Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

700kroner? Men da fikk du vel enda...?!

Har lenge lyst å prøve meg, bare redd for at jeg virkelig blir bitt av basillen og trenger mer og mer utstyr ;)

Fikk endel da ja. kjøpte dessuten flere typer ark,ulike alfabeter osv. hver enkelt ting var billig,så tror ikke det blir så dyrt etterhvert.

Gleder meg til det kommer i posten,så jeg får prøvd! blir deilig å få noe å pusle med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har fått uvi :tristbla: begynte å få sinnsyke smerter i mage og underliv i går kveld,så sambo ville vi skulle dra på legevakta...der ble vi sittende i noen timer.var masse akutt der,flere ambulanser kom inn osv...var hjemme rundt 2. sov elendig de få timene jeg fikk pga smerter,men måtte jo på jobb.fikk tilbud om sykemelding til i dag,men det kunne jeg ikke ta,er jo første uka mi,flaut å bli dårlig med en gang! :sjenert:

fortalte de på avdelingen at jeg var i dårlig form osv,følte jeg måtte det,da jeg ikke fungerte som meg selv i dag. de var så forståelsesfulle og sa jeg ikke kunne noe for det,ikke føle meg dum eller ha dårlig samvittifhet og sånn. vi ble enige om at jeg skulle ta de fire ubundene timene mine i dag og gå hjem og slappe av. og det var jammen godt,utrolig vondt dette. mange år siden jeg hadde det sist,og kan ikke huske at det var så vondt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da. Det er ikke noe godt.

10 nye barn på avdelingen ja...vi skal faktisk ha inn 8 vi også. Men vi tok inn to før sommeren og det er veldig deilig. Vi er 4 voksne og 16 barn.

Gleder meg veldig til vi er ferdige med tilvenningene vi også. Synes det er slitsomt jeg, for det er mange nye barn og nye foreldre å forholde seg til. Vi har vært veldig heldige med våre tilvenninger hittil da. INGEN ( 5 barn) av barna har grått noen verdens ting når foreldrene har gått!!! Det har jeg aldri opplevd før.

Men som jeg skrev i boka mi så har vi fått inn et barn nå hvor foreldrene ikke snakker norsk, og det er en utfordring kjenner jeg :sukk: Hva gjør man da liksom?

(jeg er heldig som har en assistent som snakker samme språk da, men hun kan jo ikke alltid være der...)

Jaja....

GOd bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alene hjemmei helga. litt deilig idag,er sliten. har leid meg film,så skal snart kose meg med den."shopaholic" har hørt den er dårlig,men har lest alle bøkene,så må nesten se den :nigo:

i morra skal jeg ut med noen av jentene fra gamlejobben :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~

Deilig å være hjemme alene engang iblandt ;)

Vil gjerne høre din mening om filmen, har hatt det i tankene å se den, selv om kritikken er så som så....

Kos deg imorgen kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det gøy ute?

Hun er sikkert så fyllesyk at at hun ikke har kommet seg opp ennå :ler:

Håper du har hatt det fint ute :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla og frigg :klemmer: jeg lever :ler:

var oppe ganske tidlig i dag,rundt 11...men la meg igjen ved ett,formen er bra,men blir trøtt og sliten,så har en skikkelig daffedag :nigo:

var en veeeeldig bra kveld i går.kosa meg masse og drakk nok litt mer enn jeg burde,men moro var det :jepp: vi vorsa litt (mye) før vi reiste på showet,deretter vasa vi litt rundt fra sted til sted,før det ble liv på det største utestedet. drakk,skravlet,lo,danset og kosa oss :hjerte:

sambo er enda ikke kommet hjem,gleder meg til han kommer hjem :lur: veldig greit med noen helger vekk fra hverandre,deilig med litt alenetid og å kunne savne hverandre litt.

Milla: den filmen var DÅRLIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:nigo:har det supert i nye jobben,håper det fortsetter sånn!

imorra begynner håndballtreningen igjen...*spent*er jo evigheter siden sist for min del....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå blir det ikke håndballtrening på meg i dag likevel....jeg må i tenkeboksen en uke....mista helt motivasjonen i fjor,da vi hadde en trener som hadde noen favoritter som fikk spille masse,vi andre fikk spille ca 5 min. da er det ikke moro. vi får ny trener i år,men lysta mi er ikke der. så må tenke,for vil ikke være med litt og så forsvinne igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Oki... hvis motivasjonen ikke er der er det vanskelig. Kanskje det er noe annen trening du synes kunne være mer spennende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER jo medlem i Elixia,men der skal jeg melde meg ut når bindingstiden er over, er ikke motivert til å dra dit. så blir enten håndball og løping i skogen eller bare løping...

funnet meg gummistøvler jeg vil ha,men er i tvil,blir jo 600 kr. Vært i alle sportsbutikkene rundt her og ingen har noen jeg vil ha.

Gummistøvler

men fant andre ting i dag da... :sjenert:

Høstjakke på hm og tunika/skjorte på cubus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...