Gå til innhold

Sånn går nu dagan


captiva

Anbefalte innlegg

Gjest Ansjoni

Velkommen hjem :hug:

Så bra at dere har kost dere. Har sett på bildene dine, det så virkelig helt herlig ut :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ansjoni: Takk :klemmer: ja,vi hadde det så deilig! var et perfekt sted,vi fikk kost oss masse :hjerte:

Dagen i dag har sust avgårde. Vi sov litt lenge,jeg har vasket klær og pakket ut. Vært og tatt sol og sett "he's just not into you". Nå ser sambo på fotball og jeg koser meg på nett.

En uke igjen av ferien,så er det igang med ny jobb. Blir spennende,gleder meg egentlig litt til å komme igang igjen,og til å begynne et liv med bare jobb , IKKE skole :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansjoni: Takk :klemmer: ja,vi hadde det så deilig! var et perfekt sted,vi fikk kost oss masse :hjerte:

Dagen i dag har sust avgårde. Vi sov litt lenge,jeg har vasket klær og pakket ut. Vært og tatt sol og sett "he's just not into you". Nå ser sambo på fotball og jeg koser meg på nett.

En uke igjen av ferien,så er det igang med ny jobb. Blir spennende,gleder meg egentlig litt til å komme igang igjen,og til å begynne et liv med bare jobb , IKKE skole :nigo:

Heldig du som har enda en uke med ferie. Jeg begynner på jobb i morgen tidlig kl 07:15 jeg. Gleder meg ikke til å stå opp så tidlig akkurat. Argh... Men, men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferien tar brått slutt ja...lenge til ferie neste gang og.. blir tøft å begynne å stå opp tidlig igjen ja. Bra man har en givende jobb :nigo: Lykke til i morra,og håper situasjonen på avdelingen din blir bedre dette året :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferien tar brått slutt ja...lenge til ferie neste gang og.. blir tøft å begynne å stå opp tidlig igjen ja. Bra man har en givende jobb :nigo: Lykke til i morra,og håper situasjonen på avdelingen din blir bedre dette året :klemmer:

Ja, det håper virkelig jeg også. Men jeg gikk og nynnet på Jahn Teigen og Optimist i sted, så .....:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: bra du ser lyst på det.

KJenner igrunn at det skal bli godt å komme igang snart,blir litt sløv av ferie.....men gud,så godt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er deilig med ferie. Fikk jo selvfølgelig ikke til å sove før langt på natt, så kroppen min protesterer en del nå som jeg må opp så tidlig :gjespe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går fløy avgårde......ryddet litt og hadde besøk av ei venninne noen timer :nigo: koselig å skravle litt.

I dag har jeg vært hos frisøren,fått vekk ettervekst og klippet det i fasong.

Nå;ut å nyte sola før skyene tar over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klppet ikke mye på lengden foran,men klippet endel bak,en bob-frisyre,skrånet fremover og lenger foran enn bak. Dårlig forklart,men du skjønner sikkert :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært flink i dag,vært å jogget :hoppe:

Ifølge eggløsningskalkulator på nett,har jeg eggløsning i disse dager. Så jeg og sambo peiser på som bare f :humpe: stakkars sambo i går,sliter litt med presentasjonen om dagen sier han,fordi han "må" nå...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møkkadag!

Hmøret er på bånn,jeg vil egentlig bare grine,og jeg har vondt i hele kroppen :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~
Vært flink i dag,vært å jogget :hoppe:

Ifølge eggløsningskalkulator på nett,har jeg eggløsning i disse dager. Så jeg og sambo peiser på som bare f :humpe: stakkars sambo i går,sliter litt med presentasjonen om dagen sier han,fordi han "må" nå...........

Får håpe det blir igjen noe for "slitet" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~
Møkkadag!

Hmøret er på bånn,jeg vil egentlig bare grine,og jeg har vondt i hele kroppen :grine:

Uff da.. hva er galt? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Milla: Håper virkelig det klaffer snart nå ja,for det sliter veldig på..har så lyst på,begynner å bli "gammel" og alle rundt meg enten har en eller to unger eller er gravide...er livredd for at det ikke skal skje meg..

Er vel mye pga dette humøret mitt er som det er i dag....sliter jo litt med depresjoner,hadde det veldig tøft i e periode for noen år siden,og det hender dagene er tunge enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å gi deg en kjempeklem :klemmer:

Skjønner at dette er tøft for deg. Håper virkelig det klaffer for dere snart :kyss:

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Skjønner godt det sliter på, men er det ikke de som sier at hvis man fokuserer veldig på det med graviditet etc så skjer det ikke, men når man er åpen for det og tar det som det kommer så pleier det som regel skje av seg selv?! Ikke det, jeg har også dårlig med tolmodighet for slike ting, så jeg skal kanskje ikke snakke der ;)

Men likevel.. sender over noen ~~~~~~ gravidvibber ~~~~~~

Håper inderlig de hjelper :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å gi deg en kjempeklem :klemmer:

Skjønner at dette er tøft for deg. Håper virkelig det klaffer for dere snart :kyss:

Tusen takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...