Gå til innhold

Hverdagsglimt


Niennah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Nå har jeg lest meg igjenomm dine sider her og jeg har full forståelse for at det blir lite tid på KG, er i akkurat samme situasjon som deg (og resten av småbarnsforeldrene).

Tidsklemma here we are!!! ;)

De små vokser så altfor fort, og gratulerer med nå litt i overkant ett års jente :)

Lillegutt startet også i bhg den 3 august - og som hos dere har dette gått veldig bra - det letter et mors hjerte det.

Som deg titter jeg bare innom KG når jeg har overskudd til det - så derfor har dette tatt så lang tid.

men morsomt å følge med likevel da ;)

Og ja, jeg har blitt søring igjen. Nærmere familie og venner og det har gjort det litt enklere med barnevakt slik at vi faktisk kan få litt pusterom innimellom.

håper alt står bra til ellers?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt*

Det var denne dagboka ja.

Må vel bare innse at den ikke blir prioritert. hehe

Det går bare fint her. Har til og med blitt ett år eldre siden sist. ;)

Har også vært på husmorferie sammen med søstra mi for noen helger siden. Da traff jeg Dråpe igjen, og det var SÅ koselig. Hadde savnet henne.

Nå skal jeg nyte siste rest av helga før en ny arbeidsuke braker løs. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, disse dagbøkene ja...vet akkurat hva du mener... men vi får titte innom når vi har tid...

Med jobb, barn og resten av hverdagslivet så er det bare slik at man ikke får lagt alt på prioritet 1 ;)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nei, det er ikke så lett å få tid til alt i en hektisk hverdag! Merker det selv, selv om jeg ikke har jobb engang ... :rødme:

Så herlig med husmorferie! Det var nok velfortjent. :jepp:

Ha en fin dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hektisk er det! :Nikke: Godt du tar deg tid til dagboka sånn innimellom :) Gratulerer med dagen på etterskudd! (Mye på etterskudd eller?... :rødme: )

Ha en fortsatt fin tirsdagskveld!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...