Gå til innhold

To har blitt tre!

mjau-mjau

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har sendt mail til Katis i dag, så håper det ordner seg med bestilling av vogn og at vi da kan hente den i mai. :)

I dag er det 19 uker! :strix:

Føler i grunn at jeg ikke har så mye å skrive om for tida så det det blir lite oppdateringe her... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt på vogn allerede? :hakeslepp:

Kjøpt noe mer også eller?

Her har jeg strikket to bukser og ei lue, men det er det :ler:

Ser forresten at vi har termin rett etter hverandre nå, blir spennende å se hvem som kommer først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt på vogn allerede? :hakeslepp:

Kjøpt noe mer også eller?

Her har jeg strikket to bukser og ei lue, men det er det :ler:

Ser forresten at vi har termin rett etter hverandre nå, blir spennende å se hvem som kommer først ;)

Syns du jeg er tidlig ute?!?! :fnise:

Syns alle har kjøpt eller bestilt allerede jeg, så trodde jeg var treig... hehe

Har ikke kjøpt noe klær enda, men får lønn på fredag så det klør litt i fingra :lur:

Det blir veldig spennende å se hvem som er først da ja :)

:strix: :strix: 19 uker :strix: :strix:

Spennende med vognkjøp da!! :hoppe: Hvilken en ble det? :)

:klemmer:

Det blir nok emmaljunga nitro city.

Vi kunne bestille nå og hente den når vi ville hos Kattis i Strömstad. Fikk ikke noe svar vedrørende depositum og betaling så sendte de en ny mail angående det.

Vi har ikke helt bestemt oss for farge så må diskutere med mannen og bestemme oss så vi får bestilt! Gleder meg!! :hoppe:

-----------------------------------------

Mannen er på jobbmøte i kveld så jegp pusen koser oss hjemme alene, men tror jeg må få rævva opp av sofaen og få "shina" opp litt her...

Fryser sånn og så får tenne noen stearinlys etterpå når det er rent og pent her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viser seg at de ikke tar noe depositum på Kattis så da blir det bestilling en av de nærmeste dagene tenker jeg :strix:

Og jeg har offisielt fått mage!! :gravid:

Plutseli har den poppet ut og fikk mange kommentarer om hvor fin den var i går når jeg var i bursdagfeiringen til en venninne :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har offisielt fått mage!! :gravid:

Plutseli har den poppet ut og fikk mange kommentarer om hvor fin den var i går når jeg var i bursdagfeiringen til en venninne :rodmer:

Så koselig med mage :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig kveld i heimen i dag...

Noe så enkelt og kjedelig som grandiosa til middag :sjenert:

Ikke akkurat det mest næringsrike man kan spise, men må da være lov engang i blant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir dark grey, har ikke sett den i virkeligheten men den ser såååå fin ut og har lest om mange som syns fargen er fantastiskog at den er mye finer i virkeligheten enn på bildet - så da tar vi sjansen ;)

Skal bestille i kveld :hoppe:

Det var godt med grandis :fnise:

Litt mer sunn i dag, wok med biffstrimler!

Hadde store planer om å trene etter jobb i dag, men igjen en dag med dundrende hodepine så det utsettes til i morgen.

Og da får jeg med meg en venninne så da er det litt vanskeligere å droppe ut. hehe.

Endret av mjau-mjau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med vognbestilling!! :hoppe: Dere blir nok fornøyde med fargen -- synes alle vognene vi har sett er finere i virkeligheten enn på bilder!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: HALVVEIS I DAG :strix:

Har nesten begynt å få litt angst for at tida fram til juli skal gå alt for fort! :fnise:

Har forresten bestilt time til 3D-UL :biggrin:

Fikk overtalt mannen ;)

Er jo ikke sikkert vi får flere barn og jeg har sååååå lyst til å prøve! Så da blir det deti uke 29+3 :)

Endret av mjau-mjau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: Gratulerer med 20 uker :strix: Jeg tror også at tiden frem til juli kommer til å være lang nok, hvert fall den siste tiden. Men det er bare å nyte :nigo:

Så koselig med 3D, vi kom aldri så langt vi, men det er helt sikkert en veldig spennende opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner søte dere :rodmer:

Har forresten tenkt litt på å invitere mamma og svigermor (i tillegg til mannen) på 3D-UL'en... Tror dere de hadde syns det var gøy/koselig?

Må lufte ideen med mannen og men jeg tror jeg hadde syntes det var koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en flott helg med besøk av bror :)

Nå har både bror og mann forlatt huset så nå skal jeg kose meg med å zappe mens pusen sover i fanget mitt :rodmer:

Måtte gå til innkjøp av min første mammabukse i går - kjøpte den på H&M. Den var utrolig deilig å gå i. Må legge opp beinene da, som med alle andre bukser jeg kjøper... Sånn er det å være kort i beina.. :( Tenkte jeg skulle gjøre det i dag, men får se om jeg gidder/orker...

God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...