Serenity88 Skrevet 22. januar 2010 Forfatter #261 Del Skrevet 22. januar 2010 Egentlig synes jeg de reglene er nokså enkle, og fin oversikt på NAV sine sider... Litt glad i skjemating og sånn jeg Stresser meg opp allikevel Bare sånn i tilfelle ting ikke går Hvis jeg skulle hatt et nyttårsforsett burde det ha vært at jeg skal stresse mindre, and just let things flow. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 24. januar 2010 #262 Del Skrevet 24. januar 2010 Ikke kjekt å lese at du har det tøft, bra et det "bare" er hormonene dine som er litt ville.. Det ordner seg til slutt vet du :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #263 Del Skrevet 25. januar 2010 Ikke kjekt å lese at du har det tøft, bra et det "bare" er hormonene dine som er litt ville.. Det ordner seg til slutt vet du :klemmer: Tusen takk Går mye bedre nå! ------------------------------------------- Noen som vil sladre for meg forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 25. januar 2010 #264 Del Skrevet 25. januar 2010 Tusen takk Går mye bedre nå! ------------------------------------------- Noen som vil sladre for meg forresten? Jeg kan godt være sladrisen din, men da må du ikke føde når jeg er i Thailand da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 25. januar 2010 #265 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg kan være reserve, sånn at om Frigg skulle være for opptatt med å bli brun og lekker så kan jeg steppe inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 25. januar 2010 #266 Del Skrevet 25. januar 2010 å skjer det noe med reka så kan jeg steppe inn for henne :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 25. januar 2010 #267 Del Skrevet 25. januar 2010 Bra! Jeg tror vi har en plan her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 25. januar 2010 #268 Del Skrevet 25. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. januar 2010 #269 Del Skrevet 25. januar 2010 Og skulle det være slik at ingen av de andre er mulig å få tak i, stiller jeg opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #270 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg kan godt være sladrisen din, men da må du ikke føde når jeg er i Thailand da Jeg kan være reserve, sånn at om Frigg skulle være for opptatt med å bli brun og lekker så kan jeg steppe inn å skjer det noe med reka så kan jeg steppe inn for henne :gjeiper: Og skulle det være slik at ingen av de andre er mulig å få tak i, stiller jeg opp Søtinger Ser ut til at jeg har nok av sladrisser -------------------------------------------------- Rar følelse i kveld. Blåser en vind fra gamle depresjonsdager i rommene... Skal spise litt nå, lese bok (Skin av Mo Hayder! Spennende!) og prøve å ignorere det til jeg får sove og satse på at det kun var litt gjennomtrekk som skulle til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 25. januar 2010 #271 Del Skrevet 25. januar 2010 Nei, nå må ikke du ha det kjipt også! Sånn skal det ikke være. Håper du får sove godt, og at det hjalp å slappe av med en god bok. Stor klem til deg i alle fall! Har forresten ikke skjønt helt hva dere mener med "sladris".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 26. januar 2010 #272 Del Skrevet 26. januar 2010 Har forresten ikke skjønt helt hva dere mener med "sladris".. Hvem som skal sladre til alle de andre når bøllefrøet er på vei og har kommet til verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 26. januar 2010 #273 Del Skrevet 26. januar 2010 Håper du er bedre i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 26. januar 2010 #274 Del Skrevet 26. januar 2010 Hvem som skal sladre til alle de andre når bøllefrøet er på vei og har kommet til verden Aha! Sender man liksom mld på mobil da; "Unna vei, nå kommer bøllefrøet! Si fra på kg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 26. januar 2010 #275 Del Skrevet 26. januar 2010 Aha! Sender man liksom mld på mobil da; "Unna vei, nå kommer bøllefrøet! Si fra på kg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 26. januar 2010 #276 Del Skrevet 26. januar 2010 Hehe, oki, da er jeg med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 26. januar 2010 #277 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg er gjerne reserve jeg også! :jepp: Huff, håper du ikke har det fælt! Kooos deg med boken din du! Ta deg en svær kopp te og slapp godt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 26. januar 2010 #278 Del Skrevet 26. januar 2010 Håper du har det bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #279 Del Skrevet 26. januar 2010 Bedre idag, som jeg hadde planer om E jobber MYE for tiden, og jeg er så dårlig til bens at dagene går litt tregt, er nok mye av grunnen til at humøret ikke er på topp. Var på Princess idag, 40% salg på hele butikken! Laken, dynetrekk, gaskluter, håndklær og kluter i massevis ble kjøpt Nå mangler faktisk bare seng og madrass av de store tingene, og selvfølgelig at barnerommet blir ledig Stresser meg ikke noe av det faktisk, lille J merker jo ikke hvor han sover så lenge foreldrene hans er der den første tiden! (Sendt ut en del PM nå, til alle sladrisene :klemme: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #280 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg tror forresten "lille" J har klart å sparke og dytte brist i ribbena mine på høyre side... Det gjør så sinnsykt vondt! Lille rakkeren... Og gjett om pappaen er stolt? "Han bare skaffer seg muskler." Fortsatt i J da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg