Knøttet Skrevet 1. august 2009 #81 Del Skrevet 1. august 2009 Hehehe ... Hun høres skjønn ut i bleier og støvler, ganske så sint! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. august 2009 #82 Del Skrevet 3. august 2009 Nå... hvordan gikk det med lillepia som hadde sin første barnehagedag idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 5. august 2009 Forfatter #83 Del Skrevet 5. august 2009 Det gikk bare fint, men hun vil helst være sammen med meg når hun ser meg. Men skal gå bare fint der der. Det er varme dager her. Joda, det er jo godt, men det er jammen meg hett også når man må på jobb og når man har en ettåring fykende rundt. Pueh! *tørker svetten* Sent i seng for lillepia i dag, men det gjør ikke noe. Kom plutselig besøk. Men nå har de drat, lillepia sover, sambo er på fisketur med en kollega og kommer ikke hjem på et par timer enda, så nå er det deeeilig og fredelig her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. august 2009 #84 Del Skrevet 6. august 2009 Så deilig å nyte freden og roen Ja hører dere har varme dager, men det blir kanskje litt vel mye varme oppi det hele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. august 2009 #85 Del Skrevet 6. august 2009 Kos dere med varmen (Litt misunnelig ja... Godt det gikk så fint i barnehagen. Her smiler lillegutt fra øre til øre hver gang vi kommer til barnehagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 8. august 2009 #86 Del Skrevet 8. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 10. august 2009 #87 Del Skrevet 10. august 2009 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 11. august 2009 #88 Del Skrevet 11. august 2009 Så bra at lillesnuppa hadde det fint i barnehagen! Kan du sende litt varme hitover? Vil ikke ha for mye, for tåler ikke så godt varmen, men vil gjerne ha litt varme og ikke regn. Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. august 2009 #89 Del Skrevet 11. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 20. august 2009 #90 Del Skrevet 20. august 2009 Heia! Travle dager?? Skjønner deg i tilfelle, begynner å bli travelt her også nå og ennå har ikke høstaktivitetene til storesøstrene startet ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 22. august 2009 Forfatter #91 Del Skrevet 22. august 2009 Oida...ser jo at KG ikke har blitt helt prioritert. Har det ganske travelt ja, også er jeg temmelig sliten for tiden. Jobb og familie er det som prioriteres, og jobben har tatt MYE av tankene og energien min i det siste. Nye folk på jobb, både store og små. Var godt med helg nå, trengte det. I dag var jeg hos frisøren. Klipte og farga håret. Klipte det litt kortere for en stund siden (ikke kort kort) men nå vil jeg ha det lange håret tilbake igjen Vokser heldigvis fort. Akkurat nå sitter jeg å hører på festivalen som holder på ikke langt unna her. Sambo er ute en tur, lillesnuppa sover og jeg nyter freden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. august 2009 #92 Del Skrevet 22. august 2009 Nyt freden og roen, helgen må nytes for den er over så altfor fort.... Håper du får ladet batteriene en gang iblandt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 25. august 2009 #93 Del Skrevet 25. august 2009 Deilig med noen pauser innimellom hvor man bare kan nyte stillheten og tenke litt på seg selv Håper du har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. august 2009 #94 Del Skrevet 26. august 2009 Håper du fikk slappet av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 26. august 2009 #95 Del Skrevet 26. august 2009 Godt med alene-hjemme-kveld, man trenger det i blant. Så godt med litt fornying på håret da! Det er kjekt å bli litt ny og fresh av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. august 2009 #96 Del Skrevet 27. august 2009 Hei! lenge siden jeg har vært innom dagboka di! Gratulerer med ettåring, barnehagejente og jobb :)Er alt bra med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 28. august 2009 #97 Del Skrevet 28. august 2009 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 7. september 2009 #98 Del Skrevet 7. september 2009 Det er lenge siden jeg har sett noe til deg....har ikke vært så flink til å legge igjen spor jeg heller da Ny bok, ny jobb, ettåring i huset + at hun har begynt i barnehagen tiden går fort altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 25. september 2009 #99 Del Skrevet 25. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 1. oktober 2009 #100 Del Skrevet 1. oktober 2009 Innom og oppdaterer meg... (ikke så mye og oppdateres om siden sist.. ) Hvor er du? Håper du har det fint! Og ikke har en altfor travel hverdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå