Gå til innhold

Sånn går nu dagan


captiva

Anbefalte innlegg

Der var du :hoppe:

Jeg skal lage meg ny dagbok til neste uke jeg også, for da er jeg ferdig på pillene og vi starter prøvingen....håper jeg da. Kjære er jo vettaskremt :ler:

Skal til byen i dag og kjøpe meg to bøker som jeg har sett på før. Den ene handler om det å planlegge graviditet og den andre om det å være gravid. Kjære skal faktisk få være med å kjøpe bøkene :ler:

Håper det klaffer for deg snart :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der var du :hoppe:

Jeg skal lage meg ny dagbok til neste uke jeg også, for da er jeg ferdig på pillene og vi starter prøvingen....håper jeg da. Kjære er jo vettaskremt :ler:

Skal til byen i dag og kjøpe meg to bøker som jeg har sett på før. Den ene handler om det å planlegge graviditet og den andre om det å være gravid. Kjære skal faktisk få være med å kjøpe bøkene :ler:

Håper det klaffer for deg snart :jepp:

:klemmer:

:hoppe: du fant meg!

Spennende at dere og skal begynne å prøve! du skal ha prøvedagbok? De fleste menn trenger tid på å venne seg til tanken :ler:

Skyver tankene litt unna jeg,ikke kjøpt noen bøker eller noe enda....

Håper det klaffer snart ja!!!!!!!!!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggetur..... iiiiikkk... skal si du er flink :pls:

Takk :sjenert: følte meg flink i dag,og guri,så godt det var! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolt av meg selv i dag! JOgget ute i skogen,en runde på 3 km. Gikk litt og,men ikke så mye som jeg var redd for på forhånd. Tenkte å ta en runde i morra og onsdag og. Torsdag er jeg borte hele dagen. Litt sent å begynne nå med tanke på at jeg skal inn i bikini på lørdag,men kanskje motivasjonen har funnet meg....

Mensen har ikke kommet enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper mensen ikke kommer ;)

Jeg og kjære snakket litt sammen i dag tidlig, og det blir litt utsettelse med prøvingen :( Men det er nok til det beste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper mensen ikke kommer ;)

Jeg og kjære snakket litt sammen i dag tidlig, og det blir litt utsettelse med prøvingen :( Men det er nok til det beste...

Kommer nok,tok test i går og den var negativ.. :sur:

Å,så kjedelig med utsettelse av prøving! En spesiell grunn til det? send Pm om du ikke vil si det her... Men slutt på pilla uansett,det kan ta lang tid for kroppen å normalisere seg vettu.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj wow, så flink du er å ha jogget å greier. Det er jo toppers :5: Er bare bra vis du klarer det flere dager også :jepp:

Og dere prøvere jenter, baby kommer når den tid er inne :9

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope,ikke noe mens enda........ Men om den har tenkt til å komme bør den komme nå,for jeg vil ikke ha det på ferie!

Ikke noe jogging sålangt i dag iallefall,rydder,vasker og vasker klær.

Må ut ¨å kjøpe noe småtteri til turen og hente pakke,så får jeg se om det blir en tur i ettermiddag,er såååå støl....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Jeg er støl etter treninga på lørdag enda jeg, men det er litt digg også, merker at man har brukt kroppen :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er støl etter treninga på lørdag enda jeg, men det er litt digg også, merker at man har brukt kroppen :trene:

Veldig deilig å kjenne at kroppen har vært i bruk ja :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:popcorn:

ikke kommet........ :vetikke: skjønner ingenting jeg......Mensen kommer ikke,og testen var negativ.....Ta en ny i morra????

-tør ikke håpe noenting nå,tror mensen kommer,så bare irriterer meg over at jeg kommer til å måtte slite med det på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå spennende å følge med da :jepp:

Jeg og kjære har blitt enige om at vi skal begynne å prøve i oktober. er egentlig enig i det, for da er han ferdig med et stort prosjekt på jobben og vi er ferdige med tilvenningener og det største presset på jobb ;) så skal vel gå på piller til septemerber regner jeg med å så la kroppen få "hvile" og bli normal ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen kom på morran i dag...

Da er det nesten over innen lørdagen iallefall.

Jeg kommer ikke til å kalle mensen TR,da det minner meg om 7 og 8 klasse :sjenert: da kalte vi det det.

Formen er ikke bra i dag,men håper det går seg til,skal hjem til foreldrene mine etterpå og være der til i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...