Gå til innhold

Amused and bemused


Amused

Anbefalte innlegg

Håper du får en god natts søvn og våkner uthvilt i morgen :)

Takk! Sov veldig godt natt til i går :biggrin:

Håper dere fortsatt har :sol: å kose dere i :)

Nei, i går regnet det igjen. Typisk været her vi bor ;)

Håper dere har fått en god nattesøvn! En god natts søvn har alt å si for den kommende dagen :Nikke:

Godt hun har det fint i barnehagen :)

Ha en fortsatt fin dag! :klem:

Takk! Har fått sovet godt de siste nettene :nigo:

:vinke:

Så kjedelig at dere sliter med tenner og soveproblemer. :troest: Håper det ordner seg fort, fort!

Jeg er så glad babytiden er forbi, for som du sier så fikk man mye mindre søvn da ... :sjenert: Blir forhåpentligvis bedre neste gang... ;)

Bra det har gått bra med humøret og leggingen hittil i barnehagen. :jepp:

Ja, nå er det over for denne gang, heldigvis! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To gode netter nå, så nå føler jeg meg ovenpå igjen :strix: Men det var en slitsom kveld for lillemor i forgårs. Blødde fra gommene og hadde så vondt :( Fikk Paracet som hjalp etterhvert, og sovnet i armene mine. Våknet til litt senere, men da var det mannen som tok henne, og så sov hun til 5.45 :nigo: Våknet like tidlig i dag også, jeg tror det er fordi jeg har lagt henne en halvtime tidligere i det siste. Men hun har jo vært så sliten etter barnehagen at jeg trodde det var nødvendig. Men nå ser det ut til at det bare fører til at hun våkner tidligere :jepp:

Min kjære har jobbet mye om kveldene i det siste, så det er jeg som legger henne. Men nå skal han få ta over litt, for jeg mistenker at snuppa protesterer mindre når det er han som legger ;) Hun har blitt veldig klengete på meg, men det er jo bare kos, da :rødme:

Og i dag gråt hun ikke da hun kom til barnehagen! Det gjorde godt å høre, og hun begynner også å knytte seg til de ansatte. Vil opp og kose, og de er så flinke til å ta seg av hver enkelt :jepp:

Hehe, hun bæsja i badevannet i går :eeeh: Måtte skrubbe baljen etterpå. Ææææsj, sa jeg. Æææææækj, sa snuppa :fnise:

Jeg har vondt i halsen. Svineinfluensa, vik fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at det gikk fint å levere henne i dag! Veldig bra at du er fornøyd med barnehagen og at de er flinke til å ta vare på hver enkelt. :jepp:

Bæsj i badevannet er morsomt ... :tunge1: S gjorde det i sommer i badebassenget ute hos bestemor, det ble litt av et styr med bæsj i vannet og på verandaen ... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Lurer på når de er store nok til å skjønne at bæsjen skal (helst) i do? ;) Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, må skryte litt av meg selv :hoppe: I morges veide jeg 66,5 kg! :nigo: Det er 3,3 kg mindre enn ved nyttår! Det går sakte, men da blir det nok mer varig, tenker jeg. Veide 63 kg før jeg ble gravid, og vil helst litt under det, men kroppen har jo endret seg en del, så jeg ser det an underveis. Puppene er jo så mye større, og jeg vil gjerne beholde litt av dem :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vekta! Deilig når man ser den går "riktig vei" :) Så heldig du er som fikk større pupper! Mine har bare forsvunnet, de ... :tristbla:

Fint at snuppa begynner å finne seg til rette i barnehagen! Vondt å se at de er lei seg, men de er noen tilpasningsdyktige smårollinger, de aller fleste - heldigvis :)

Håper tannvondt og søvnproblemer snart er over for dere - jeg føler med dere, vi sliter litt med nettene her også for tiden.

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Så flink du er! Herlig at vekta går nedover, når det er det man ønsker :)

Hehe, bæsj i badevannet ja :ler: Har ikke skjedd her i huset, men det blir vel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som har gått ned! :danse:

Stakkars snuppa som har slitt sånn med tennene. Og stakkars dere som har hatt kjipe netter som følge ;) Får krysse fingrene for at det verste er over i denne omgang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vekta! Deilig når man ser den går "riktig vei" :) Så heldig du er som fikk større pupper! Mine har bare forsvunnet, de ... :tristbla:

Fint at snuppa begynner å finne seg til rette i barnehagen! Vondt å se at de er lei seg, men de er noen tilpasningsdyktige smårollinger, de aller fleste - heldigvis :)

Håper tannvondt og søvnproblemer snart er over for dere - jeg føler med dere, vi sliter litt med nettene her også for tiden.

Ha en fin dag! :klem:

Takk :biggrin: Merker at puppene krymper i rekordfart nå, men jeg håper det blir noe igjen til slutt. Kanskje dine dukker opp igjen nå som du er gravid? :lur:

Vi har hatt tre gode netter igjen nå :strix:

:hoppe: Så flink du er! Herlig at vekta går nedover, når det er det man ønsker :)

Hehe, bæsj i badevannet ja :ler: Har ikke skjedd her i huset, men det blir vel ;)

Takk! Ja, det er godt når vekta gjør det man vil ;)

Her har vel snuppa bæsjet i badevannet eller bassenget tre ganger :ler:

Så flink du er som har gått ned! :danse:

Stakkars snuppa som har slitt sånn med tennene. Og stakkars dere som har hatt kjipe netter som følge ;) Får krysse fingrene for at det verste er over i denne omgang!

Takk!

Nå er det heldigvis over for denne gang, selv om jeg mistenker at hun mangler den siste hjørnetanna. Hun er ikke akkurat villig til å gape opp når jeg vil :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Fredag! :strix:

Og i kveld skal jeg på fest :hoppe: Typisk at jeg må opp tidlig i morgen fordi min kjære må jobbe, men jeg tåler så lite likevel at det holder med 3-4 øl. Da er jeg passe brisen, og formen er fin dagen etter :fnise:

Snuppa gråt ikke i morges heller! Og strakte armene mot hun som var på jobb :rødme: Godt at hun knytter seg til de ansatte, men litt sårt at hun liker andre enn oss :fnise: Men hun klamrer seg til beina mine når jeg er på vei ut døra om morgenene, så jeg håper jeg er nr. 1 ei stund til :) Gleder meg til å være mye sammen med henne i helga! Håper det blir utevær, det er så stusslig å være inne.

Fikk pakke fra H&M i går. Jeg fikk bare 5 ting; cardigan, fleecejakke, topp, omslagscardigan og belte :kjefte: Men det var mannen sin tur til å fornye garderoben, og han ble veldig fornøyd med skjortene, genserene og t-skjortene :jepp: Snuppa fikk to par ullsokker og en joggedress.

Søren også, jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg i kveld! :sur:

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man skal ut og vil ha på seg noe fint, så forsvinner alle de fine klærne fra skapet... :klø:

Ja, er det ikke rart?!?!!

:ler:

Kos deg på fest i kveld! Du finner sikkert noe pent å ta på deg :)

God helg!

Takk! Joda, skal vel alltids finne noe. Da jeg uttrykte min bekymring ovenfor mine kolleger i sted, så sier han ene at "det er vel ikke noe problem, for du er jo så fin! Du kler jo alt!" :fnise: Noen som er høye på koffein/nikotin, tenker jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Joda, skal vel alltids finne noe. Da jeg uttrykte min bekymring ovenfor mine kolleger i sted, så sier han ene at "det er vel ikke noe problem, for du er jo så fin! Du kler jo alt!" :fnise: Noen som er høye på koffein/nikotin, tenker jeg :ler:

Å, for et fantastisk kompliment! Det må du ta til deg og ikke bare fnyse av sånn vi jenter ofte gjør. Han har helt sikkert rett! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

For en koselig dagbok du har! Synes det er så spennende å lese om andre som er i noenlunde samme situasjon som oss. Jeg har en prins som begynte i barnehagen samme dag som dere. Det er ganske travelt og sjonglere hus, mann, barn og jobb synes jeg. Jeg er noen kvelder så trøtt at jeg nesten ikke vet hva jeg prater om. Vi har også hatt en uke nå med lite søvn om natten og ikke så kjekt å gå i barnehagen. Men i dagmorges var alt bra igjen, han sov natten gjennom og løp inn dørene i barnehagen!

Ingenting kan måle seg med de gode smilene og våte kyssene disse små deler ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

:hoppe: for at vekta går riktig vei! :biggrin: Kroppen blir litt annerledes etter fødselen, har jeg også merket ja ...

Kos deg på fest i kveld! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...