Minttu Skrevet 7. september 2009 Forfatter #441 Del Skrevet 7. september 2009 Akkurat idag skjer det pent lite Vi skal vel ut på no butikker etterpå, kjøpe godteri også Skriver sikkert noe mer vettugt seinere på dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. september 2009 #442 Del Skrevet 7. september 2009 Kos deg med en rolig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 7. september 2009 #443 Del Skrevet 7. september 2009 Godt med rolige dager hvor det ikke skjer så mye også Ha en kos kveld sammen med kjæresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. september 2009 Forfatter #444 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Takk jenter Vi var med broren til kjære og dama hans på butikker istad og fikk handlet en del Så nå har vi fått i oss taco, glad jeg har en mann som lager mat Og foran oss har vi en bolle med 2kg smågodt! Lørdag idag ja Resten av dagen går nok stille for seg vil jeg tro Hjem igjen imorra.. Men skal se Unge Mødre da, om ingen andre absolutt må ha tv'n imorra! Også må jeg gå og jogge en del denne uka, *pushe seg selv* Kjære skal uansett på øving imorra, og siden de sparka ene gitaristen må han ta tog og da skal han ligge over til onsdag, så er jo ingen vits for meg å være her Ha en flott dag alle sammen Endret 16. oktober 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. september 2009 Forfatter #445 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg syns vi kunne hatt slike vekter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 7. september 2009 #446 Del Skrevet 7. september 2009 Jeg syns vi kunne hatt slike vekter :jepp: Legger igjen en natta-. Sov godt og drøm søtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. september 2009 Forfatter #447 Del Skrevet 7. september 2009 Takk! natta tilbake, sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. september 2009 Forfatter #448 Del Skrevet 7. september 2009 Jammen føler man seg litt bedre etter å ha gått seg en tur, godt når det er helt stille, mørkt og kjølig i lufta! Så klart er det ikke helt mørkt her hos kjære, her er det gatelys og mange naboer som har lys. Hadde det ikke vært det hadde jeg ikke gått ut, for jeg er mørkredd Jeg ble irritert på dataen og alt mulig, pluss at jeg var så varm.. Så jeg bestemte meg for å gå ut og sa surt hva jeg var sur på og at kjære "kunne sitte der, som han alltid gjør!" (foran dataen..) Jeg ble bare litt sur på han, for ingenting.. Regna vel bare med at han ikke ville gå med meg Så jeg tusla ut og gikk oppover her.. Skulle gå en liten rundt men da jeg gikk forbi et hus ble jeg så skremt! Jeg trodde noen løp over gårdsplassen, men det var visst bare min egen skygge Så jeg snudde og gikk fort ned igjen og tenkte at jeg syntes kjære kunne løpt etter meg ut, tatt tak i meg og sagt at han er glad i meg.. Og jammen sto han ikke ved lyktestolpa nedafor bussholdeplassen Men han sa jo ingenting da, bare at han trodde jeg hadde gått en annen vei. Hodet mitt er som en liten film stakkar Så han ble med meg og vi gikk opp igjen den veien jeg kom fra, forbi det skumle ( ) huset og gikk den lille runden Vi gikk også inn en vei, gjennom lysløypa, for å se på et hus som ligger inni skogen der.. Fy fader for et "nthææææ" hus Det er vel 3 hus der, og de har det gjerdet rundt hele område og den svære porten! "De kunne vel ha hatt noen lys opp mot huset da.." sa vi, for den veien var så mørk at man så ingenting, jeg holdt i armen til kjære helt til vi kom ned igjen hit Vel, det var godt, for kropp og sjel! Og jeg ble glad for at kjære kom, så jeg ga han et kyss og takka for turen Det er ikke mye som skal til for å glede meg (heller ikke mye til for å gjøre meg sur? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. september 2009 Forfatter #449 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Jeg har laget meg en blogg, tenk! Ikke sånn, skrive hver dag om hvordan jeg har det og putte bilder av meg selv og hvordan jeg har det-blogg.. Jeg finner støtt og stadig så mange fine bilder, og kanskje tar jeg noen selv. Eller så finner jeg noen fine sanger, sitater osv som jeg gjerne vil putte et sted. Legge det et sted hvor noen titter og kanskje finner det interessant. Eller kanskje ingen gidder å bry seg og det bare blir en nedstøvet side for min del? Men jeg syntes det var en kjekk idè Bestemte meg for å gjøre dèt Så bare følg linken i signaturen og la deg rive mèd! Kommer bilde av meg til og med vett Endret 16. oktober 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. september 2009 #450 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg syns vi kunne hatt slike vekter Føler det hadde stått "Game over" hvis jeg hadde gått på en sånn vekt nå... Høres koselig ut med en liten nattetur i nabolaget! Håper du får en fin tirsdag! Planer for dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. september 2009 #451 Del Skrevet 8. september 2009 Sånn vekt vil jeg også ha! Problemet er vel at på dårlige dager, hadde jeg vel beskyldt den for å juge Kikket på bloggen din, og gleder meg til å følge med på den videre Ha en fin dag, søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. september 2009 #452 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Må le litt av deg og kjæresten din sine krumspring, det er akkurat som å se oss Eller, iallefall meg, blir sur for ingenting. Bra det gikk godt til slutt - det gjør jo heldiigvis som regel det! Føler det hadde stått "Game over" hvis jeg hadde gått på en sånn vekt nå... Du ser så mye tynnere ut nå på de nyeste bildene av deg enn før! Endret 8. september 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. september 2009 #453 Del Skrevet 8. september 2009 Du ser så mye tynnere ut nå på de nyeste bildene av deg enn før! ..men det var før gårsdagens Fråtsing med stor F... Neida, takk for det! Koselig å høre! Beklager kupping av boka di, Idamor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. september 2009 Forfatter #454 Del Skrevet 8. september 2009 Det går bra Jeg blir bare glad jeg Ikke kan jeg kommentere så mye om det der heller, for jeg vet ikke hvordan du ser ut Om bloggen, jeg startet den jo igår kveld, men det kommer til å komme mye der! Så det er bare å titte innom Jeg har vel ingen planer for idag.. Annet enn å se Klokka 8 hos meg og Unge mødre Skal hjem igjen da, blir henta om to timer. Kjære skal ikke på øving allikevel, men på torsdag, da kommer det en kar som skal intervjue dem Ha en flott dag jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. september 2009 Forfatter #455 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg skjønner ingenting ang. denna kongo saken Men det jeg har skjønt er at de blir dømt til døden, de føler seg sikkert jævlig bra der de står og får det i trynet Anyways, skal til en barnehage imorra,klokka 10! Så kanskje jeg kan jobbe der noen ganger Ellers er det bare å finne noe anna Nå trenger jeg penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. september 2009 #456 Del Skrevet 8. september 2009 Håper du får vikarjobbing i den barnehagen da Har hørt at det er veldig koselig der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. september 2009 Forfatter #457 Del Skrevet 8. september 2009 Tulling Får ta over etter deg jeg Er hjemme nå, og det er IKKE gøy Det er kaldt her, kjedelig, broren min er så jævlig irriterendes! Sitter å skriker, prater, synger, piper whatever.. Og jeg savner kjæresten min såå Syns vi kunne bodd sammen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 8. september 2009 #458 Del Skrevet 8. september 2009 Når starter Unge Mødre? Det vil jeg også se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 8. september 2009 #459 Del Skrevet 8. september 2009 Tulling Får ta over etter deg jeg Er hjemme nå, og det er IKKE gøy Det er kaldt her, kjedelig, broren min er så jævlig irriterendes! Sitter å skriker, prater, synger, piper whatever.. Og jeg savner kjæresten min såå Syns vi kunne bodd sammen jeg Kanskje det blir jobb på deg når jeg slutter? Det hadde nesten vært både komisk og litt spoooky Har dere pratet om å bli samboere da? Dere har jo vært sammen i 3 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. september 2009 Forfatter #460 Del Skrevet 8. september 2009 Når starter Unge Mødre? Det vil jeg også se! Klokka 9 er det vel Ser du ikke reklama på sida her a ;D Kanskje det blir jobb på deg når jeg slutter? Det hadde nesten vært både komisk og litt spoooky Har dere pratet om å bli samboere da? Dere har jo vært sammen i 3 år Men jeg kan ikke jobbe mer enn et år da Jeg vet ikke helt om jeg kunne tenkt meg det, ikke med engang har litt lyst til å bo helt alene først.. Dessuten så trives han så hos mora si, og det skjønner jeg godt! Nå driver de å pusser opp oppe så han får igjen det andre rommet og skal ha soverom der, så han kommer ikke til å flytte på en stund pga det Jeg kunne bodd sammen med han, jeg trives såpass godt sammen med han! Det hadde jo blitt litt annerledes, men sikkert ikke så veldig. Jeg har så og si bodd hos han, har vært mye hos han og over lengre tid noen ganger, så vi vet jo hvordan det er å være sammen slik Og om vi hadde flytta sammen så hadde vi jo ikke hatt noe mindre frihet eller noe, ting ville jo vært det samme, bare at vi hadde vært mer i sammen i stedenfor fredag/lørdag til tirsdag f.eks sånn det er nå Det er nok godt for oss begge å ha det sånn fortsatt, hvertfall for han tror jeg Vi er nok litt forskjellige når det gjelder det her Men han trives jo hjemme og sånn og jeg kunne gjerne bodd der jeg også Men jeg trives ikke hjemme ikke sant, derfor har jeg et ønske om å flytte, enten alene eller sammen med han Men men, en får vel bare vente å se _____ Jammen suller jeg med den bloggen! Jeg får den ikke slik jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå