Gå til innhold

Amused and bemused

Amused

Anbefalte innlegg

Den dressen har vi også sett på! I blå, da ... :)

Så deilig at frøkna sov natta gjennom, selv om ejg synes det er fryktelig tidlig å stå opp klokken seks! :dåne: Jeg har sovetryne ennå, selv om jeg sov til halv åtte ... :sjenert:

Kos deg masse med fredag og helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅ, så søt dress da :) og veldig fint at det ytet ekstra service da ;)

så deilig at hun sov hele natten da :)

ha ne fin kveld og en stråldene helg :klemmer:

Ja, dressen var kjempefin! Og veldig god :)

Takk, ha ei fin helg du også!

Den dressen har vi også sett på! I blå, da ... :)

Så deilig at frøkna sov natta gjennom, selv om ejg synes det er fryktelig tidlig å stå opp klokken seks! :dåne: Jeg har sovetryne ennå, selv om jeg sov til halv åtte ... :sjenert:

Kos deg masse med fredag og helg! :klem:

Dressen anbefales hvis du ikke har kjøpt allerede :tommelopp: Veldig lett og god. Kjøpte str. 80, selv om snuppa bruker 86 i klær. Passet fint!

:fnise: 6 er ei fin tid å stå opp på, synes jeg nå som jeg har blitt (ufrivillig) A-menneske ;) Må jo dra på jobb kl. 7 læll, så...

Tror forøvrig jeg har sovetryne ennå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at hun sov godt hele natten :hoppe:

Får et annet forhold til hva som er å stå opp tidlig når man har små barn ja :fnise: Men når man må opp for å dra på jobb uansett, er det jo ikke så nøye. Men greit å få sove til klokka ringer i alle fall.

Fin dress, hun blir sikkert kjempesøt i den :rødme:

Sovetryne her også, forresten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er uten lyd. Bare figurene i mykt stoff :jepp: Hopsy Daisy er jo bare søt, da ;)

Uten lyd så er hun helt O.K, men med lyd er det en helt annen sak ... Spesielt syngingen hennes ... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Knøttet - Hopsy Daisy er best uten lyd :ler:

Deilig at hun sov godt, får håpe det er den nye trenden! Hatt en fin helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg liker også Hopsy Daisy best uten lyd :ler:

Tror vi har samme parkdress, men litt stor enda. Blir nok brukt til våren igjen tror jeg. Lillegutt fikk av oldemor og oldefar til bursdagen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag :nigo:

Var min kjære som leverte snuppa i morges. Det gikk ganske fint. Er ei jente der som blir ett år i dag, så det skulle feires med is. Da blir nok lillemor glad, for hun elsker is :biggrin:

I natt var det mye tull. Hun skrek til ofte, og det var nok tenner som plaget henne. Kjenner spissene til den siste hjørnetanna og jekselen nå :hoppe: Så vi lå sammen store deler av natta :rødme: Koselig, selv om det ble litt lite søvn på hu mor.

På lørdag var vi på bytur. Snuppa stabbet rundt for seg selv, og høstet mangt et smil fra forbipasserende :) Hun ville absolutt ikke sove da det nærmet seg sovetid, så vi endte med å trille rundt på en vrælende unge i bortimot et kvarter. Men hun sovnet til slutt, var jo så trøtt stakkars, men syntes vel det var mer interessant å få med seg det som skjedde rundtomkring.

I går var vi bare hjemme og koste oss. Lillemor sov bare en time da også, men det er vel sånn når det er litt lite action hjemme ;) Fikk middagsgjester etterhvert, de har en gutt på samme alder som snuppa, og det var veldig koselig. Lillemor var litt sur fordi hun måtte låne bort lekene sine :fnise: Men hun er så god og snill og morsom at jeg blir helt forelska :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvntrøbbel, ja? Kjenner til det. Amund har vært helt umulius i det siste, og han kan ikke skylde på tenner, heller! Makan. Men koselig at du har mulighet til å sove sammen med snuppa di, da :)

Å, de er så søte de små, der de stabber rundt som fulle, små sjømenn :ler: Også veldig morsomt når de begynner å "leke" med andre unger! Amund er mest på det stadiet hvor han sitter på rumpa og blir slått i hodet med spadene til de eldre ungene :fnise: Bare vent, rampunger! Snart er han også oppe og går - with a vengeance!

God mandagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er utrolig skjønne :rødme:

Synes det er en utrolig fin alder de er i nå :biggrin:

Endret av jente 79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvntrøbbel, ja? Kjenner til det. Amund har vært helt umulius i det siste, og han kan ikke skylde på tenner, heller! Makan. Men koselig at du har mulighet til å sove sammen med snuppa di, da :)

Å, de er så søte de små, der de stabber rundt som fulle, små sjømenn :ler: Også veldig morsomt når de begynner å "leke" med andre unger! Amund er mest på det stadiet hvor han sitter på rumpa og blir slått i hodet med spadene til de eldre ungene :fnise: Bare vent, rampunger! Snart er han også oppe og går - with a vengeance!

God mandagskveld! :klem:

Trøbbel med søvn, ja. Og jeg er ikke sikker på om det er bare tenner som er skyld i det heller :Gjesp: Koselig å sove sammen, men slitsomt også! Våkner jo hver time av en ei lita hånd som dasker meg i ansiktet eller en fot som sparker i magen :fnise:

Hihi, heia Amund! Snart blir det hans tur :lur: Der snuppa går er det fire jenter og åtte gutter, så hun skal bli bra tøff etterhvert :ler:

De er utrolig skjønne :rødme:

Synes det er en utrolig fin alder de er i nå :biggrin:

Jaa :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeeeeeeez, jeg er så trøtt! :Gjesp: Lillegull sovnet med en gang jeg la henne kl. 19, da hadde hun grått etter senga si lenge :( Hun var jo trøtt allerede i 16-tida, stakkars. Hadde bare sovet 1 time i barnehagen. Så hun sovnet lett, men våknet igjen hver time i natt. Sikkert tenner, voksesmerter og separasjonsangst, stakkars lita :sukk: Får så vondt av henne, for jeg ser at hun ikke har det bra. Men heldigvis koser hun seg i barnehagen, stort sett. Hadde vært litt lei seg i går, men de er flinke til å ta henne opp og avlede og kose med henne. Og så har hun en favorittstol der som hun vil opp i :fnise: Da kan hun sitte lenge og lese i ei bok :rødme:

I natt skal mannen ta henne, jeg kommer til å legge meg kl. 20 med ørepropper ;) Plutselig husker jeg hvordan jeg fungerte, eller ikke fungerte, for et halvår siden da jeg ble vekket hver andre eller tredje time. Slitsomt!

Kaffe nå :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det er slitsomt med lite søvn :sjenert: Godt at kaffen er oppfunnet da, ellers har vi småbarnsmødre gått i ørske hele dagen :kaffe:

Så mannen din hører henne når hun er våken på natta da?? Det gjør ikke min mann!! Er helt overveldet over hvor godt enkelte mennesker kan sove om natta :overrasket:

Ja-ja, de er noen heldiggriser! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff det er slitsomt med lite søvn :sjenert: Godt at kaffen er oppfunnet da, ellers har vi småbarnsmødre gått i ørske hele dagen :kaffe:

Så mannen din hører henne når hun er våken på natta da?? Det gjør ikke min mann!! Er helt overveldet over hvor godt enkelte mennesker kan sove om natta :overrasket:

Ja-ja, de er noen heldiggriser! :fnise:

Haha... Som han sier, jeg flyr opp før han rekker å slå opp øynene :fnise: De mannfolka er nok litt bortskjemte altså, og de sover så godt når de vet at noen andre tar barna. Men min sover heldigvis litt lettere når han vet det er hans tur :jepp: Men jeg våkner nok likevel, selv med ørepropper, men jeg slipper heldigvis å gå ut av senga mi da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er trist når de ikke har det helt bra. Får håpe det går seg til.

:klem:

Takk :klemmer:

Jeg ringte i 11-tida, og da var hun blid som ei sol :biggrin: De hadde lagt henne ned i 9-tida, og da sov hun en halvtime. Skulle prøve å legge henne igjen i 13-tida, er spent på hvordan det gikk, da vi slet med å få henne til å sove når hun hadde to dupper. Men det er jo litt annerledes nå som hun er i bhg og dessuten har sovet lite.

:sol: her nå! Deilig! Stikker litt tidligere fra jobb :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper dere har fått en god nattesøvn! En god natts søvn har alt å si for den kommende dagen :Nikke:

Godt hun har det fint i barnehagen :)

Ha en fortsatt fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så kjedelig at dere sliter med tenner og soveproblemer. :troest: Håper det ordner seg fort, fort!

Jeg er så glad babytiden er forbi, for som du sier så fikk man mye mindre søvn da ... :sjenert: Blir forhåpentligvis bedre neste gang... ;)

Bra det har gått bra med humøret og leggingen hittil i barnehagen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...