Gå til innhold

Sånn går nu dagan


captiva

Anbefalte innlegg

FIiiiiii dag på jobb! vi har seks nye barn denne uka,og var veldig spente på hvordan det skulle gå,men foreløpig går der veldig bra! selvfølgelig gråter noen av de når mamma og pappa drar,men ikke noe mer enn at vi føler vi takler det og har kontroll. stortrives! vi samarbeider veldig bra! :nigo:

koser meg veldig på jobb om dagen.

blir ikke håndball,ikke i dag iallefall. har ikke lyst,og da ser jeg ikke vitsen,det der var noe jeg skulle drive med fordi det er moro,ikke noe negativt....

Prøve å få jogget i morra,kommet skikkelig igang med det!

Så har jeg et dilemma...ei "venninne" skal ha avskjedsfest,hun skal reise utenlands for å studere. jeg er invitert,men har ikke lyst til å gå. greia er at vi har ikke egentlig vært venne rpå flere år. da jeg ble psyk,sviktet hun meg veldig,trakk seg helt bort,og vi har aldri klart å finne hverandre igjen,slik vi hadde det før,og det er veldig trist,for vi hadde det supert. hun har aldri besøkt meg her,og vi har ikke møttes på nesten to år. jeg vet hun har fått nye venner gjennom studier,og at jeg er veldig nedprioritert som den å snakke med på festen. vet ikke hva jeg skal gjøre.....vet jeg ikke kommer til å få en fin kveld,kjenner hverken henne eller venna hennes lenger. mulig jeg isåfall svikter som venninne,men det har hun gjoert for lengst. og nå skal hun være vekk i tre år,da komme rvi ikke til å sees,og 99% sikker på at vi ikke finner tilbake til hverandre om tre år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~Milla~

Tror ikke jeg hadde gått på den festen...... har man ikke kontakt så har man ikke kontakt. Synes du skal finne på noe kos med samboern istedet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,klarer som sagt ikke bestemme meg.....

hatt en fin dag på jobb i dag og :nigo:

ellers lite å melde igrunn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jeg veldig gald for og,for forholdet til sambo går igrunn ikke helt på skinner... vi har,hm,forskjellige behov for intimitet. og dette skaper mye frustrasjon,sinne,irritasjon fra min side..jeg er så sinna på han av og til at jeg bare vil flytte ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~
Det er jeg veldig gald for og,for forholdet til sambo går igrunn ikke helt på skinner... vi har,hm,forskjellige behov for intimitet. og dette skaper mye frustrasjon,sinne,irritasjon fra min side..jeg er så sinna på han av og til at jeg bare vil flytte ut.

Hmm... ikke bra.... Skjønner frustrasjonen.... Men vet ikke helt hva jeg skal si.... :sjenert: Må ikke gi opp iallefall. Men det er jo også viktig at man har det bra hvis man skal bringe barn inn i denne verdenen, for et lite barn krever mye og kan være tøft på samholdet. En veninne av meg gikk fra samboern etter de fikk barn, ting blir ikke det samme.

Håper det ordner seg vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla: så lite intimitet det er her i huset,er nok ikke faren for barn så stor :sukk:

Frigg: Så bra det hjalp,godt å kunne være litt til hjelp. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakket går kveld og i natt,jeg sa at om ting ikke blir bedre flytter jeg ut. Så vi får se hva som skjer. gidder ikke leve som om vi hadde vært gift i 30 år,når vi har vært sammen i 2,5 år!

ellers har jeg hatt nok en super dag på jobb,koooooser meg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Høres ikke bra ut. Viktig å ta vare på hverandre selv når man har vært sammen en stund. Jeg er nødt til å jobbe på det punktet du snakker om, for pillene jeg går på gjør at jeg mister nesten all lyst :( Men ikke pokker at det skal gå ut over kjære :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Godt dere fikk pratet, håper det hjelper.

Kjenner til lystproblemer jeg også, har mye vondt og det går utover samboern dessverre. Men han er god og tålmodig, heldigvis for meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg er ikke tålmodig :sjenert:

sa akkurat ja til å være barnevakt fra lørdag til søndag,det blir kos. en liten gutt på 1,5 år :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...