Gå til innhold

Sånn går nu dagan


captiva

Anbefalte innlegg

Starter på ny frisk :nigo: et kapittel i livet er over, og det jeg har ventet på i en evighet begynner! jeg er ikke lenger student,men er ferdigutdannet førskolelærer :strix:

Ville egentlig fornye meg med nytt nick og,men har ikke kommet på noe lurt enda.

Håper virkelig det skjer andre spennende ting her snart... :kgbaby: jeg har valgt å legge dagboka under generell og ikke under prøvedagbok, fordi jeg vil ikke fokusere så mye på det.

Edit: da er mitt nye nick i orden og :nigo:

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer: velkommen,koselig at du vil følge meg videre :nigo:

Var først i den forrige boka mi og du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig start på sambos ferie....jeg ble plutselig i veldig dårlig humør i går,føler at vi står helt stille,lite nærhet,kos og "kjæresteting" mellom oss...vi fikk snakket om det,og håper det går seg til i ferien. OM en uke reiser vi på ferie ,det skal bli godt!! :nigo:

Slapp dag i dag,stod opp for en time siden :sjenert: så lei av dette været! Lite planer i dag,bare handle litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Uffa, håper det kan bedre seg med ferie og kosetid :klem:

Godt dere kan snakke om slikt, det letter mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Grattis som nyutannet førskolelærer :bolledeig::hoppe:

Hva kunne du tenkt å jobbe som no da? Barneskole/barnehage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Grattis som nyutannet førskolelærer :bolledeig::hoppe:

Hva kunne du tenkt å jobbe som no da? Barneskole/barnehage?

hei :velkommen:

Jeg har hele tiden jobbet som ped.leder i barnehage ved siden av studiene,så fortsetter med det,der jeg trives :nigo: fått jobb i en ny bhg,så begynner med blanke ark i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider