Gå til innhold

Å vente på vårt Lille Mirakel


SøsterLiten

Anbefalte innlegg

OG :bolledeig: For Devilina!!!

24 september er jo RETT rundt hjørnet!!! :strix:

Denne gangen vennen sitter gullegget som det skal!! :jepp:

:hug: :hug: :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

lite aktivitet her når det er lite baby-making-aktivitet i hjemmet...

Ringte inn TR forrige uke og igår kom papirene i posten.

Jeg skal visst ikke på suprecure denne gangen men på en GnRH antagonist.

Det betyr at jeg skal stå på 2 sprøyter en periode men slippe den fæle nesesprayen!

Jippi!! :sjarmor:

jeg skulle jo egentlig startet denne karusellen neste fredag men nå skal jeg ikke starte noe før neste mens kommer... ca 18 etter hva jeg har regnet ut... :)

:klø: noe mer å si...? Nei...

Står i ganske mye for tiden... Bestisen min har en drittsekk av en mann og nå skal vi trå til for å få henne ut av dette... Hun kom til jentemiddag hos meg forrige lørdag med blåmerker på armene og kuler i hodet... :tristbla: Nå har jeg fikset samtale til henne med krisesenteret og snakket med hennes foreldre... operasjon redd bestis er igangsatt og kick off er fredag kl 11.30... Hun vet ikke noe enda siden jeg er redd hun trekker seg. så jeg skal da møte henne på fredag 11.30, erkjenne min inngripen og ta henne med til krisesenteret... Gleder meg ikke akkurat, men håper og tror at hun ser at grunnen til at jeg blander meg er fordi jeg er redd for henne, jenta hennes og at jeg er veldig glad i dem.

vel vel... Det var vel alt for denne gang.

snart igang med ny runde :bolledeig:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du stiller opp for venninnen din, flere kvinner i den situasjonen kunne trengt at venninner grep inn på den måten. Bedre å blande seg en gang for mye enn en gang for lite uansett!

Lykke til med neste forsøk, kryser fingrene for at den sitter da! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du stiller opp for venninnen din, flere kvinner i den situasjonen kunne trengt at venninner grep inn på den måten. Bedre å blande seg en gang for mye enn en gang for lite uansett!

Lykke til med neste forsøk, kryser fingrene for at den sitter da! :hoppe:

Føler at jeg ikke kan bare sitte og se hele hennes verden rakne... vi har vært beste venninner i 20 år så jeg føler at jeg ikke kan la være å bry meg. Er jo så utrolig glad i henne og LIVREDD for at det skal gå lengre enn det allerede har gått...

*mine innlegg* :vinke:

Kjempe bra at du stillere opp for venninen din :)

Hei og velkommen!! :goodbye:

I dag var det skummelt å komme inn her på KG!!

Helt nytt utseende og greier!!! :hakeslepp: Veldig fint, men jeg var en smule uforberedt! Skrev jo igår kveld og da var alt velkjent og vanlig og når jeg gikk inn i dag så trodde jeg at jeg hadde kommet feil nesten!!

Grattis til KG med nye sider :biggrin:

Går rundt med litt urolig mage for tiden... avtalte med bestisen min ang i morgen i går kveld... Er så uvant å ikke være 100% ærlig med henne. Skal legge alle kortene på bordet før vi drar til krisesenteret imorgen så hun ikke føler seg helt tatt av et bakholdsangrep... Håper håper håper hun blir med. :sukk:

Ellers begynner jeg å glede meg til å få mensen... rare greier... etter 4 år som prøver så er det weird å ønske seg mensen frem for å fortvile seg over at den kommer :fnise:

Nå skal jeg legge meg litt på soffaen for å sove... er så trøtt så trøtt!! langhelg denne helgen og det er det beste jeg vet!! :bolledeig:

Ha en fiiiiin dag! :hug:

Ha en fin dag alle sammen!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere skulle vært som deg! Utrolig bra at du stiller opp på den måten og fikser ting. Håper bare hun vil følge med deg til krisesenteret da.... jenter/kvinner som er i et forhold/ekteskap er jo livredde og vil jo ofte ikke gjøre ting verre enn de er... og blir... eller fordi de faktisk er glad i mannen... den der har jeg aldri sjønt da men. Lykke til!! Krysser alt som er for at venninnen din skal få det bra og få et bedre liv!!! Ingen fortjener noe sånt som hun har opplevd!!!

:hoppe: for mensen som kommer!!! :blomst:

Ja jeg ble litt satt ut da jeg så siden i dag.. leste jo i går at de skulle oppdatere ting her inne... men så drastisk da... må jo tenke to ganger skal jeg finne ting her inne. :ler:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har skiftet navn jeg... :sjenert:

Passer ikke å være brudeliten når jeg ikke skal stå brud igjen liksom... hehe.. :fnise:

Men søster skal jeg jo være hele livet! Både sykesøster og lillesøster!!

Kommer aldri til å glemme en av mine pasienter på min første pleie jobb: "Søster? Søøøster??" Jeg skjønte virkelig ikke at han snakket til meg!! :fnise: Føltes ut som at jeg var en pleier fra 1910... hehe... Men etterhvert har man blitt vant til at de eldre over 75 gjerne kaller deg søster.

jeg har 5 eldre søsken så så jeg har liksom alltid vært liten også... både i alder og størrelse. :biggrin:

anyhow.... Jeg har byttet navn og synes det er bra!! Jah! :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snufs!!!

Synes litt synd på meg selv her jeg ligger i sofaen...:tristbla:

Har fått omgangsyke!!

løper til og fra do som en idiot... :spy:

aiaiaiii... :sukk:

Man blir alltid så mye mer negativ når man føler seg shitty...

huff...

Kan ikke engang trøstespise litt... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er fantastisk...

Du fortjener å bli gravid :klem:

Uffda! God bedring! :klemmer:

Søtinger!! Føler meg heldigvis litt bedre idag.. skal prøve meg på å stikke nesen ut idag og håpe det ikke blir rask retur inn igjen..

prøver meg på fiiin liste jeg også:

Det er nyyydelig vær ute!

Jeg har verdens beste mann!

Det er bare 2 uker igjen til nytt forsøk!

Jeg har fin fiin neglelakk på meg!

Leiligheten er ferdig pusset opp for denne gang!

Skal ha fest på fredag!!

Ha en fin dag og nyt været jenter! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

TR har kommet :danse:

Så nå skal jeg inn på kontroll på RH 16 okt :) så ser vi derfra......

Hva med det? Leste et eller annet om 2 uker her :nigo:

Nå skal vi ha bolle i ovnen!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg også skal begynne å lage sånn positiv-liste? :)

Hvordan går det med venninnen din? :klemmer:

Heia!

Venninnen min har det bedre. Vi var på krisesentert og hun kjente seg igjen i alt det hun damen sa. Når vi gikk derfra hadde hun satt opp ny samtale og skulle på kurs.

Da jeg ringte henne et par dager senere hadde hun vabestillt timen sin og ikke dratt på kurs... Hun var full av unnskyldninger om hvorfor hun ikke hadde dratt, men det handlet egentlig om at hun ikke er klar for å forlate den slemme dritten enda. Jeg fikk overtalt henne til å ringe og sette opp ny time, men grunn som at hun ville få høre om rettigheter og muligheter fra de. Ikke at hun måtte gå fra han. Herregud... vet ikke hva jeg skal gjøre, men jeg driver og pusher på og hun skal nå tilbake for å snakke med de... Jeg skjønner ikke hvorfor hun vil bli i det forholdet... Hver gang jeg snakker med henne så er det noe nytt og han er og blir en dritt!! Men jeg må respektere at det er hennes liv og at jeg ikke kan ta hennes valg....

Uansett så stopper ikke det meg fra å få henne til å opprettholde kontakten med krisesenteret og at det da forhåpentligvis etterhvert vil få henne til å klare å gå.. :tristbla:

Herlig at leiligheten er ferdig for denne omgangen :)

Hørtes gøy ut med fest på fredag ;)

Uff begynner å bli kaldt nå. Superkort sommer!

Håper du har det fint :klem:

Super digg med ferdig leilighet! LilleMann og jeg går rundt og kommer ikke over at det ikke finnes en eneste ting som gjenstår å gjøre! Alle som har pusset opp vet jo hvor lang tid det kan ta med de siste listene eller noen spikere her og der, men det er INGENTING igjen å gjøre! SÅ Deilig!!! :bolledeig:

Om en liten stund begynner vi på soverommet vårt, men der skal bare gulvet legges og vegger og tak males og så er det ferdig. ca 1 dags arbeid!

Lille rommet har vi bestemt oss for å vente litt med, til vi vet hvordan vi vil ha det... ;)

Festen på fredag var super!! Vi ble 16 stykker og de fleste gjestene dro kl 2. Den siste gjesten dro kl 4 etter en laaaang dyp samtale om venninnen min. hehe... Veldig gøy først så veldig koselig!!

Håper du får en fin dag :klem:

Tusen takk!! DU også gossip girl! :hug:

Mange gode klemmer til dere alle!! :hug::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR har kommet :danse:

Så nå skal jeg inn på kontroll på RH 16 okt :) så ser vi derfra......

Hva med det? Leste et eller annet om 2 uker her :nigo:

Nå skal vi ha bolle i ovnen!!!! :ler:

HURRA!!!!

Det gjorde den jammen her også idag! :)

Tenk at vi jubler over at TR kommer! Hvem hadde trodd det skulle skje! :klø:

Jeg skal begynne på puregon på onsdag 14 og inn på UL på mandag 19.

Jaggu er vi i in sync atter en gang! :bolledeig:

NÅ skal vi få det til Devilina!!! Devilita og LilleLiten er på vei! Tjohoooo!!

Kjempe klem til deg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens fin liste:

Jeg fikk mensen idag

Mannen lagde middag

Fått ny kunst på veggen

Orkideèn min blomstrer

Fint vær idag

Leser spennende bok

Devilina og jeg er på mirakeljakt sammen igjen

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...