Gå til innhold

Sånn går nu dagan


captiva

Anbefalte innlegg

Starter på ny frisk :nigo: et kapittel i livet er over, og det jeg har ventet på i en evighet begynner! jeg er ikke lenger student,men er ferdigutdannet førskolelærer :strix:

Ville egentlig fornye meg med nytt nick og,men har ikke kommet på noe lurt enda.

Håper virkelig det skjer andre spennende ting her snart... :kgbaby: jeg har valgt å legge dagboka under generell og ikke under prøvedagbok, fordi jeg vil ikke fokusere så mye på det.

Edit: da er mitt nye nick i orden og :nigo:

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer: velkommen,koselig at du vil følge meg videre :nigo:

Var først i den forrige boka mi og du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig start på sambos ferie....jeg ble plutselig i veldig dårlig humør i går,føler at vi står helt stille,lite nærhet,kos og "kjæresteting" mellom oss...vi fikk snakket om det,og håper det går seg til i ferien. OM en uke reiser vi på ferie ,det skal bli godt!! :nigo:

Slapp dag i dag,stod opp for en time siden :sjenert: så lei av dette været! Lite planer i dag,bare handle litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Uffa, håper det kan bedre seg med ferie og kosetid :klem:

Godt dere kan snakke om slikt, det letter mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Grattis som nyutannet førskolelærer :bolledeig::hoppe:

Hva kunne du tenkt å jobbe som no da? Barneskole/barnehage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Grattis som nyutannet førskolelærer :bolledeig::hoppe:

Hva kunne du tenkt å jobbe som no da? Barneskole/barnehage?

hei :velkommen:

Jeg har hele tiden jobbet som ped.leder i barnehage ved siden av studiene,så fortsetter med det,der jeg trives :nigo: fått jobb i en ny bhg,så begynner med blanke ark i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en del graviditetssymptomer i det siste,og venter mens i dag,så våknet tidlig og tok en test. Negativ :sukk::trist:

NÅR skal det klaffe for meg da????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~

Men hvis ikke mensen kommer iløpet av helgen kan du ta en test til. Kanskje det er litt for tidlig å teste :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hvis ikke mensen kommer iløpet av helgen kan du ta en test til. Kanskje det er litt for tidlig å teste :klem:

Ikke sett noe til mensen enda,men har jo ikke helt stabil syklus,så kommer nok. TYpisk at den er litt senere denne mnd,da har jeg den når vi er på ferie :kjefte: TRor ikke det var for tidlig å teste i går,stod at man kunne teste inntil fire dager før forventet mens..... :vetikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en gedigen nedtur i går,da testen var negativ....Trodde ikke jeg skulle reagere SÅ kraftig som jeg gjorde......

men,dagen ble bra etterhvert,vi reiste til et vennepar og grillet og koset oss. Vi MÅ bli flinkere til å finne på ting,for det er så koselig når vi gjør det :nigo:

Bestemte meg i går for at jeg skulle ta en joggetur i dag,angrer nå,men MÅ......Har ikke motivasjon for å dra på treningssenter for tiden,så da må man prøve andre ting....Skal kjøre opp til en skog hvor det er løyper i tre forskjellige lengder..... bare spise frokost og våkne først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...