Gå til innhold

Amused and bemused


Amused

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Cupcakes

hei hei :)

tok meg den friheten til å lese i boken din jeg, fin og veldig koselgi bok du har :)

samboeren min hadde nok likt det spillet du linket til, han synes den typen spill er kule, også teccen spillene, og sånne mer "realistiske" krigespill hvor man er i hær og sånn, og hitman er en slager her i huset :Nikke: men komme jo litt ann på åssen sjanger han liker da.. ? :)

så herlig liten tulle du har som har begynt å gå og gjør opp sine egne meninger da :rødme:

ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Så koselig med et nytt fjes! :hoppe:

Ja, jeg tror nok spillet hadde falt i smak. Men nå har jeg funnet ut at jeg heller skal overraske min kjære med barnevakt, middag og kino heller :jepp: Det blir han nok glad for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

det tror jeg nok blir satt veldig stor pris på ja! :) sånne overaskelser er jo de aller beste, og ofte trenger man litt sånn tid sammen også :)

og hvertfall når samboeren min har fått nytt spill kan han vøre borte flere dager i strekk nesten, og det er ikke like morsomt for meg akkurat :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker din kjære blir storfornøyd med overraskelsen du har til ham! Og alle vi som er småbarnsforeldre har godt av litt alenetid innimellom :Nikke:

Kose dere masse! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det tror jeg nok blir satt veldig stor pris på ja! :) sånne overaskelser er jo de aller beste, og ofte trenger man litt sånn tid sammen også :)

og hvertfall når samboeren min har fått nytt spill kan han vøre borte flere dager i strekk nesten, og det er ikke like morsomt for meg akkurat :fnise:

Ja, jeg tror han blir veldig glad. Eneste problemet er om jeg greier å holde det hemmelig så lenge ;)

Jeg syntes heller ikke det var særlig artig når han spilte så mye, men nå synes jeg det bare er deilig med litt alenetid iblant :fnise:

Tenker din kjære blir storfornøyd med overraskelsen du har til ham! Og alle vi som er småbarnsforeldre har godt av litt alenetid innimellom :Nikke:

Kose dere masse! :klem:

Det håper jeg! :hoppe: Tenker jeg holder det hemmelig inntil barnevakten kommer. Da blir han nok paff når jeg sier at vi skal bort en tur. Så kjører vi avgårde, og han skal ikke få vite noe før vi er framme :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilbake igjen etter ei fin helg med familien :rødme: Besøkte mamma & co på fredag, og det var kjempekoselig! Ikke alltid det er det, men nå frister det med gjentakelse ;) Lørdag var vi hos snuppas oldemor, men snuppa var i elendig humør den dagen. Skjønte ingenting, for hun var blid da vi kom hjem igjen. Men i går fikk hun 39,3 i feber og var helt ute av seg :( Sov to dupper, og begge gangene var det bare å legge henne i senga si, så sovnet hun tvert :overrasket: Det ble ei dårlig natt i natt da, med ei pie som pustet hurtig og var glovarm, enda hun fikk stikkpille 22.30. Vi sov på skift inne hos henne, for jeg blir så engstelig når hun har så høy feber.

Men i dag har feberen holdt seg nede, og selv om lillemor har vært dritsur (pappaens ord :fnise: ), så er hun nok på bedringens vei :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, feberen er borte nå, men hun vil ikke ha mat :( Fikk i henne en halv porsjon grøt i morges. Brødskive er visst uaktuelt. Håper det er de siste tennene som plager henne sånn.

I kveld skal vi på date :rødme: Håper bare jeg greier å holde meg våken, det har vært noen slitsomme netter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere koser dere masse i kveld :strix:

Som Ella* sier, så høres det jo veldig tannrelatert ut - men man kan jo aldri vite. Hvor mange tenner har lillesnuppa nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring til lillesnupp :klemmer: Høres jo ut som tenner da, men man vet jo aldri.

Kooos dere i kveld! :)

Takk! Vet ikke helt hva det var, men nå er hun i hvert fall frisk igjen. Matlysten er tilbake, og høy feber hadde hun bare i ett døgn :klø:

Koste oss veldig :hjerter:

Håper lillesnuppa snart er frisk og rask igjen!

Og at dere koser dere i kveld :hjerte: Hørtes deilig ut.

Takk! Ja, hun er i fin form igjen nå :biggrin:

Var veldig godt å dra ut en tur :)

Håper dere koser dere masse i kveld :strix:

Som Ella* sier, så høres det jo veldig tannrelatert ut - men man kan jo aldri vite. Hvor mange tenner har lillesnuppa nå?

Hun har 14 tenner! :overrasket: Er vel bare to igjen før settet er komplett denne gangen :biggrin:

Kose dere på date :hjerte:

Takk, det gjorde vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig koselig i går, og jeg greide å holde meg våken selv om det ble sent også :fnise: Veldig koselig å få litt kjærestetid sammen, for selv om vi har vært ute noen ganger tidligere, så er det først nå at vi greier å slappe heeeelt av når vi er borte ;)

Er så sulten i dag! :sur: Har sååå lyst på burger :nigo: Men det skal jeg ikke. Spiser sukkerfrie pastiller og tenker det er bedre enn sjokolade ;) Har gått ned 200 g siden forrige uke :lol: , men det skal gå fortere nå.

Sikler på denne brudekjolen, men har lovt meg selv å ikke kjøpe med så langt slep da det er altfor upraktisk :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flinke sukkerfrie Amused! :tommelopp:

Så fin kjole! Jeg har også kikket masse på kjoler fra JKdress.com.. Skal du bestille derfra? Det tenker jeg....

Så gøy at dere også planlegger bryllup! :) Har du begynt å tenke på innbydelsene ennå forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

så bra at dere fikk en ordentlig koselig date med hverandre da! er viktig å sette av tid til sånt også :rødme:

den kjolen var bare utrolig lekker! :hjerter: synes ikke du bør være så praktisk jeg altså..det er mest sannsynlig sånn hempe på slepet som du kan henge opp på hånden din..det er jo tross alt brullyps dagen deres og den var sabla lekker!!! :jepp: tihi.. også har jeg sendt myyyye lengre slep ;)

så flink du er til å ikke spise sukker og annet usunt..er ikke så flink selv :sjenert:

ha en flotters kveld videre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere fikk en koselig kveld sammen, og at T er i bedre form :)

Fin kjole! Ligner en del på den jeg hadde, faktisk, så ikke rart at jeg likte den ;) På min var det knapper bak, og jeg fikk hengt opp slepet på festen. Tror ikke jeg hadde giddet å bære det med den stroppen rundt håndleddet hele festen... Men det er meg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok noe lignende slep som det er på denne, og jeg bar den med stropp på håndleddet gjennom kvelden - tenkte ikke på det som noe problem en gang ;) Nydelig kjole forresten!

Kjærestetid er fint og viktig, bra dere koste dere!

Vi hadde burgere på søndag - hjemmelaget, da. DA er det lov, er det ikke? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...