Gå til innhold

Å vente på vårt Lille Mirakel


SøsterLiten

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvorfor hun vil bli i det forholdet... Hver gang jeg snakker med henne så er det noe nytt og han er og blir en dritt!! Men jeg må respektere at det er hennes liv og at jeg ikke kan ta hennes valg....

Jeg har vært i et forhold som på ingen måte var bra, likevel ble jeg i over 3 år. Mange prøvde å redde meg også, og til slutt var det en kompis som ble redningen. Det er helt umulig å forklare hvorfor jeg ble, en blanding av veldig mye; at det ikke alltid var bare negativt, at jeg ikke ville gi opp på forholdet, en følelse av at jeg mislyktes om jeg ga opp, at jeg virkelig elsket kjæresten min og trodde min kjærlighet kunne få ham til å forandre seg osv osv.

Ingen kvinner vil jo være i forhold der de blir slått, og ingen som blir værende i slike forhold gjør det utifra et rasjonelt valg. Man blir litt "skadd" i virkelighetsoppfattelsen av å være i et slikt forhold, dessverre.

Men venninnen din er heldig som har deg, og jeg synes ikke du trenger å respektere "valget". Vis henne at du synes dette ikke er noe man skal godta, samtidig som du viser at du er der for henne uansett hvor lang tid det tar før hun er klar for å komme seg vekk. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist med venninnen din... :tristbla:

Du kan dessverre ikke leve hennes liv og ta valg HUN må ta..

Trist hun ikke ser det.. hun vil nok ikke gi opp, tenker sikkert på de gode dagene de har og tror det kan bedre seg.

Jeg håper hun kommer seg vekk fra han snart... :klemmer:

Du er en god venninne... :klemmer:

ÅÅÅååå jeg tok en CB idag negativ...4 dager før ikm... føler alt håp er ute denne pp.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så sant, så sant Noli... Veldig imponert over at du kom deg ut altså!! skjønner hvor vanskelig det er, for man må jo lure seg selv til å tro at alt er bra selv når alt er super shitty! For hvordan skulle man ellers klare å bli?

Skrev akkurat melding til henne og fikk svar at hun hadde vært syk så hun hadde derfor ikke ringt til senteret... Ikke bra... Tenker jeg må handle litt mer imorgen.

Blir så oppgitt.. Vet jo at det ikke nytter om jeg maser, men jeg støtter henne like mye som jeg dytter!! Hun sa senest på søndag at hun var glad for at jeg stillte opp og presset henne.

Jeg har hele tiden sagt at det er hun som er sjåføren i denne saken, men at jeg ikke klarer å være en stille passasjer.

Jeg håper hun kommer seg vekk fra han snart... :klemmer:

Du er en god venninne... :klemmer:

ÅÅÅååå jeg tok en CB idag negativ...4 dager før ikm... føler alt håp er ute denne pp.. :tristbla:

Håper også at hun gjør det! Takk! :)

IKKE gi opp håpet! det er en grunn til at det heter IKM dag og det er fordi alle dagene før så er du jo i syklusen fortsatt! Jah! Du må ha trua og hvis ikke så blir det hvertfall helt sikkert hænkipænki de riktige dagene ift EL neste måned og DA sitter'n vettu! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Jeg har blitt :forkjola:

Nyser og er tett og sliten og hodepine og :tristbla:

Tenkte at etter forrige uke med :spy: så var jeg liksom fritatt for mere sykdom på en stund!! Men tydeligvis så baskeluskene sin mulighet da jeg hadde omgangsyken så jeg får en uke til med sykdom...

Men jeg velger å prøve å være positiv!

SÅ:

Jeg liker sitron, så sitronvann er bra

Jeg liker lakris og mentol, så Fisherman og Doc er bra

Jeg liker å slappe av så, sofaen er et fint sted

Jeg liker å bli stelt med, og LilleMann er flinkis på det

Jeg har fri imorgen, så jeg slipper å sykmelde meg

Nå skal jeg lage meg en ny kopp sitronvann mens jeg venter på Grey's og the L word!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff stakkars :klem:

GOD BEDRING!! :hallo::gave::5::dagens-rose:

Det gjør godt å være positiv, hjelper det :)

Takk takk! Det hjelper om ikke annet på instillingen hvertfall! :)

God bedring :kose:

Tusen takk! Og til deg også Pusilus!! :hug:

Jeg opplevde noe rart/ekkelt på jobben ikveld...

Hun ene jenta satt på pc'en og alle stod rundt henne. Når jeg kommer inn så ser de alle på meg og sier: still deg bak X. Jeg gjør det og de skriver inn på pc'en: hva heter hun som står bak X

*PLING* svaret kommer opp og er helt korrekt, så stiller vi flere spørsmål og alle er riktige som hvordan jeg kom meg til jobben, hvilken farge neglelakken min har osv osv. Så stiller vi spørsmål om barn. Hun ene på jobben har 2 gutter og spør om hun får fler. Andrewtarot har alt sagt at hun har 2 gutter og svarer så at hun skal få ett barn til. Så må jo seff jeg også spørre og da sier andrewtarot at jeg får 1 jente om ca ett år!!! :strix:

Ettersom han svarte korrekt på alt som han ikke kunne vite som vi visste (han kunne bla ramse opp navn på oss og antall mennesker i rommet)så klarer jeg ikke la være å tro... :sjenert: Det kan jo bety at jeg klarer det denne runden??? ca ett år er jo 10 mnd?? Eller?? Herregud!! Jeg er ved å bli tullerusk! :dåne:

anyhow... jeg er fortsatt super forkjølet, men ellers er ting bra her... Stukket meg i magen i går og idag så nå venter jeg bare i spenning på mandag hvor jeg får vite hvordan jeg ligger ann!

:duskedame: :duskedame: mange vakre store perfekte egg i eggstokkene mine!! :duskedame: :duskedame:

ha en fin torsdagskveld jenter! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for mange egg!!!!! :nigo:

Fikk gla melding i dag jeg og.... var inne til ktr og skal ringe til tirsdag og høre om opptiningen gikk bra... da er det inn kl. 14 og sette inn det ene lille super egget mitt :) håper det klaffer!!! :)

Og etter hva jeg har lest over her.... 1 år... eller mindre ;) klart det klaffer for dere også nå!!!!!

Hva slags spørsmål greier på pc'en var dette i grunn.. creepy greier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags spørsmål greier på pc'en var dette i grunn.. creepy greier

Samme sier jeg... Hva var det ? Noe på nettet ? Hørtes spennende ut !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for mange egg!!!!! :nigo:

Fikk gla melding i dag jeg og.... var inne til ktr og skal ringe til tirsdag og høre om opptiningen gikk bra... da er det inn kl. 14 og sette inn det ene lille super egget mitt :) håper det klaffer!!! :)

Hva slags spørsmål greier på pc'en var dette i grunn.. creepy greier

:strix: Hurra!!!

Egget er garantert super fint og klart til å bli en deviliten!!!

Dette er egget som blir din baby! Kjenner det på meg! Du ringer kanskje inn akkurat nå og får de gode nyhetene!! krysser fingre, tær, hår og ALT for deg akkurat nå!

Samme sier jeg... Hva var det ? Noe på nettet ? Hørtes spennende ut !!

De spørsmålsgreiene viste seg å bare være tull.. :tristbla: Jenta som viste oss det var selv hjernen bak så det var bare lurendreierier... Ja, ja!! Mitt håp er fortsatt ikke borte! Jeg velger å tro at hun hadde rett i ett år, men at det kommer tvilling gutter!!! :fnise:

Bedre form idag? :klem:

Jeg fikk ikke tester i posten idag...uff tør ikke kjøpe.. :fnise:

Du er en liten testetøs Wings! :fnise: Skal løpe inn til deg og se hvordan det har gått i helgen!! Håper det har gått supert og at jeg får lese 2 blå!! :jepp:

:klemmer: til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering på babymaking fronten:

Jeg var på RH i går på kontroll og fikk gode nyheter!!

Mange fine egg, fint hormonivå, ingen cyster og antageligvis eggløsningsprøyte på lørsdag meg uttak på mandag! :strix:

Oversikt:

13.10: TR

15.10: oppstart puregon

19.10: 1 kontroll

20.10: oppstart orgalutran (antagonisten som hindrer spontan eggløsning)

22.10: 2 kontroll

24.10: Eggløsningsprøyte ?

26.10: Uttak ?

28.10: insetting ? ? ?

Føler meg i super form, ingen bivirkninger og forkjølelsen er på sterk retrett!! :strix:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden forsøket er igang og man ikke skal ha :humpe: uten prevansjon pga fare for graviditet utenfor livmoren så har sexlivet vært noe truet... Men!! Igår fant jeg en kondom som ikke føles ut som en kondom!! Zenith heter den og den er latex fri, overfører kroppsvarme og er SUPER tynn!!

Hurra for RFSU!! Nå går det jo ann å ha :humpe: med regnfrakk uten å føle at man har :humpe: med noe fremmedlegeme!! hehe!! :fnise:

Veldig fornøyd og ville bare spread the good word!

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:danse: litt for fremgang og...RFSU! :fnise:

Og :strix: for mange fine egg! :strix: for fint hormonnivå! og :strix: for ingen syster og eggløsningssprøyte! woohoo! Her skjer det ting! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tider!! Og så godt det er så mye hjelp å få :klem::hug:

:loveshower: RFSU!!! YUHUUU!! :hoppe:

Her skjer det snart noe...er jeg sikker på! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!! :goodbye:

Da har jeg hatt ny kontroll og alt så bra ut! målte en god del eggposer og la meg si det sånn: det er MANGE flere enn sist!! Så da krysser vi fingrene for at det er egg inni disse posene også!!

Jeg skal da sette eggløsningspøyte på lørdag og så blir det uttak mandag og forhåpentligvis insetting onsdag!!

Nervepirrende, men heldigvis jobber jeg i helgen så tankene blir litt okkupert! :)

Ønsker dere alle en like fin kveld som jeg har!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk takk Pusilus!!

Denne gangen står jeg på mere hormoner og det merkes i heimen ja...

Begynte vel ikke før i forigårs, men jeg er i skikkelig råttent humør og jeg svinger mellom å ville gråte fordi alt føles håpløst ut, til å ville slå ned noen (og da helst LilleMann)fordi jeg er så sint at jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre!!

Igår etter kontrollen hadde LilleMann og jeg snakket om at vi skulle dra innom Maccern og spise før han dro på kveldsvakt hvis det var tid. Han sa at så lenge vi er ferdig med kontrollen før halv fire så skulle vi rekke det fint.

Da vi kom ut fra kontrolltimen var klokken ti på halv fire og etter en slitsom arbeidsdag var jeg suuuuper klar for Maccern! Mannen ser på meg og sier: Jammen SøsterLiten, jeg har ikke tid til Maccern.. Det er rush og jeg må være på jobb til kl 16 da er det medisin utdeling...

Jeg så vantro på han med tårer i øynene og jeg følte meg så sviktet, lurt og nedprioritert at jeg ikke visste hva jeg skulle si... så jeg bare bad han om å slippe meg av ved nærmeste t-bane og dra.

Huff... jeg måtte svelge tårene på veien hjem og det var super vanskelig! aiaiaiaii... Man skulle tro LilleMann hadde tatt fra meg muligheten til å spise for alltid på måten jeg oppførte emg på... :sjokkert:

Anyhow... idag tidlig stod jeg opp og lagde deilig eggerøre til LilleMann mens han stod i dusjen. Han kom ut og ble kjempe glad og overrasket over at jeg hadde laget deilig frokost når jeg egentlig kunne sovet i maaaange timer til! :rødme:

:forvirret:

Klem til de som vil ha fra en frustrert og lei SøsterLiten som ikke kjenner seg selv igjen for tiden.. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Det er ikke greit med alle disse hormonene som skal inn i kroppen..

Håper det går seg til :klem:

Jeg har allerede begynt å forberede min kjære på at det kan bli litt *kremt* frustrasjoner og sinneanfall når vi starter opp den karusellen :sjenert: Bedre førevar tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg kjenner til dette med hormonene. Har blitt helt troll av pergoen, skjønner ikke at det er mulig. Om prøverørshormoner er verre vet jeg ikke om vi overlever det.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...