Soon Skrevet 9. august 2009 #121 Del Skrevet 9. august 2009 Nåååå, så søt pusekatt da Hva heter den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. august 2009 Forfatter #122 Del Skrevet 9. august 2009 Ikke sant :rødme: Folka bestemte at den skulle hete Obi, etter han obi wan kenobi i Star Wars Broren min liker Star Wars så godt, stakkar. Men jeg kommer til å kalle pusen for bare pus, så da går det greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 9. august 2009 #123 Del Skrevet 9. august 2009 Ikke sant :rødme: Folka bestemte at den skulle hete Obi, etter han obi wan kenobi i Star Wars Broren min liker Star Wars så godt, stakkar. Men jeg kommer til å kalle pusen for bare pus, så da går det greit Tror nok jeg holder med deg i å kalle den pus ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. august 2009 Forfatter #124 Del Skrevet 9. august 2009 elsker kjæresten miiin :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 9. august 2009 #125 Del Skrevet 9. august 2009 Så nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. august 2009 Forfatter #126 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Jeg som laget den da Men det er jo fordi jeg elsker han :rødme: Vurderer å gjøre det samme med te-lys utenfor vinduet hans.. Kanskje til 3årsdagen vår! Synd det er jeg som må være så romantisk, han kunne vært det litt han også Endret 9. august 2009 av Ida-Kristine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. august 2009 Forfatter #127 Del Skrevet 9. august 2009 Bullet For My Valentine må komme til Norge igjen! Jeg tok det bildet :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 10. august 2009 #128 Del Skrevet 10. august 2009 Nååååw, pusekatt jo! Exen har tatt over katten vi hadde sammen... Denne kunne si mamma Savner Pelle Så nå maser jeg på E om at vi må få oss katt...og han er ikke like negativ lenger :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 10. august 2009 #129 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg som laget den da Men det er jo fordi jeg elsker han :rødme: Vurderer å gjøre det samme med te-lys utenfor vinduet hans.. Kanskje til 3årsdagen vår! Synd det er jeg som må være så romantisk, han kunne vært det litt han også Den blir jo ikke mindre fin av den grunn Sånn i telys, så herlig Det kunne jeg tenke meg å få også. Min kjøre programmerer kjærlighetserklæringer til meg han. Så han er ganske romantisk på sin litt nerdete måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 10. august 2009 #130 Del Skrevet 10. august 2009 Så søtt, Ida Kristine! Du er en skikkelig romantiker! PS; har skrevet et par hilsener til deg i dagboka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 10. august 2009 Forfatter #131 Del Skrevet 10. august 2009 Nååååw, pusekatt jo! Exen har tatt over katten vi hadde sammen... Denne kunne si mamma Savner Pelle Så nå maser jeg på E om at vi må få oss katt...og han er ikke like negativ lenger :rødme: Så dumt Men da må du få deg en ny pus Bra han ikke er like negativ lenger, skal se det blir ny pus på deg snart :happy: Den blir jo ikke mindre fin av den grunn Sånn i telys, så herlig Det kunne jeg tenke meg å få også. Min kjøre programmerer kjærlighetserklæringer til meg han. Så han er ganske romantisk på sin litt nerdete måte :happy: nthaw, så søtt! Så lenge de gjør noe Min kjære er også litt nerd, en dag satt han på photoshop og drev med sånne brushes og det var trær osv, så jeg sa at han kan lage kort til meg til 3årsdagen, jeg liker høsten og sånn så godt så et datalaget høstkort hadde jo vært kjempekos Så søtt, Ida Kristine! Du er en skikkelig romantiker! PS; har skrevet et par hilsener til deg i dagboka mi. hihi takk :rødme: *løpe inn i boka di* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 10. august 2009 #132 Del Skrevet 10. august 2009 Romantikk er fint Hverdagsromantikk er best synes jeg... Som en lapp gjemt under dataen eller ferdiglaget middag når man kommer hjem sliten Har forresten fått E på gli nå, så nå blir det kattunge! Yay! Må bare reise ferdig først, så skal vi ringe rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 10. august 2009 Forfatter #133 Del Skrevet 10. august 2009 Romantikk er fint Hverdagsromantikk er best synes jeg... Som en lapp gjemt under dataen eller ferdiglaget middag når man kommer hjem sliten Har forresten fått E på gli nå, så nå blir det kattunge! Yay! Må bare reise ferdig først, så skal vi ringe rundt Ja, det syns jeg også! Det er ikke mye som skal til av slikt før jeg blir glad Jeg har gjort så masse sånt for kjære Laget mange hjertelapper som jeg skrev på og hengte opp og la rundt omkring, før la vi ofte lapper på matpakkene til hverandre, for litt siden skrev jeg på et kort og la i konvolutt med adressa på som jeg fikk lurt mellom posten Også prøver jeg å gjøre vanlige ting for han.. Rydder rommet, vasker klærne, henter drikke og ting til han en god del Ferdiglaget middag er deilig da, og om man bare tenner et par lys til så stiger jo det koselige et par hakk Aaw, så bra! Lykke til med pusekattjakt, du får legge ut bilde når dere har fått tak i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. august 2009 Forfatter #134 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Jeg må bare legge ut noen bilder jeg fant i stad! Og jeg må si jeg gleder meg til å innrede mine fremtidige boliger, hvert fall etter å ha kost meg med Ikea katalogen som kom i posten idag! Så utrolig søt den senga da! Får lyst til å lage sånn om jeg får ei datter :rødme: Endret 11. august 2009 av Ida-Kristine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 11. august 2009 #135 Del Skrevet 11. august 2009 Så skjønn pusekatt :rødme: Kjenner jeg avner å ha ordentlige dyr hjemme I IKEA og katalogen deres Har alltid en liggende i stua bare sånn at jeg kan sitte å drømme meg bort av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. august 2009 Forfatter #136 Del Skrevet 11. august 2009 hihi ja :happy: Jeg ble skikkelig glad da IKEA katalogen lå her igår Lagde meg en kopp te og koste meg med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 11. august 2009 #137 Del Skrevet 11. august 2009 hihi ja :happy: Jeg ble skikkelig glad da IKEA katalogen lå her igår Lagde meg en kopp te og koste meg med den Jeg vil også ha Ikea-katalog...rart jeg ikke har fått den enda... Er ikke alt hos Ikea som er min type stil, er mer på Shabby chic og fransk landstil jeg, men de slumper da til å ha endel allright allikvel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. august 2009 Forfatter #138 Del Skrevet 11. august 2009 Vet ikke om mamma har fått den, men den kom i posten hos svigermor igår Er masse fint der! Hadde jeg hatt masse penger skulle jeg dratt og shoppa meg i hjel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 11. august 2009 #139 Del Skrevet 11. august 2009 Wiihii...den kom i posten nå Da får det være nok KG for en stund, og så skal jeg se litt i Ikea-katalogen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. august 2009 Forfatter #140 Del Skrevet 11. august 2009 Wiihii...den kom i posten nå Da får det være nok KG for en stund, og så skal jeg se litt i Ikea-katalogen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå