du ikkje oppdaga dagboka mi før no.

Det er kjempespennande å prøva å laga søsken til veslejenta vår - men utrulig frustrerande at me går glipp av så mange prøveperiodar, pga jobben til mannen min, og uvanlig sein EL. Kjedelig å ikkje få prøva på så lang tid, når me endelig hadde bestemt oss for å bli prøvarar igjen. Men det er jo ikkje noko å gjera med det, så me får berre kryssa fingrane for at det blir mykje prøving i tida framover, og at eg snart blir gravid igjen! ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...