Gå til innhold

To har blitt tre!

mjau-mjau

Anbefalte innlegg

:strix: 1 uke til UL :strix:

Jeg gleder meg sånn, men er også litt nervøs for at det skal være noe galt... Men satser på at den ser like frisk og fin ut som på de to tidligere UL'ene :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: for 16 uker (og 1 dag) :strix:

Skjønner godt følelsen mtp UL. Er litt sånn blandede følelser her også. Gleder meg mest, men gruer meg litt også. Forhåpentligvis kommer du med gledelige nyheter den 3. og jeg den 4. :rodmer: Ja, det skal vi! :jepp:

Håper dagen din er fin :klem:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Heisann :)

Tror ikke jeg har vert innom boken din før, så legger nå igjen et lite spor og sier hei, før jeg sniker meg ut igjen stille og forsiktig :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredag, selv om det er fredag med litt bi-smak...

Skal på jobbarrangement hele dagen i morgen, men tenker jeg sniker meg stille ut bakdøra når festlighetene tar seg opp utpå kvelden.

Syns i grunn ikke det er så gøy å være med på fest når jeg ikke kan ta meg et glass vin selv... Berusa folk byr meg i mot når jeg ikke har drukket selv. Henger kanskje litt igjen fra barndommen med en alkoholisert far...

Uansett så skal jeg og mannen kose oss hjemme i kveld med pizza, snop og korslaget :) Deilig å bare sløve kjenner jeg, for denne uken har vært slitsom. Tung i kroppen og fryktelig trøtt..

Søndag er helt uten planer, se an formen. Forhåpentligvis scrappe litt eller ut å gå en laaaaaang tur med mannen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig fredag, selv om det er fredag med litt bi-smak...

Skal på jobbarrangement hele dagen i morgen, men tenker jeg sniker meg stille ut bakdøra når festlighetene tar seg opp utpå kvelden.

Syns i grunn ikke det er så gøy å være med på fest når jeg ikke kan ta meg et glass vin selv... Berusa folk byr meg i mot når jeg ikke har drukket selv. Henger kanskje litt igjen fra barndommen med en alkoholisert far...

Uansett så skal jeg og mannen kose oss hjemme i kveld med pizza, snop og korslaget :) Deilig å bare sløve kjenner jeg, for denne uken har vært slitsom. Tung i kroppen og fryktelig trøtt..

Søndag er helt uten planer, se an formen. Forhåpentligvis scrappe litt eller ut å gå en laaaaaang tur med mannen :rodmer:

Det hørtes ut som en fiin helg, håper jobbarrangementet går fort og at du blir positivt overrasket i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen har i grunn vært hektisk.

Laaaang dag på lørdag, noe var bra og noe var ikke så bra.

Hadde jeg visst at middagen bestod av buffet med skalldyr, spekemat og røka laks + ventetid på 40 minutter i kø så hadde jeg droppa den for å si de sånn...

I går gikk jeg i grunn rundt i døs hele dagen, spiste litt, sov litt, spiste litt og sånn gikk nå dagen :fnise:

Har sovet utrolig dårlig i natt, drømt mange rare drømmer og vært på do ca 100 ganger... Godt å være tidlig ferdig på jobb da.

Skal på fysiobehandling nå om en time og planen etterpå er å duppe litt på sofaen før mannen kommer hjem.

I morgen begynner jeg ikke på jobb før kl 13:00 så da skal jeg koooooose meg ekstra lenge i senga med pusekatten før jeg står opp :jepp:

Ja, tenk det Blåmor! Kjenner jeg er spent nå! :hoppe:

Håper sånn at de ser kjønn og at de kan fortelle meg at alt er i sin skjønneste orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå mye for å koooooose seg med å sove lenge...

Går ikke sånn når man har en propell av en katt som omtrent river huset på morrakvisten! Det ble en laaaaaang morgen/formiddag dette her, og ser ikke akkuat fram til ettermiddagsjobbing...

Men men, a woman's gotta do what a woman's gotta do!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror forresten kanskje jeg kjente et spark i natt :sjenert:

Våknet av et hardt dunk nederst i magen, kan det være et spark?

Har lest at de første tegnene til liv skal være som sommerfuglvingeslag eller luftbobler, men dette var mye hardere... Så er ikke helt sikker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror forresten kanskje jeg kjente et spark i natt :sjenert:

Våknet av et hardt dunk nederst i magen, kan det være et spark?

Har lest at de første tegnene til liv skal være som sommerfuglvingeslag eller luftbobler, men dette var mye hardere... Så er ikke helt sikker....

Jeg synes heller ikke det kjentes ut som luftbobler eller sommerfuglvingeslag (hvordan i alle dager kjennes egentlig et "sommerfuglvingeslag" ut ?? :fnise: ) . Kjentes mer ut som "leamus" der nede i magen. Er fortsatt ikke heeeelt sikker på at det var den lille jeg kjente, må få det "bekrefta" på UL først :)

Lykke til på UL i morgen!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes heller ikke det kjentes ut som luftbobler eller sommerfuglvingeslag (hvordan i alle dager kjennes egentlig et "sommerfuglvingeslag" ut ?? :fnise: ) . Kjentes mer ut som "leamus" der nede i magen. Er fortsatt ikke heeeelt sikker på at det var den lille jeg kjente, må få det "bekrefta" på UL først :)

Lykke til på UL i morgen!! :strix:

Ja, hvordan kjennes sommerfuglvingeslag ut!?!?! :forvirra::fnise:

Må spørre om det i morgen jeg og!! Kun timer igjen nå!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...