Gå til innhold

Hverdagsglimt


Niennah

Anbefalte innlegg

hihi ;)

Ja det blir vel kanskje ikke såååååå hyppig som før, men artig å være litt mer tilbake. For å si det sånn, jeg har ikke kjeda meg etter at lillesnuppa kom til verden. ;)

Ja, hun begynner i barnehagen 3.august. Det blir spennende. Jeg begynte å jobbe når hun var 9 mnd faktisk, så har hun vært hjemme med pappaen. Han begynner i ny jobb på mandag, så da skal hun være hos besteforeldre.

Nå skal jeg få henne i seng straks håper jeg. Hun var i storform i natt. *sukk* Sover egentlig veldig godt om nettene, men i natt fant hun ut at soving ikke var noe særlig. Tror kanskje det er flere tenner på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenner kan være en utfordring ja... :sjenert:

Blir spennende med barnehagestart da. Vi begynner samme dag som dere. Tror han kommer til å kose seg veldig, men blir rart å levere han fra seg :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå blir jeg på naboavdelinga så jeg får hatt et lite øye på henne allikevel. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det gått et år snart? Du verden så fort tiden går.

Det blir sikkert spennende med barnehagetilvenning, men det pleier å være mer spennende for mor og far enn for barnet. LillePoden har tirvdes fra første dag, i barnehagen, han.

Tr4ives du i jobben din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hun blir 1 år på tirsdag. :) I dag var hun på 1-års kontroll og alt var bare bra. Fikk vaksine også, så ble stukket i hvert lår, dakar lita. Gråt masse. Jeg var ikke der for jeg var på jobb, så sambo dro med henne på helsestasjonen.

Trives veldig godt i jobben min. Har kommet mer inn i det nå, og det er et godt miljø. Gleder meg til å få henne i barnehagen også, og siden jeg kjenner de hun skal være sammen med er det enda tryggere. Tror hun er klar, når hun er innom så går det bare fint. :)

Blir vel senga snart, er ganske trøtt etter en dag med masse frisk luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom og hilser på gamle kjente ;)

Blir det feiring i morgen?

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Takk for praten igår :blomst:

Gikk samboerns første dag i ny jobb greit?

Endret av ~Milla~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle! :-D

Takk for det, tenk hun er 1 år!! :rødme: Det året gikk fort.

Etter jobb i dag dro jeg for å fikse litt til feiringa. Ikke barnebursdag i år, men nærmeste slekt og venner. Så dro jeg for å hente lillesnuppa som var hos farmoren sin, og når jeg sto utenfor der ringte hun og sa at "nei men vi er jo utenfor hos dere". Akk! Jaja, heldigvis veldig nært. :)

Så var det bare å få i jenta mat siden hun ikke hadde villet spise mye og ordne til selskap - alene, for sambo jobba til 17 og gjestene skulle komme kl 17. Jada! Synes jeg har svetta i hele dag. hehe

Det er varmt fra før av, og jeg føyk vel rundt som en rakett her før i dag for å bli ferdig til gjestene kom.

Masse fine gaver, masse kake og en tydelig fornøyd lillesnuppe som ble kjempesliten. Ikke så rart.

Så...nå må jeg vel få i meg litt middag. ;)

Har tenkt å ta en dagbokrunde men har rett og slett ikke hatt tid. Håper å få gjort det snart og se hvordan det går med dere. :)

Kooooselig at dere legger igjen kommentar her. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...