Gå til innhold

Hverdagsglimt


Niennah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

År og dag siden jeg var på KG sist, og så er det første jeg ser din nye dagbok! Gratulerer så mye - skal nok kikke innom deg av og til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRRRAAAAAAAAAAA, grattis med ny dagbok. Gleder meg til å følge den :klemmer:

Koselig! :klemmer:

År og dag siden jeg var på KG sist, og så er det første jeg ser din nye dagbok! Gratulerer så mye - skal nok kikke innom deg av og til :)

Hei, så artig! Har ikke vært aktiv her på veldig lenge, men så kom KG-lysten litt tilbake. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :)

Ah, endelig fikk jeg satt meg ned i sofaen for litt siden. Var ute hele dagen på jobb, og etter middag tusla jeg ut med lillesnuppa. Etter lekeplass, tur på butikken, bading, lek og kveldsmat sovna hun på et blunk.

Barnehagejente om ikke så lenge, det blir spennende.

Hadde tenkt meg en tur i hobbykroken men så var det veldig godt å bare sitte her i sofaen også når jeg først fikk satt meg ned. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står til med dere om dagen?

Hatt en fin ferie? :)

Vi har det bare fint og hadde en koselig ferie. Traff blandt annet monja og fearytale og det var veldig trivelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det. Vi har pizza i ovnen med peppes pizzabunn, mozarella og spansk pølse mm. Håper det blir godt. Litt sen fredagskos, men dagen har gått i ett synes jeg. Var tiiidlig på jobb, så måtte ha meg en liten strekk i ettermiddag. Etter det var sambo, lillesnuppa og jeg ute i finværet.

I morgen har jeg frisørtime og det skal bli deilig!! Farging og klipping. :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Hvilken pølse bruker dere? trenger gode tips ;)

Så deilig med frisørtime, man føler seg så herlig fresh etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og siden jeg skal i bryllup neste helg er det greit å freshe seg litt opp. :) Er forlover, og på bryllupsdagen skal jeg tilbake til frisøren for å få satt opp håret litt. Gleder meg!

Vi brukte Cherizo og det ble godt. Parma og serranoskinke er også veldig godt. Hadde ruccola på toppen. :)

Endret av Niennah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ~Milla~

Takk for tipset, skal prøve det neste gang ;)

Ja stemmer, bryllupet ja... Så deilig å gå til frisøren for å få satt det opp og pyntet seg, har aldri prøvd det, men høres deilig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Der var du, jo! Har ikke fått med meg at du har ny dagbok, var tilfeldig at jeg så det inne i Ella*s dagbok ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niennah! :hoppe:

Så fint å ha deg tilbake :) Så lillejenta begynner snart i barnehagen - i august regner jeg med? Har du begynt å jobbe enda, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...