mjau-mjau Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #241 Del Skrevet 27. januar 2011 1 uke til UL Jeg gleder meg sånn, men er også litt nervøs for at det skal være noe galt... Men satser på at den ser like frisk og fin ut som på de to tidligere UL'ene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 27. januar 2011 #242 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) for 16 uker (og 1 dag) Skjønner godt følelsen mtp UL. Er litt sånn blandede følelser her også. Gleder meg mest, men gruer meg litt også. Forhåpentligvis kommer du med gledelige nyheter den 3. og jeg den 4. Ja, det skal vi! Håper dagen din er fin Endret 27. januar 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 27. januar 2011 #243 Del Skrevet 27. januar 2011 Heisann Tror ikke jeg har vert innom boken din før, så legger nå igjen et lite spor og sier hei, før jeg sniker meg ut igjen stille og forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #244 Del Skrevet 28. januar 2011 Så hyggelig Ruccola Velkommen tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 28. januar 2011 #245 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg er helt sikker på at alt står bra til på UL! Spennende planer for helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #246 Del Skrevet 28. januar 2011 Endelig fredag, selv om det er fredag med litt bi-smak... Skal på jobbarrangement hele dagen i morgen, men tenker jeg sniker meg stille ut bakdøra når festlighetene tar seg opp utpå kvelden. Syns i grunn ikke det er så gøy å være med på fest når jeg ikke kan ta meg et glass vin selv... Berusa folk byr meg i mot når jeg ikke har drukket selv. Henger kanskje litt igjen fra barndommen med en alkoholisert far... Uansett så skal jeg og mannen kose oss hjemme i kveld med pizza, snop og korslaget Deilig å bare sløve kjenner jeg, for denne uken har vært slitsom. Tung i kroppen og fryktelig trøtt.. Søndag er helt uten planer, se an formen. Forhåpentligvis scrappe litt eller ut å gå en laaaaaang tur med mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 28. januar 2011 #247 Del Skrevet 28. januar 2011 Endelig fredag, selv om det er fredag med litt bi-smak... Skal på jobbarrangement hele dagen i morgen, men tenker jeg sniker meg stille ut bakdøra når festlighetene tar seg opp utpå kvelden. Syns i grunn ikke det er så gøy å være med på fest når jeg ikke kan ta meg et glass vin selv... Berusa folk byr meg i mot når jeg ikke har drukket selv. Henger kanskje litt igjen fra barndommen med en alkoholisert far... Uansett så skal jeg og mannen kose oss hjemme i kveld med pizza, snop og korslaget Deilig å bare sløve kjenner jeg, for denne uken har vært slitsom. Tung i kroppen og fryktelig trøtt.. Søndag er helt uten planer, se an formen. Forhåpentligvis scrappe litt eller ut å gå en laaaaaang tur med mannen Det hørtes ut som en fiin helg, håper jobbarrangementet går fort og at du blir positivt overrasket i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 30. januar 2011 #248 Del Skrevet 30. januar 2011 Håper du har hatt en fin og rolig søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 31. januar 2011 #249 Del Skrevet 31. januar 2011 Håper du får en finfin uke, mjau-mjau! Tenk at du skal få hilse på lille nurk igjen denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #250 Del Skrevet 31. januar 2011 Helgen har i grunn vært hektisk. Laaaang dag på lørdag, noe var bra og noe var ikke så bra. Hadde jeg visst at middagen bestod av buffet med skalldyr, spekemat og røka laks + ventetid på 40 minutter i kø så hadde jeg droppa den for å si de sånn... I går gikk jeg i grunn rundt i døs hele dagen, spiste litt, sov litt, spiste litt og sånn gikk nå dagen Har sovet utrolig dårlig i natt, drømt mange rare drømmer og vært på do ca 100 ganger... Godt å være tidlig ferdig på jobb da. Skal på fysiobehandling nå om en time og planen etterpå er å duppe litt på sofaen før mannen kommer hjem. I morgen begynner jeg ikke på jobb før kl 13:00 så da skal jeg koooooose meg ekstra lenge i senga med pusekatten før jeg står opp Ja, tenk det Blåmor! Kjenner jeg er spent nå! Håper sånn at de ser kjønn og at de kan fortelle meg at alt er i sin skjønneste orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #251 Del Skrevet 1. februar 2011 Sååå mye for å koooooose seg med å sove lenge... Går ikke sånn når man har en propell av en katt som omtrent river huset på morrakvisten! Det ble en laaaaaang morgen/formiddag dette her, og ser ikke akkuat fram til ettermiddagsjobbing... Men men, a woman's gotta do what a woman's gotta do! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 1. februar 2011 #252 Del Skrevet 1. februar 2011 Håper dagen din blir fin allikevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #253 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) 17 uker og kun 1 dag til UL Endret 2. februar 2011 av mjau-mjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #254 Del Skrevet 2. februar 2011 Tror forresten kanskje jeg kjente et spark i natt Våknet av et hardt dunk nederst i magen, kan det være et spark? Har lest at de første tegnene til liv skal være som sommerfuglvingeslag eller luftbobler, men dette var mye hardere... Så er ikke helt sikker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. februar 2011 #255 Del Skrevet 2. februar 2011 Tror forresten kanskje jeg kjente et spark i natt Våknet av et hardt dunk nederst i magen, kan det være et spark? Har lest at de første tegnene til liv skal være som sommerfuglvingeslag eller luftbobler, men dette var mye hardere... Så er ikke helt sikker.... Jeg synes heller ikke det kjentes ut som luftbobler eller sommerfuglvingeslag (hvordan i alle dager kjennes egentlig et "sommerfuglvingeslag" ut ?? ) . Kjentes mer ut som "leamus" der nede i magen. Er fortsatt ikke heeeelt sikker på at det var den lille jeg kjente, må få det "bekrefta" på UL først Lykke til på UL i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #256 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg synes heller ikke det kjentes ut som luftbobler eller sommerfuglvingeslag (hvordan i alle dager kjennes egentlig et "sommerfuglvingeslag" ut ?? ) . Kjentes mer ut som "leamus" der nede i magen. Er fortsatt ikke heeeelt sikker på at det var den lille jeg kjente, må få det "bekrefta" på UL først Lykke til på UL i morgen!! Ja, hvordan kjennes sommerfuglvingeslag ut!?!?! Må spørre om det i morgen jeg og!! Kun timer igjen nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. februar 2011 #257 Del Skrevet 2. februar 2011 Det var nok et spark du kjente! Når har du time i morgen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #258 Del Skrevet 2. februar 2011 08:45, så slipper å vente hele dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. februar 2011 #259 Del Skrevet 2. februar 2011 08:45, så slipper å vente hele dagen! Så godt! Gleder meg til å høre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 3. februar 2011 #260 Del Skrevet 3. februar 2011 Hei! Legger igjen en hilsen jeg. Håper UL gikk bra i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå