Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Skjønner godt det sliter på, men er det ikke de som sier at hvis man fokuserer veldig på det med graviditet etc så skjer det ikke, men når man er åpen for det og tar det som det kommer så pleier det som regel skje av seg selv?! Ikke det, jeg har også dårlig med tolmodighet for slike ting, så jeg skal kanskje ikke snakke der ;)

Men likevel.. sender over noen ~~~~~~ gravidvibber ~~~~~~

Håper inderlig de hjelper :klem:

:sukk: jeg vet,men det er UMULIG å la vær.........

Takk for vibber,håper de virker. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nok en drittdag :sukk: sambo har blitt syk,begynte i går kveld,så det har blitt lite søvn i natt. Dessuten ble det ikke :humpe: i går pga han er dårlig,og jeg fikk et "anfall",klikka litt,for fikk det for meg at det var akkurat i går det skulle til for å bli gravid....

kjørte han til legen isted,og nå sitter vi inne i dette jævla været. ikke mye til sommerferiefølelse.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~
Nok en drittdag :sukk: sambo har blitt syk,begynte i går kveld,så det har blitt lite søvn i natt. Dessuten ble det ikke :humpe: i går pga han er dårlig,og jeg fikk et "anfall",klikka litt,for fikk det for meg at det var akkurat i går det skulle til for å bli gravid....

kjørte han til legen isted,og nå sitter vi inne i dette jævla været. ikke mye til sommerferiefølelse.....

Uffa tunge dager, og været hjelper selvfølgelig ikke på. Tenker på deg :klem:

God bedring til samboern, håper han blir frisk fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk milla :klemmer:

dagen i dag har vært litt bedre,men har fått så sinnsykt vondt i magen,stikker på venstre side,gjort det siden jeg tissa på morra i dag...

bare helga igjen nå,så er det tid for ny jobb på mandag,spent :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke.... :vetikke: gir det sånne smerter???

Gitt seg i dag iallefall.... Dagen i dag har vært bra,soooooool og vi har vært hos mam og pap :hjerte:

Nyte dagen i morra,siste feriedagen,kjenner jeg er veldig spent på uka som kommer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det unnagjort! godt å bli ferdig med første dag....nesten ikke sovet i natt,så spent,og uvant å måtte opp tidlig igjen,og det sammen gjør det jo umulig å få sove...

Hatt en fin dag :) ble tatt veldig godt imot av alle,og tror at jeg kommer til å trives! og sååå deilig med barnehagebygg igjen! :nigo: de siste årene har jeg jobbet i provisoriske bygninger,som har gjort ting mer tungvindt.

Blir spennende dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter :klemmer:

DAgen i dag har også vært fin. veeeeldig stille og rolig. 2 barn,pluss 3 på tilvenning og 3 voksne. glad det ikke er så rolig alltid! men forsåvidt greit med en myk start for meg,da får jeg tid og rom til å bli kjent med barn,foreldre og kollegaer.

men en ting,synes det er vanskelig å komme inn å skal være ped.leder,må jo "lære" alt og bli kjent først,ikke ha den lederrollen.

¨^^^

klønete forklart...

Har bestilt med scrappe utstyr i kveld :nigo: MÅ ha noe annet enn tv og data å drive med,er jo vant til å ha masse skolearbeid,nå har jeg jo ikke det. så føler jeg har masse tid!

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alri prøvd det før,men det ser så moro ut,og jeg liker å holde på med sånt. spennende å se om jeg får det til! gir sikkert opp fort om det ikke blir fint :sjenert:

Gikk inn på scrapping.no og fant nettbutikker der. husker ikke navnet på den jeg... bestilte litt av hvert; ark,papp,bokstaver,perler,blomster,bånd og noe mer,men husker ikke det heller....sliten i hodet :sjenert: svei av ca 700 kr ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: 3 barn på tilvenning på samme dag??

Det må jeg si. Har nok med to barn i uka som begynner på to ulike dager vi :ler:

Hvor mange barn har dere på avdelingen og hvor mange voksne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

700kroner? Men da fikk du vel enda...?!

Har lenge lyst å prøve meg, bare redd for at jeg virkelig blir bitt av basillen og trenger mer og mer utstyr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: 3 barn på tilvenning på samme dag??

Det må jeg si. Har nok med to barn i uka som begynner på to ulike dager vi :ler:

Hvor mange barn har dere på avdelingen og hvor mange voksne?

To barn begynte på mandag og en i går. Det kommer ti nye barn,så det måtte bli litt tett for at alle skal få begynt i rimelig tid.

vi er fire voksne og 14 barn. dere?

kjenne rpå meg at jeg trives allerede og gleder meg masse til å bli ferdig med tilvenninger og komme ordentlig i gang :nigo: er veldig motivert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...